Xnenmxndnxnd yine benn
Hızımı alamadım, bayılıyorum omegaverse yazmaya offf.
Sanırım uzun olmayacak bu?
Umarım seversinizz.
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Gözlerimi aralayıp sıkıntıyla nefes verdim, bugün balo vardı ama gitmek istemiyordum? Yine de babamı üzmemek adına ayağa kalkıp onun odasına doğru adımladım.
"Gel?"
"Babacımm, günaydın!"
"Günaydın canımcım ama sana ne demiştim? Sabahlığın olmadan çıkma"
"Amaa babacım evde kimse yok ki? Betalar mı bana bakacak sanki?"
"Jungkook var?"
Gözlerimi devirdim, o ve bana bakmak? Göz ucuyla bakmıyor işte keşke baksa.
"Babaaa baloya saatler var gelmesem olmaz mı?"
"Biliyorsun ki o balo senin adına veriliyor canımcım. Gelmek zorundasın?"
Babam omegaydı, alfa babamı kaybettiğinde bana hamileymiş... Beni gerçekten sever, asla bir dediğimi iki etmezdi. Evimizdeki aşçılar ve bahçıvanlar betaydı, evin içinde kalan alfa olarak sadece Jungkook vardı. Babamın hayatını kurtarmış olduğundandı bu, babam ona gerçekten değer veriyordu. Zengindi, yakın korumalığımı yapmak için yalvarmamıştı ama o vücutla sadece koruma olabilirdi sanırım? Asla gözü parada değildi yine de, asla beni koruyamamazlık yapmamıştı 2 senedir ve ben... Ben sanırım biraz düşüyorum ona?
"Lana? Tanrı aşkına elbisemi yine bulamıyorum!"
Lana yardımcımdı, daha çok arkadaş gibiydik çünkü beta gerçekten tatlıydı!
"Buyrun"
"Buyrun deme ama bana yaa! Hani arkadaştık?"
"Üzgünüm ama ağız alışkanlığım küçük bey"
Yemeğe indiğimde yine takım elbisesiyle oturmuş, uzun kemikli parmaklarıyla çubukları tutan bedene bakarak kıkırdadım. O soğuktu, cidden soğuktu? Neden böyleydi bilmiyordum tek bildiğim şey korumalığı güzel yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMG
FanfictionBabası milyoner olan omega Kim Taehyung ve onun yakın koruması Alfa Jeon. "Ah Jeon bakar mısın? Sanırım bağcıklarım yine sıkışmış?" Femtae içerir! Cinsellik hoppaaa! Taehyung:24 Jungkook:27