12

10.5K 559 327
                                    

Hi bitchess xnsmzmmsms

Nasılsınız?

Oy ve yorumlarınızı unutmayınız

Hadi başlayalımm

Jungkook'tan

2. Günümdeydim ve cidden nefesim tekliyordu, bilerek mi yapıyor bu omega? Mini pileli eteğiyle evin içinde kedi gibi dolanıp dururken ona bakmamak zor olmaya başlamıştı.

"Jeon sence düz mu kelebek mi?"

"Kelebek neden?"

"Makarna yapacağım akıllı? İspanyol soslarıyla hemde hmm?"

"Yorma kendini"

"Yorulmuyorumm!"

Yanağıma öpücük kondurup gittiğinde kendimi duşa atıp neredeyse soğuk suyla banyo yaptım. Evde feromonu varken kurdum deliriyordu resmen birleşmek için, yine de ben canını yakmak istemiyordum. Banyodan çıkıp altıma şortumu geçirerek yatağa oturduğumda Tae gelip direkt kucağıma oturdu, kesinlikle tanrı beni sınıyordu.

"Taehyung"

"Efendim?"

"Neden hiç uslu değilsin omega?"

"Birşey yapmadım ki? Rahatsız mı oldun pardon"

İneceği zaman tamamen kendime çekerek kurulmasını sağladım.

Kokusu çok güzel
Benim omegam!
Hadi Jungkook!

Sessizce dudaklarına ufak öpücükler bırakarak boynuna indim ve dilimi gezdirdim.

"Çok güzelsin"

"D-deme böyle"

"Güzelsin ama, kalbim hızlanıyor karşında"

Dudaklarına kapanıp hızlı ve sert bir şekilde öperken kurdum kontrolü almaya çalışıp çığlıklarla birleşmemizi istiyordu. Ellerim belinden hafif kalçasına kaydığı gibi sırtına çıkardım hemen.

"Bebeğim"

"J-jeon ben-"

"Mutfağa git ve yemeğe bak"

"T-tamam!"

Utançla uçarcasına gittiğinde kendimi tekrar banyoya atıp çekmeye başladım, sikeyim ki dudakları bile beni cayır cayır yakarken iki yanağının arasında olmak için isteğim sonsuzdu.  Boşaldıktan sonra tekrar sertleşeceğimi bilmeme rağmen umursamadan gidip yatağa bıraktım kendimi. Kurdum sorumsuzdu, hemen şimdi istiyordu omegayı ama ben farkındaydım ki bu yatağa girdiğimiz saniye bir kereyle çıkmasına izin vermezdim. Yemekten sonra uzandığımda yanıma uzanarak güzel feromonlarını yaymaya devam etti, suç onda değildi kurtlarımız istiyordu. Boynuna yine sokulup kokusunu içime çekerken elimi sırtından beline, oradan da hafifçe kalçasına kaydırıp okşadım.

"Yakıyorsun beni Taehyung"

"Jeon ben-"

"Ştt konuşmayı kes omega, her konuştuğunda deliriyorum"

Dilimi boynunda gezdirip minik bir sahiplik izi bıraktım emerek. Kızarıklığın üstüne parmağımı bastırıp güldüm.

"Bedeninde milyonlarca olmasını dilerdim, her zerrende ben olayım istiyorum omega"

"J-Jungkook feromonun çok çok güzel"

"Yapma bebeğim, uzak dur dayanamıyorum sana"

"İstemiyorum, uzak durmakta kendini tutmanı da istemiyorum çocuk değilim ben kendi isteğimle yanındayım. Kendini zorlamanı istemiyorum ya da seni zorlamak."

OMGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin