Özellikler

418 34 11
                                    

Bu gün okulun ilk günüydü. Lise 3'e geçmiştim. Aslında lise 2 den beri sevdiğim bir kız var ama açılamıyorum.

Bu arada dün gece ne oldu diye merak ederseniz.

Sabaha kadar Johnla uzun uzun konuştuk bana kurtadamlar hakkında bir çok şey anlattı ve beni serbest bıraktı. Hatırladıklarım sadece;

Biz kurt adamların 3 farklı gurubu varmış John bir mega ben ise bir betayım. Ve en güçlülerimiz ise alfa'lar. Alfaların çizdiği sıyrıklar kolay kolay iyileşmez ve bir insanı dönüştürebilirler. Yani 3 grup bunlar. Alfa - Beta - Mega işte bu. Bir diğer anladığım şey ise biz kurtadamları para için avlayanlar var biz bunlara hunter diyoruz. Onların silahlarından attıkları özel mermi içimize zehir vererek 12 saat içinde ölüyoruz.

İşte bu kadar beni bıraktığında saat gece 4:30 civarıydı. Eve gelip gizlice okul için hazırlık yapmaya başlamıştım sonra sabah olunca okula gittim.

Gerizekâlı Ray o akşam eve gittim sanıp polise haber vermemiş. Aslında bu bi açıdan iyi bir şey di. Çünkü polise haber verseydi olaylar iyice böle daha iyi.

Neyse, okulun ilk gününde her zamanki gibi ders işlemedik. Hocalar alınacak kırtasiye malzemelerin listesini çıkardı. Okulun kabadayısı olan Sam yanıma gelip benden para istedi normalde veriyordum ama bu sefer öyle olmayacaktı.

Sam: Bana para ver bücür

Tommy: .....(Sessizlik)

Sam: Sana diyorum bücür

Tommy: .....(Sessizlik)

Bu konuşmalardan sonra Sam bir kaç tehdit savurdu. Ve ardından bana itti bana bir yumruk atmaya çalıştı. Tuhaf bir şekilde yumruğunu tuttum. Ve istemsizce kolunu kırdım.

Herkes başıma toplanmıştı Ray ise bana hayretler içinde bakıyordu. Zaten sadece Ray bana bakıyordu. Diğer herkes kolu kırık bir biçimde yerde yatan Sam'e bakıyordu. Çok hızlı bir biçimde tuvalete koştum. Ray de arkamdan girdi.

Tuvaletin kapısını hızla kapatıp kitledim. Aynaya baktığımda gözlerim gri bir şekilde parlıyordu. Ray ise şaşkın bir biçimde bana bakıyordu. Yanıma geldi ve:

Ray: Gözlerin...

Tommy: Biliyorum dostum dün gece ben eve gitmedim John adında bir adam beni kaçırdı. Daha doğrusu güvenliğimi sağladı. Dolunayda aklına gelemeyecek şeyler yapabiliyorum.

Ray: Nasıl yani...

Tommy: Anlayacağın ben bir kurtadamım

Ray: Ne...

Ray'e o anda bildiğim her şeyi anlattım herşeyi anlamıştı heralde sonra gözlerimin rengi eski haline döndü. Ardından kapı çaldı ve müdürün sesi geldi.

Siz ikiniz hemen dışarı çıkıyorsunuz demişti. Çok geçmeden kapıyı açıp birlikte dışarı çıktık.

Siz ikiniz içerde ne yapıyordunuz. Dedi bir şey diyecektim ama yeri değildi. Bizi odasına çağardı ve her zamanki gibi azarladı.

Bu olaylar geçerken saat 12 olmuştu ve öğle yemeğine çıktık. Öğleden sonraki ders beden olduğu için okula gitmeyi düşünmüyorduk. Zaten öylede yaptık.

Bizim eve gidicektik tam eve girerken bi adam Ray ile beni ağzımızdan tutup arka bahçeye çekti. Arkamı döndüğümde bu John du Ray ise onu sıradan bir katil sanıyordu John elini çekmeden Ray'e John'un benim arkadaşım olduğunu söyledim. Ve John elini çekti

Ray: Bu adamda kim be??

Tommy: İşte dün gece beni kaçıran adam

Ray: Neden böyle birşey yaptı ki

Tommy: Ben bir KURTADAM'ım dostum dolunayda kendimi tutamıyorum ve bir anda saldırganlaşıyorum.

John: Tanıştığıma memnun oldum.

Ray: Daha iyi bir şekilde tanışamazmıydık??

Tommy: Neyse Ray uzatma dostum

John: Tommy bu gece benimle ormanda buluş

Tommy: Neden ki??

John: Sana kontrol etmeyi öğreticem

Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir bu bölümü öncekinden daha uzun tuttum. Hatalarımı yoruma belirtirseniz sevinirim Sağlıcakla Kalın....

LanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin