Ateşin anlatımıyla
"Efendim," Ateş kralı şevkatle Oğlu Ateşe baktı."hoşgeldin Ateş." Ateş babasına başını eğerek selam verdi.
"Efendim,sıradaki hamle ne?" Enzo kötülüğünün aynasına yansayacağı bir şekilde ateşe baktı."Kudretim için O kızı bize getir Victoria'yı.Getir ki Farahın başını ezebileyim."(Gelecek)
Ben aşk nedir bilmem
Eski kafalıyım.
Bir seni bilirim,
Bir de adın geçince sıkışan kalbimi.
|Atilla İlhan|Ne güzel sözlerdi bunlar öyle derdim hep kitap okurken,şairlerin dizelerinde kaybolurken sonra salakça olsa da gözlerimi kapatır dilerdim içimden. "Ben de böyle sevmek istiyorum..." derdim.Oysa çok önemli daha bir şey vardı bilmezdim,sevilmek.
Leyanın anlatımıyla
"Prensesim,"diye bir ses duydum ses anneme aitti.gözlerime vuran güneş ışıklarına rağmen gözümü açtığımda annem ile göz göze geldim."Günaydın anne."dedim tebessümle."Günaydın tatlım."Bizim babanla bir işimiz var şehir dışına çıkmamız gerek.Para bıraktım anahtarın da var istiyorsan sen de gel ama sıkılırsın bence."göz devirerek,"Tamam anne ben hallederim siz gidin."Annem gülümsedi ama gülüşünde bir şeyler vardı sanki sıradan bir işleri yoktu.
Annem ayaklanır ayaklanmaz telefonumu elime aldım yağız yazdı mı diye bakmak için yazmıştı,
"Günaydın su."
"Günaydın Yağız"
Annem odadan çıkar çıkmaz bende ayaklanmıştım bir yandan da heyecanla yağızdan gelecek cevabı bekliyordum.Dolabımı açtığımda üstüme mavi düz bir tişört giydim altıma da siyah bir kot Dolabın kapağını kapattıktan sonra ise makyaj masama geçtim sade bir makyaj yaptım ve bir kaç takı taktım.tam hazır olduğum sırada yağızdan cevap geldi.
"Seni özledim.Bugün bir şeyler yapalım mı?"
Bugün arkadaşlarıma buluşmak için söz vermiştim ve iptal edersem çok büyük ayıp etmiş olacaktım utana sıkıla cevap yazmaya başladım.
"Bugün olmaz kızlara sözüm var."
"Peki en azından benim katıma gel de seni bir göreyim olur mu su?"
"Olur çıkıyorum zaten."
Aceleyle çantamı aldığımda annemin bıraktığı parayı da komodinin üzerinden aldım."Tatlım biz çıkıyoruz."
Diye seslendi annem,"Tamam anne! Ben de çıkıyorum kızlara sözüm vardı da."Annemle göz göze geldiğimizde annem gülümsedi ve babama baktı babam,"Çok geç kalma güzel kızım aklımız sende kalmasın telefonların da açık olsun."minnetle gülümsedim," "Merak etme babişko yemezler ya beni."babam sahte bir ciddiyetle bana döndü çünkü benim kendime iyi bakabiliceğimi koruyabiliceğimi biliyordu."Etrafa güvenmiyorum ben. Neyse görüşürüz kızım."gülümsedim.
"Görüşürüz Anne,görüşürüz baba."Kapıdan çıktıklarında binadan çıkmaları için bekledim çünkü babam Yağızı bilmiyordu yalnızca annem biliyordu.Babam ve annem Binadan çıktıklarına camdan şahit olduktan sonra hızlıca evden çıktım kapıyı bile nasıl kitlediğimi bilemeden aşağıya indim kalbim küt küttü.Yağızın kapısını
Tam çalacakken yağız birden kapıyı açtı."Hoşgeldin su." gülümseyerek ona
sarıldığımda yağızda bir şeyler olduğunu farkettim.sanki biraz huzursuzdu kül nefesinde ve kokusunda bir keder hakimdi.Kollarından ayrıldığında,"İyi misin?"
Diye sordum yağız korkutucu bir tebessüm attı ve kendini toparlayıp bana döndü."İyiyim merak etme."biraz ürkmüştüm ki yağızın bu halleri tanıştığımızdan beri vardı bazen uzaylı olduğunu düşünmüyor değildim tepkileri biraz farklıydı her olaya karşı.
"İçeri geçmez misin?"diye sordu yağız.
"Olur geçelim."dedim ve Yağız içeriyi işaret etti ayakkabılarımı çıkardıktan sonra içeriye girdim kasvetli bir evi vardı siyahtı çoğu eşya ve ev biraz karanlıktı."Senin evin daha tatlıdır tabi."kahkaha attım."Yo bence şirin kül kokuyor bir de tabi."yağız sırıttığında oturmam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Su-ly
Fantasía"𝐵𝑎𝑛𝑎 𝑒𝑙𝑖𝑛𝑖 𝑣𝑒𝑟... 𝑠𝑎𝑛𝑎 𝑛𝑒 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑔𝑢̈𝑐̧𝑙𝑢̈ 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚𝑢𝑧𝑢 𝑔𝑜̈𝑠𝑡𝑒𝑟𝑒𝑦𝑖𝑚."