Gelecek
Victoria'nın anlatımıylaBen Victoria,Leya değil.Su Evreninin tek kalan ve tek olan varisiyim.Krallığı ve yurdu için yaşayan o kadınım.Aşka vakti olamayan o kadınım ve Ben bu her evreni cehenneme çeviren o büyücü kadının kızıyım Ben, Farahın kızıyım.Ateşi söndürüp kül edeceğim,cenneti tekrar getireceğim Su evreni cenneti yaşacak ve ben durmayacağım...
Kendim ve o yanana dek.
Leyanın anlatımıyla
"Günaydın," dediğinde şaşkınca ona bakakaldım.Evet o buradaydı baş belası küllük."Sen...gitmedin mi?"diye sordum mavi gözlerine doğru bakarak."Hayır o danstan sonra delirmediğinden emin olmak istedim."sırıttım."Asıl deliren sen olmayasın."Ateş umursamazca başını salladı.
"Pek sanmıyorum.Ateşler hep delirdir onları delirten birine ihtiyaçları yoktur."kahkaha attığımda yataktan doğruldum
Ateş evreni hala sıcaktı bu sıcaklığa daha ne kadar dayanacaktım bilmiyordum çok bunaltıcıydı."Ee senin işin gücün yok mu burada dikiliyorsun."
Ateş yanıma yaklaştı ve yeşil gözlerime baktı."Görevim sensin."
Anlamını bilemediğim bir hisle gülümsedim şayet neden gülümsediğimi bile bilmiyordum."Bugün Sonya gelecek,sana bir çok şey öğretmek için."dedi ve arkasını döndüğünde camlardan dışarıya doğru baktı derin bir iç geçirdi beni kurtuluşu sanıyordu ama değildim."Victoria hiç varlığından bile emin olamadığın birini özledin mi?"Cevap yoktu veremedim."Ben özledim."dedi.
Kimden bahsettiğini anlamıyor-
dum.Birden arkasını döndüğü yerden kopup bana doğru döndü sesi az önce üzgünken bir anda sertleşti ve,"Kız kardeşim..."
Dedi cevap beklemediğimi mi hissetmişti yoksa ateş varisi gerçekten biz...biraz tanıyor muyduk birbirimizi ve ben onu tanıyordum belkide tanıdığımı kendime kanıtlamayı çok istiyordum.Biliyordum.O yalan söylüyordu.Kapı her zaman ki gürültüsüyle açıldığında içeriye Sonya girdi.
"Efendim,"diyerek eğildiğinde Ateş eğilmeyi bırakmasını söyledi.
"Sizi yalnız bırakayım."diyerek kapıya doğru yürüdüğünde onu kolundan tuttum."Ateş kalsana."
Bunu bilerek yapıyordum kendi gözleriyle görmeliydi onu yok etmek için nasıl bir savaş verdiğimi.Gözlerine baktım ve,
"Ateş..."dediğimde ateş yüzüme doğru eğildi aramızda az bir mesafe kalmıştı.kalbim atıyordu? Hayır atmamalıydı.bimeliydi söküp çıkmalıydı kül olmalıydı belki de ateşle beraber kalbimi de yok etmeliydim."Victoria,gitmem gerek."dedi ateş gülümsemeye çalıştım.
Napıyordum ben?hayır bu intikam değildi hayır ben ona karşı yumuşamamıştım.gözlerine baktım bana Dünyada geçirdiğimiz günlerde ki gibi bakıyordu hayır bakmasın...
"Tamam,"dediğimde ateş yüzümden uzaklaştı saçlarımın teli ona yapıştığında güldü.
"Küstah,"dediğimde ateş uzaklaştı ve bana doğru gülümsedi."Dün gece güzel uyudun uyuyamamıştın geldiğinden beri."doğrular şekilde başımı salladım."Ben..."
Dediğinde ne söylemeye çalıştığını biliyordum onu sırtından hançerlemek için daha iyi bir fırsat olamazdı.Öyle değil mi Leya?Victoria bunu yapar mıydı diye sordum kendime o kalbini yakıp kül eden aşk Ateş olamazdı bu cibiliyetsizi ancak Leya gibi bir aptal sevebilirdi.Evet sevmiştim,inkar edemezdim."Benimle uyur musun?Sen yanımdayken uyuyabiliyorum hem kabusta görmüyorum."
Ateş gülümsedi."Benden başkasına güvenemezsin değil mi?Herkes yabancı."zavallıydım ona göre şuan beni kandıran duygularımla oynayan adama benimle uyu diyordum ne zavallıydım ama ben o adama tuzak kuruyordum ve bundan haberi yoktu,Gülümsedim yine.
Ateş kapıdan çıktığında Sonya,
"Başlayalım mı?Çok iyi ve hızlı ilerliyorsun Victoria." bunu kendim için değil yaşatacaklarım için yapıyordum hırs güzeldi intikam güzeldi sinsilik güzeldi.
"Evet umarım böyle devam eder."
Sonya gülümsedi,"Şimdi," dediğinde bana bir bardak uzattı.
Şaşkınlıkla bakakaldım çünkü bardak camdan değildi farklı bir yapısı vardı üzerinde ateş evrenine ait desenler vardı tahminimce."Bu bardağın içine su koymanı istiyorum ne fazla çok ne fazla az beni anladın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Su-ly
Fantasía"𝐵𝑎𝑛𝑎 𝑒𝑙𝑖𝑛𝑖 𝑣𝑒𝑟... 𝑠𝑎𝑛𝑎 𝑛𝑒 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑔𝑢̈𝑐̧𝑙𝑢̈ 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚𝑢𝑧𝑢 𝑔𝑜̈𝑠𝑡𝑒𝑟𝑒𝑦𝑖𝑚."