Ehehehehehe
Ben geldimm.
Hatırlatma;Bazen zaman atlamaları yapacağım ama belirtirim sanırım?
Sizce biraz yakınlaşmalarının zamanı gelmedi mi hm?
Hadi başlayalımmm
Taehyung'tan
Sonunda parti günü gelmişti, üstüme uzun kırmızı yırtmaçlı bir elbiseyle topuklularımı giyinmiştim. Ellerime eldiven takmamıştım bu sefer, güzel siyah ojelerimin gözükmesini istiyordum çünkü? Boynuma elmas bir kolyeyle minik küpelerimi takarak hafif bir makyaj yaptım, kurdum dengesizdi bu aralar. Babamın dediği haklıydı cidden aynı ona benziyordum, ay sonunda olduğum için ve ayın sonu geldiği için kızgınlığa girmem an meselesi olur diye şüphe etsem de siktir ettim. Bugün girecek gibi hissetmiyordum? Aşağıya indiğimde babam ve bir adam gülüşerek konuşuyorlardı.
"Baba?"
"Ah hazır mısın oğlum. Bu Marvo, bahsettiğim"
Adam düzgün duruyordu, kalkıp elimi sıkarak tebessüm etti.
"Memnun oldum"
"Bende efendim"
"Hadi gidelim? Geç kalmayalım daha fazla"
Kafamla onayladım, sıkıcı geçecekti kesin parti off babamın hatrı ve heyecanı olmasa asla gitmez evimde film izleyerek cips yerdim. Dışarıya çıktığımızda siyah takımıyla duran Jungkook'a ağzım yarı açık baktım, siktir cidden güzel duruyor efsane iyi!
Hmm ellerine baksana? Parmakları güzel değil mi?
Yine başladı dengesiz kurdum konuşmaya. Arabaya bindiğimizde Jungkook aynadan bana bakıp dudağını işaret ederek elini olmamış demek için ok işaretinin tersini yaptı. Gözlerimi devirip dil çıkarttığımda güldü sessizce, güzeldi onunla arkadaş gibi olmak ama sanırım daha ötesi asla olamayacağız. Asla o şekilde yaklaşımı yoktu bana karşı, hoşlansa anlardım salak değilim ya? Arabadan indiğimizde dolu dolu olan bahçeye baktım, her yer araba kaynıyordu tanrım istemiyorum gitmek mal mal bakıyorlar. İçeriye girdiğimiz gibi gözler bizi bulurken Jungkook fısıldadı.
"Neden streslisin?"
"Bilmiyorum herkes bize bakıyor sanki"
"Düşünme insanları"
"Babamın hatrı olmasa asla gelmezdim biliyorsun, bıktım çünkü böyle yerlerden!"
"Biliyorum sende haklısın sıkıcı insanlar var"
Masaya ilerledik, babamla sevgilisi oturduğunda Jungkook gidecekken kolunu sıktım.
"Nereye?"
"Tanrım bana bu işkenceyi yapma? Asla oturmam burada şuraya bak kurul masası gibi"
"Of yaa haksızlık keşke bende gidebilsem!"
Gülerek gidip karşıdaki masaya oturdu ve telefonunu eline aldı. Bende oturduğumda yanımdaki alfa nezaketle içkiyi uzattığı gibi hemen kafama diktim, gerçekten gergin ve ciddiydi ortam. Saatler geçtikçe sıkıntıdan patlamış, aklıma gelen fikirle Jungkook'a yazmıştım.
Jeon
Sıkıntıdan geberdim!
Bir saat varmış bitmesine sabretmelisin
Sana demesi kolay? Sen orada oh sakince oturmuş içiyorsun, bu arada cidden baya içtim bittikçe dolduruyorlar resmen. Nezaketle içeyim dedim ama git gide başım dönüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMG
FanfictionBabası milyoner olan omega Kim Taehyung ve onun yakın koruması Alfa Jeon. "Ah Jeon bakar mısın? Sanırım bağcıklarım yine sıkışmış?" Femtae içerir! Cinsellik hoppaaa! Taehyung:24 Jungkook:27