Leya Kırşanın anlatımıyla
Bir yere ait olamamak nasıl bir duygu?
Geçtiğim sokak,yürüdüğüm kaldırım, bastığım toprak,içinde girdiğim denizler,
Saçlarımı uçuran bazen de uçabiliceğimi
Düşündüren korkutucu rüzgarlar ve su
Bu dünyanın suyu bana ait değildi.
İnsan kendini nasıl biryere ait hissedebilirdi?aşık olarak mı? hani şu kitaplarda duyduğumuz şey... birisini eviniz yapıyorsunuz.aşka inanırdım ama bulduğunuz her insan sizin aşkınız ruh eşiniz olmazdı yanılırdınız ve yanıldığınızda da aşkında bir yere kadar olabileceğini anlardınız.O kişiyi bulabilmek tamamen tesadüflere dayalıydı.kadere ve o kader sizi buluştursa da ayırırdı.işte bu yüzden mutsuz sonlara inanmıştım hep.Hayır ben mutlu biriydim.ben bu dünyaya ait değildim.dokunduğum Adem ve Havva soyundan gelen insanlar sanki ben onlar değildim.hayatım boyunca suya saklandım ama o su bile bana ait değildi.Hani herşey insanlar içindi?Rüyalarımı Düşlüyorum sadece bir rüya.. okuldan gelen ben yada okulda sınavdan kalan ben.. rüyalarım bile hayallerimi bana göstermiyordu.Ama hissediyordum bir güç vardı beni meçhule doğru çeken.o güç tenimin her köşesinden bana bağırıyor yardım istiyordu çıkmak için.
Kimdim ben? Bir insan ne için yaratılır? sadece imtihan için.İnsanların para için birbirlerini öldürdüğü,çocukların hayallere artık sihire inanmadığı mutsuz oldukları,bir toprak parçası için her mutlu anının olduğu o yerlerin kan gölü olduğu,Ebeveynlerin sadece çocukları için..yaşamak için çalıştığı bu yere ait değildim ben.annem ben bunları söyleyince gülüyor haklı da.belki de deliriyorum..
Bu kitabı okurken,benim deli ve tımarhanede olduğuma mı yoksa gerçekten Bunların yaşandığıma mı,ait olduğum yere kavuştuğuma mı, inanacaksınız çok merak ediyorum.Ben Leya Kırşan hayatım beni ateşlerle onun yanında kalmak için zorlayan bir adam yüzünden değişti.
♔︎
Varis Ateşin anlatımıyla"Kız kardeşin öldü oğlum.Su kralının gücü tükendi artık yaratamıyor herkes zehirlenerek ölüyor."
"Onu getir bize.Su varisini."
Leyanın anlatımıyla
"kızım hayrola?" dediğinde annem kapıdan çıkmak üzereydim.
"Ait olduğum yere."dedim gülerek.
"Ekim ayının sonundayız tatlım ve senin yüzünden hala havuz açık."dedi
Annem sitemle,"Havuzları ben yaşadığım sürece kasımdan önce kapatamayacaklar bunu onlara söyle."
Dedim umursamaz bir tavırla.bunu her sene yapıyorlardı ve hep kazanıyordum."Yine."dedim gözlerimi devirerek.Kapıyı örttüğümde üst komşumuzla karşılaştım Baranla."Sevgilim?"dedi baran,"Yine mi havuza?"dedi baran şaşkınca."Evet sevgilim."dedim net bir sesle.
"Onun yerine sinemaya gidip seni o karanlık romantik yerde öpebilirdim."
Dedi baran bana tutkuyla bakarken.
"İstemez."dedim alaylı bir sesle. Baranla 9 aydır çıkıyorduk. tamamen bir arkadaş klişesiyle beni tavlamıştı. açıkçası hayır ben onu tavlamıştım.bir sevgilim olmasını,bu bilinmez herkesin hayranlıkla anlattığı o duyguları merak etmiştim.Ona aşık değildim ama yakışıklı ve çekici biri olduğu doğruydu.ona karşı zaman geçtikçe bir zaafım oluşmuş bazen ondan uzak kalmak zor gelicekmiş gibi gelirdi."Ben gideyim."dedim kaçak sesimle.
"Ben basketbol oynayacağım sitede."
Dedi hevesli bir sesle."Uzun zamandır sıcak havadan oynayamıyorduk."
Dedi gözlerini devirerek."Bodrum sıcağı sevgilim..." Ona aşıkmış gibi bakarken.belkide tutkuydu ama bazen ona öyle baktığımı hisseder suçluluk duyardım.onu kandırmışım gibi gelirdi.
"Esir eder."dedim mavi gözlerine bakarak en sevdiğim renk maviydi ve
Eğer birine aşık olacaksam mavi gözlü
Olmasını istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Su-ly
Fantasy"𝐵𝑎𝑛𝑎 𝑒𝑙𝑖𝑛𝑖 𝑣𝑒𝑟... 𝑠𝑎𝑛𝑎 𝑛𝑒 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑔𝑢̈𝑐̧𝑙𝑢̈ 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚𝑢𝑧𝑢 𝑔𝑜̈𝑠𝑡𝑒𝑟𝑒𝑦𝑖𝑚."