Allysa İle İlgili Gercekler

80 4 0
                                    

Gözlerimi açtığımda da Mas mavi bir odadaydım. Odada;yatak, gardolap,çalışma masası,sandalye ve makyaj malzemeleri vardı.(Lanet olsun ben nerdeyim .)

Gözüm John ve Ray ı aradı.

Ama onlar yoktu. Yataktan kalktım kapıya doğru ilerlemeye başladım. Odadan çıktım. Aşağı kattan sesler geliyordu. Koşarak merdivenlerden indim.

John ile Ray biriyle konuşuyorlardı. Bu ses sanki tanıdık geliyordu. Aynı benim sevdiğim kızın sesi gibiydi.

İçeriye girer girmez gözüm arkası dönük olan sarı saçlı kıza bakmak oldu.

Ray : Oğlum sonunda uyandın.

John :Nekadar derin uykun varmış be oğlum.

Gözlerimi kız dan çevirip John a baktım.

Tommy : Oğlum ilkkez böyle birşey oluyor napayım.

O sırada kız yüzünü bize döndü b... B... bu benim deliler gibi sevdiğim kızdı.
Üstünde bahçıvan pantolonu vardı içinde beyaz tişört giymiş. (oha abi ya kıza ne giyse yakışıyor ya.Tabi böyle güzelliğe herşey yakışır tabi.)

Şaskin bakışlarla ona bakarken.

Allysa :Günaydın Tommy.

Tommy :Gü..... Gü.....  Günaydın.

Allysa :Tommy hadi otur da kahvaltını yap.

Hemen masaya oturdum. Elleri marifetli görünüyordu. Kahvaltı yi çok güzel hazırlamış.Say say bitmez.

Ben direk ekmeği menemene  batırdım.Kahvaltida en çok menemeni seviyorum.Dondum annemden de güzel yapmış(Oha çok güzel yapmış.)

Tommy :Menemenin annemin Menemenin den daha güzel olmuş. Kısacası ellerine sağlık çok ama çok güzel olmuş.

Allysa:Afiyet olsun.

Yüzünün kızardığını görebiliyorum.

Afiyetle kahvaltımızı yaptık. Herşeyi güzel hazırlamıştı. Sofrayı toparlamasına yardım ettim.

İşimiz bitince içeriye geçtik.

Koltuğa oturdum ama Allysa oturmadı omzunu sılkti ve konuşmaya başladı.

Allysa :Tommy, Ray, ve John size birşey söyleyeceğim.

Onu dikkatlice izliyorduk herbir ağız dan Tamam dedik.

Allysa :Dün gece B.. B... ben size yardım ettim.

Tommy :Nası yani.

Allysa :Nası söyleyeceğim bilmiyorum.

John :Hadi nasıl söylersen söyle daha çok işimiz var.

Allysa:Tama ama kızmaya caksiniz.

Hepimiz:Tamam.

Allysa:Ben dün size yardım ettim derken.

John :Hadi söyle artık.

Allysa :Ben de bir kurt kızım.

Hepimiz nnnnneee diye bağırdık.

Allysa :Beton çatlayıp hunter'lar içine alan kişinin kim olduğunu sanıyorsun. Sonra Tommy John  u tam öldürecekler bir bitki kolunu  tuttu bunu kim yaptı sanıyorsun. Ve ağaç evinizi kim ağacın bir parçası yapıp sizi buraya getiren kim getirdi sanıyorsun.

Tommy :s...s...senmiydin.

Allysa :Yarım saat ben size ne anlattım. Kulağınızı başka yere değil buraya verin.

LanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin