What If?

15 4 0
                                    

What If? [Bisaya Story]










Naa diay koy ka char char nya ang problema.... naa siyay uyab, pero iyang ingon malabo daw sila. Permi niya gina ingon sa ako nga Puhon basin maging kita, wa sad ko ga asag maayo kay basig masakitan ra ta sa ulahi. Lisod na mag asa nya di diay tumanon.



Murag naka reserve nako daan HAHA. Di man gud, katong sila pa pero malabo na, naa na siyay na feel sa ako-a daw.



1 Month and 3 weeks, nabal-an nako nga dugay ra diay sila nag bulag, syempre nalipay ko, ako paba HAHA. Pero akong natingala kay wa sya ni chat sa ako-a, syempre medjo sakit sa buot.



Isa ka adlaw ni chat siya sa ako-a, nya wa ko nag expect sa iyang pangutana.



"Ang Puhon,
Pwede na ba?"



Na mental block kog kalit, gi chat pa nako akong mga barkada kung unsay i-tubag nako, nya kay dugay man sila nag seen ako na lang nag huna huna sa akong i-tubag.



"Nganong mangutana pa man ka? Ofcourse pwede kaayo."



Oh diba? Tsada kaayo, igat yarn? HAHA Lahi ra jud ning na attach nag maayo ba.



Pagka ugma wa ko kasabot kung kami na ba or what.. Wa man sad ko ka gets sa iyang pangutana gud HAHAHA mao to naglibog ko kung unsay status namo.



So gi confront nako siya like 'unsa akong i-tubag kung naay mangutana sa status nato' iyang tubag kay iingon daw ang tinuod, gi chat pa nako akong BFF nga i-chat niya 'akong uyab' para ma sure. So ako naman jung uyab nag ingon nga kami na daw.



1st week nga in a relationship ko, ga adjust pako kay lagi 1st uyab nako siya. Wa koy experience.



Me as a girlfriend, kay wa ko ga overthink, di man sad niya deserve gud. I mean sya mismo nag ingon nga bata pa siya ga silbi na siya sa simbahan, that's why di jud ko maka overthink. Nya aside ana, gina hatagan kog assurance, time, gapa nanghid sad.



If you will ask, how about the efforts? What kind of effort? Effort like what?



I'm not a materialistic person, di ko gusto nga gina hatagan ko, I mean naa siyay sideline nya iyaha tong hinaguan ang kwarta baya, lain pud nga sa ako-a rato gastuhon.



3 weeks being in a relationship with Crush.



Medjo wa nami ga chat, I mean gi chat nako siya pero gi seen raman niya, naka huna huna ko nga basig busy ra diay. Gi hulat nako siya pero gahi man jud ug damdamin Lods, pila na ka adlaw wa jud ni chat.



Kami nga mag uyab is lowkey ra. Mga friends niya ug nako ang nakabalo. Gusto nako siya i-legal sa family nako kung pwede lang, kaso bawal pa man gud.



Sa tinuod lang proud kaayo ko nga na uyab nako siya, pero proud ba siya sa pagka proud sad nako?




Naka overthink hinuon ko.




What if gi uyab ra diay ko kay ako ray naa?




What if gi uyab ra diay ko kay para di ko masakitan?




What if iyang ex pa diay gihapon?




What if... Di jud diay ako?
















Standalone StoriesWhere stories live. Discover now