Adım Tommy 17 yaşındayım isterseniz size hikayemi ufakça özetliyim:
Geçen sene en iyi arkadaşım Ray ile birlikte okuldan sonra dolaşıyorduk. O kadar koyu bir sohbete dalmışız ki akşam olduğunu bile farketmemişiz.
Bir anda çok hızlı bir şeyin bize doğru geldiğini farkettik. Ray o anlık korkuyla kendini yere bıraktı. Çok garip bir hayvana benziyordu. Rengi siyahtı. Tabi gerizekâlı bende merak ettiğim için hayvana benzeyen YARATIĞI takip ettim.
O kadar çok takip ettim ki derin bir ormana dalmışım. Bir anda durdum. Etrafımı inceledim. Ve bir anda çok hızlı bir şeyin bana çarptığını farkettim. Ve sonra bayılmışım.Uyandığımda çok derin bir acı hissediyordum. Gerizekâlı Ray sanırım beni aramamıstı. O derin acıyla tekrar bayıldım ve bu sefer uyandığımda hastanedeydim.
Acım biraz bile dinmemişti tam böbreğimin orası çok acıyordu baktığımda ne bileyim bir ısırık izine benziyordu ama o acıyla hiçbir şey düşünemiyordum.
E tabi yanımda annem ve Ray vardı. Babam ise çoktan kanserden dolayı ölmüştü. Bana ne olduğunu sordum ve şu cavabı aldım:
Ray: Dostum seni ormanın ortasında baygın halde buldular.
Tommy: Peki sen naptın gerikafalı??
Ray: Polise gittim korkumdan seni takip edemedim.
Tommy: Peki ya YARATIK???
Ray: Ondan bir iz yok.
Tommy: Tamam.
Annem: Tommy bu gece yanında kalamıyorum malesef ,yaran ağır değilmiş doktorlarla konuştum.
Tommy: Tamam annee
Annem gittikten sonra Ray çok geçmeden gitti. Zaten gece vakti olduğu için uykuya daldım.
Uyandığımda hiç bir acımın olmadığını fark ettim. Ve yarama baktığımda yaram kaybolmuştu ve hemen Ray'i arayıp hemen buraya gelmesini söyledim ve Ray çok geçmeden burada oldu.
Ray: Ne oldu Dostum???
Tommy: Öyle bi şey oldu ki inanamassın.
Ray: Hadi ama çatlayacağım
Tommy: Yarama bak
Ray: Aman tanrım dostum yaran kaybolmuş
Tommy: Bende bundan söz ediyorum
Ray çok şaşırmıştı, dona kalmıştı adeta.ardından doktoru çağardık ve nerdeyse hiçbir şey olmamış gibi beni taburce etti. Ben ise hala şoktaydım doktora sorduğumda ise duymazdan gelip bizi uğurladı.
Ardından bizim eve gittik Ray den anneme şimdilik hiçbir şey söylememesini istedim. Annem o sırada dikiş diktiği için bizi görmedi anahtarı ise ayakkabımın içinde buldum çünkü her zaman oraya saklardık. Odama çıktık ve ve bu konu hakkında konuşmaya başladık.
Ray'in en ufak bir fikri bile yoktu. İşin kötü yanı benimde bir fikrim yoktu. İnternetten araştırmaya karar verdik ve sadece küçük bir blog bulduk. Orda da zaten sadece bir cevap vardı
Joker isimli kullanıcı:
Bunun olması nerdeyse imkansız. Neden diye sorarsanız insan vicudu en ufak bir yarayı bile en az bir günde iyleştirebilir senin söylediğin yarayı tahminen 3-4 haftada iyileştirmesi lazım bence sen abartmışşın.
Sadece bu yazıyordu. Bu olay beni korkutmaya başlıyordu ve bana çarpan şey ne çok merak ediyordum. Biraz daha araştırma yaptıktan sonra bu olayı unutmaya karar verdik. Ve eski yaşamımıza devam ettik.
Bundan yaklaşık 20 gün sonra bir arkadaşımın doğum gününe gittik. İlk olarak arkadaşımı kutladık ve Ray ile birlikte bahçeye çıktık. Ve orada bir süre konuştuktan sonra Ray ile ben çalılıkların arasında bir şey gördük. Ben tekrar gerizekâlı gibi oraya gittim ve ne olduğuna baktım Ray ise o sırada tuvalete gitmişti.
Oraya tam gittikten sonra bir koku aldım ve gerisini hatırlamıyorum.
Hikayemin özeti bitti.
Şimdiki Zamana Geçtik Arkadaşlar:
Hikayemi umarım beğenmişsinizdir. Arkadaşlar kitap yazmaya yeni başladım hatalarım varsa yoruma belirtirseniz sevinirim