3

9.1K 703 437
                                    

Hi bitches ben geldim!


Umarım sevmişsinizdir.


Hadi başlayalımm

Taehyung'tan


Güzel kokuyor, aklım gidiyor sıcak bedenini istiyorum! Evet şuanda gecenin bir köründe yine kendimi tatmin etmeye çalışıyordum, kokusu beni azdırıyordu ama ne yapayım? Azdırsa da rahatlatıyordu olsun, ilk günden böyleysem ileride ne olacak kestiremiyordum ama kurdum bağıra çağıra alfayı istediğini belirtip duruyordu. Bacaklarımı iki yana açıp daha derine hareket ettirdim dildoyu, inlemelerim boş evde yankılanıyordu kesinlikle.


"Ahh siktir tanrım kafayı yiyeceğim ahh!"


Ihmm işte böyle devam et.

Daha derine almak istemez misin?

Parmaklarını sok çıkar onu sıcaklığı olan birşeye ihtiyacımız var farkında mısın?


"Biliyorum ama kapat çeneni!"


Kurdumla bedenimi paylaşmak kızgınlıklarımda zor oluyordu, hemde çok zor. Keşke kendimi çekerek rahatlatabilsem sadece.


"Ahhh evet bebeğim!"


Dolu dolu çarşafa boşaldığımda utanmaya başladım ama utancım kısa sürdü. Siyah çarşaflar beyaz sıvımla kaplanmış, üstüne birde zevk sıvılarım akmıştı. Üstüme hızla gecelik elbisemi giyerek mutfağa indim. Özür dilerim babacım ama dayanamam artık! Bastırıcılarımı koyduğum yere baktığımda görememiş, her yeri aramaya başlamıştım ki çekmecede buldum. Aniden elimden çekilince arkamı döndüm sinirle.


"Hayır"


"Jungkook anlayamazsın tamam mı? Sikeyim kimse anlamıyor ver şunu!"


"Veremem kusura bakma, babanın kesin talimatı"


"Sikeyim böyle işi!"


Salona gidip ağlamaya başladım, kurdumun beni nasıl delirttiğini bilmiyorlardı tabii. Bana bir çözüm yolu sunmaları lazımdı, böyle düşünmem hassas olduğum içindi şuanda yoksa babam haklıydı. Pekte güvenilir değildi bastırıcılar.


"Ağlama"


"Git git ya!"


Yanıma oturup aniden beni göğsüne çekerek sarıldığında feromonu etrafımı sararken kurdum duruldu, ağlamam iç çekişlere döndüğünde saçlarımı okşadı.

OMGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin