14

10.6K 609 252
                                    

Hii ehehehe sövmeyin pls


Nasılsınız?


Oy ve yorumlarınızı unutmayınız


Hadi başlayalımm

Taehyung'tan


Son 10 gündür söylediğim gibi salak diyordum kendime. Yine açmıyordu telefonunu, babam anlatınca anlamıştım sadece babam istedi diye konuştuğunu. Salak sinirim nasıl başka bir alfaya cilve yapabildim ben? Kim bilir kurdu ne kadar kırılmıştır, kurdum konuşmuyordu benimle kendimi yarım hissediyordum. Pişmandım, ağlayıp yalvarmak affet beni demek istiyordum. Salak ben nasıl anlık güvenimi kaybederim? Jungkook bu asla aldatmaz kimseye gözü bile değmezdi ki? Kim bilir nasıl bok gibi hissettirdim ona kendini....


"Ağlama artık"


"Baba haklı, yapmamalıydım haklı baksana aptal kafam işte! Başkasını nasıl eve alır elini tutarım hep sinirdendi yoksa onu seviyorum"


"Salaksın Taehyung kusura bakma ama, kurdu çok kırılmış olmalı. Jungkook bu durumda bile bana ne dedi biliyor musun? O hala benim değerlim kızgın olsam da kırmak istemiyorum dedi. Başkasına asla baktığını bile görmedim ben, sen çok saçma bir hata yaptın oğlum. Alfanın karşısında başkasıyla cilveleştin resmen ben bile şoka girdim"


"Baba özür dilerim özür dilerim nasıl affeder ki beni?"


"Yapma böyle ağlama, zamanla affeder biraz zaman ver ona."


"10 gün oldu, kokusu odadan gitti bile kalamıyorum onsuz ben baba. Kurdum kurdum suskunlaştı hiç tepki vermiyor yarım yok olmuş gibi hissediyorum. Kurdumu kaybettim alfamı da kaybettim ben anlık salaklıkla"


"Tae yapma böyle canımcım. Hasta olacaksın bak günlerdir yemek yemedin"


"Banane ben Jungkook'u istiyorum işte"


Başım ağrıyordu artık ağlamaktan. Kendimi anlık karanlıkta hissettim, gözlerimi araladığımda hissettiğim feromonlarla gözlerim doldu. Hayali koku duyuyorum artık sanırım...


"Tae"


"Hmm?"


"Aç gözlerini hadi"


Gözlerimi araladığımda kolumdaki ağrıyla seruma baktım şaşkınca sonra da hastane odasına.


"Neden geldik?"


"Yorgun düşmüş bedenin, serum taktılar. Ah benim güzel oğlum neden ağlayıp durduysan"

OMGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin