Uyandığımda gözlerimi açamıyordum. Sanki gözlerim birbirine yapışmışti.
Zorla gözlerimi açmayı başardım. Etrafıma baktigimda Allysa, John ve Ray yoktu.
Aniden bir ses geldi.Karanlik olduğu için yüzünü seçemiyordum.
Karanlıktaki kişi:Günaydın Tommy.
Tommy :Sen kimsin, benim burada ne işim var.
Karanlıktaki kişi :Ben David yani Allysa nin babasıyım.
Tommy : Özür dilerim efendim.
David: Önemli değil.
Tommy :Ben buraya nasıl geldim.
David :Ben getirdim seni buraya. Benim hakkımda Allysa ne dedi.
Tommy:Sizin adinisi söyledi o kadar baska hiç birşey demedi.Niye sordunuz ki.
Tam cevap verecekken aniden Allysa ,Jhon ve Ray kapıyı kırıp yanımıza geldi.
Allysa koşarak havada yumruğu babasına geçirdi.
Jhon ve Ray beni ayağa kaldırdılar ayaklarımı hissedmiyordum.Yürüyecek gibi değildim.
En sonun da karanlığın içinden çıktık.Ama ben hala ayağımı hissedmiyordum.
Tommy:Allysa o adam sebin baban değil mi?
Allysa:Evet benim babamdı.Masum insanları öldürüp kaçmadan önce.Benim babamdı.Ve o attığım yumruğumun sebebi de seni kaçırmasının bedeli.
Tommy:Saol Allysa ama babana vurmanin sebebini hala anlayamadım.
Allysa:Benim baba demediğim adam senin bacaklarını kırdı bu yüzden ona vurdum.Az bile yaptım.
Tommy:Bacaklarımı kırdıysa acısını nasıl hissedmiyorum.
Allysa:Bacaklarını anlayacağın önceden kırdı yani.Dün gözlerin kapandı ve açamadın ben de çığlık attım.O sırada bacağının üstüne atladı.Ve kırıldı.
Tommy:Peki iyileşmiyecek mi?
Allysa:Uzun sürecek ama iyileşecek.
Bem beyaz bir Villaya girdik.Dışı bol bol çiçeklerle doluydu.Kapıyı.Sarı saçlı yeşil gözlü bir kadın açtı.Hemen bizi içeri aldı.Kapıyı açan kadın Jhon a şaşkın şaşkın bakıyordu.Sanki tanıyor gibiydi.
Eve girince direk beni bir odaya götürdüler kadın bacağıma birşey sürdü sonraca dirseğiyle bacağıma vurdu.Çok acıdı.Ama bacağım iyileşmiş gibiydi.
Kadın:Tommy ayağını kıpırdatma sakın.Bu arada ben Kerry Allysanın annesiyim.Kocam adına özürdilerim.Ben ona dersini veririm.
Tommy:Saolun iyileştirdiğniz için.
O sırada salondan sesler geliyordu Allysa nın babası David gelmişti.
Ayağa kalkmaya çalıştım en sonunda ayağa zorlanarak kalktım.
Tam kapıyı alacaktım ki Allysa geldi beni yerime oturttu.
Allysa:Bu seninle son görüşmemiz Tommy babam bizi öldürecek sana irşey söylememlazım ben senden uzun yıllardır hoşlanıyorum.
Dedikten sonra beni öptü.
Boynuma sarılıp odadan çıktı.
Çok mutluyum beni öptü ve benden hoşlanıyorum.
Ayaklarım aniden iyileşmiş gibi oldu. Ayağa kalktım odadan çıktım.
David Allysa nın boynunu tutup duvara fırlattı. Allysa yerde baygın baygın yatıyordu.
O sinirle dönüştüm David e yüzüne pençe attacakken Jhon kolumu tuttu. Beni duvara çarptırdı. Başım çok ağrıyordu.
Jhon David in boynunu tutarken. Allysa uyandı. Gözleri renk değiştirdi gözleri yemyeşil parlıyordu. Allysa yerden bir bitki çıkararak David in karnından bir delik açstı.
Jhon o şokla David in boynunu bırakarak...Yere düştü.Ardırdan Allysa nın gözleri eski rengine dönerek. Hemen babasının yanına koştu.Ve yerde yatan babasıyla konuşmaya başladı.
Allysa :Özür dilerim babacığım.
David :Asıl ben özür dilerim kızım.
Allysa :Baba neden masum insanları öldürdün.
David : Onlar masum insanlar değildi bizim türü müzü öldürenlerdi sıra bendeydi onları öldürüp kaçtım bana inanmayacaktın biliyordum. Bu yüzden kaçtım.dedi ve öldü.
Allysa ağlıyordu. Zorla ayağa kalktım koşarak bana sarıldı Ray, Jhon ve Kerry dışarı çıktılar. Ben ve Allysa kaldık içerde.
Tommy :Allysa ağlama.
Allysa :Nasıl ağlamayın babamı öldürdüm.
Tommy :Senin suçun değil içindekini suçu sen evrimleştin Allysa.
Allysa :Nasıl yani.
Tommy :Yani içindeki bitki yaptı bu senin suçun değil.
Allysa :Yinede ben yaptım.dedi.
O sırada Allysa yı kendime çektim ve onu öptün.
Göz yaşları durmuştu birbirimize sarıldık.
Evden çıktık. Jhon evi yaktı. Ve evden uzaklaştık.
Artık bu şehirde resmen aranıyordu.
(Merhaba arkadaslar geri Döndüm bu 1.sezonun sonuna geldik. 2.sezon devam edecektir. İyi okumalar yorum ve vole yapmayı unutmayın.)