Xkdnxkdmxkdm off Tae yaktın diğer bölümde be Jungkook'u
Sizce yakınlaşacaklar mı?
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Gözlerimi araladığımda tektim, iyi ki de tektim tanrım o rüyalar... Hiç düşünmeden kapımı kilitleyerek çekmecedeki dildoyu aldım, deliğim yanıyordu resmen.
"Sikeyim rüyalarımı neler yatıyor bilinçaltımda?"
Bütün rüyalarımda Jungkook vardı, Jeon Jeon ve Jeon her rüyamda sevişiyorduk delirmişim herhalde ben? Yavaştan çok hızla içime ittim hemen, sikeyim kızgınlığı da daha 3. Günümdeyim be!
"Ahh evet sikeyim devam et!"
Çığlık atmamı önemsemedim, umurumda değildi şuanda aldığım zevk ağlamaya itiyordu beni. Boşaldığımda kendimi yatağa bırakıp derin nefesler almaya çalıştım, yetmiyordu yemin ederim ki yetmiyordu hiçbirşey artık. Feromonu hala burnumda tüterken neden gitti yanımdan diye düşünerek çarşafı değiştirdim. Hızlı bir duşun ardından buraya eşya getirmediğim aklıma geldiğinde dolabından bir tişört alarak giyindim, tekrar boxerimi altıma giydikten sonra aşağıya indiğimde kimseler gözükmüyordu. Telefonumu elime aldım ve açtım hemen, tanrım bugün pazar herkes izinli yarın öğlene kadar..
Babacım
"Canımcımm nasılsın?"
"Daha iyiyim babacım sen?"
"İyiyim çok iyiyim. Jungkook nerede telefonunu açmadı?"
"Bilmiyorum ki evde deği-"
Mutfağa giren sıfır kol tişörtü ve ıslanmış saçlarıyla suyu kafasına diken Jungkook yüzünden aptal gibi kaldım. Siktir tutamam artık kendimi.
"Baba"
"Efendim canım?"
"Sanırım bazen çok terbiyesiz oluyorum?"
Kahkaha attı hemen.
"Kızgınlığında olması normal değil mi? Jungkook nasıl evde değil?"
"S-spordan gelmiş şimdi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMG
FanfictionBabası milyoner olan omega Kim Taehyung ve onun yakın koruması Alfa Jeon. "Ah Jeon bakar mısın? Sanırım bağcıklarım yine sıkışmış?" Femtae içerir! Cinsellik hoppaaa! Taehyung:24 Jungkook:27