7

9.3K 589 340
                                    

Ehehehe aklımda şerefsizlikler var


Sizce neler olacak?


Hadi başlayalımm

Jungkook'tan


Taehyung 3. Gününde falandı sanırım, odasının yanından bile geçmiyordum feromon yoğunluğundan, ilk gününde yanımda yatması hoştu. Onu feromonumla sakinleştirmeyi seviyordum ama kurdum cidden bana acı veriyordu çok yakın olduğunda, aniden kontrolü alırsa neler yapar tahmin bile edemiyordum. Yatakta uzanmış düşünüyordum, doğum günü bir hafta sonraydı kendisinin haberi olmasa da babası güzel bir yerde yapacaktı. Babası bana cidden sonsuz güveniyordu, güvenini asla kırmak istemiyordum da. İyi bir adamdı, gerçekten iyi bir adamdı. Tae'ye karşı ilgimin olduğunu bilip söylememesi güzeldi, aşağıya indiğimde Tae elindeki viski şişesini bardağa dökerek kafasına dikti.


"Ayyaş olacaksın yakında?"


"3 kadeh içtim? Başka içmeyeceğim"


Keşke üstüne kapalı şeyler giyinsen Taehyung istemesem de gözüm kayıyor güzel bedenine. Altına mini pileli bir etek ve üstüne de normal bir tişört giyinmişti, yakışıyordu ona feminenlik. Oturduğumda bedenimi süzüp kaşlarını çattı.


"Haksızlık"


"Ne haksızlık?"


"Haksızlık işte, sorgulama beni!"


Gittiğinde bende suyumu alarak odama gittim, saat epey geçti sanırsam. Tam uyku moduna girmiştim ki kapı tıkladı, kim olduğunu tahmin edebiliyordum?


"Gel Taehyung gel"


"Geldim~"


Tatlı tatlı yanıma gelip utançla kıkırdadı.


"Yanında uyusam?"


Kendi mezarını kendin kazmak deyimi bana yazılmıştı kesinlikle! Kendi ayağıma sıkıp duruyordum hep, kurdum feromonuyla deliriyordu. Yorganı kaldırdığım gibi hemen gelip yatarak sıkıca sarıldı.


"Teşekkürler"


"Uyu hadi"


"Jungkook"


"Hm?"


"Özür dilerim"

OMGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin