Tutulma

155 19 11
                                    

Okulda bu gün çok garip olaylar olmuştu. Bunlardan bir taneside:

Okul çıkışı kolunu kırdığım çocuk 5 kişiyle birlikte karşıma çıktılar ve aralarından en arkadaki çocuk gelip bana bir yumruk attı. Ve garip bir şekilde yumruğu tutamadım. Ve yere düştüm. Ardından kolunu kırdığım çocuk gelip beni tekmelemeye başladı. Sonra diğerleride gelip beni tekmelediler.

Ve 2. garip olay ise alfayı insan formunda beni izlerken görmek. Okul çıkışında hemen John'un yanına gittim. Olanları anlattım ve aramızda bir konuşma geçmeye başladı.

John : Tommy sana bir şeyler anlatmam lazım

Tommy : Dostum her seferinde aynı cümleyi kurmak zorunda değilsin.

John : Bu gece ay tutulması var.

Tommy : E yani??

John : Yani bu gece çok dikkatli olman lazım. Çünkü bu gece güçlerini kullanamayacaksın.

Tommy : Ne... ben bu güçlere çok alışmıştım.

John : İşin kötü yanı ise her yerde hunter'lar bizi yani kurtadamları arayacak.

Tommy: Nasıl bir önlem almamız gerek peki??

John : Bunu gece düşüneceğiz.

Ardından eve gidip geceyi beklemeye başladım bir yandan gece hunter'lar la nası başa çıkacağımız diğer yandanda nerde sağklanacağımı düşünüyordum sonra birden bulunduğumuz evin iyi bir yanı olan bodrum kattaki kuyu aklıma geldi. Gece oraya ineceğim sanırım...

Çok geçmeden gece oldu ve elime bir fener alıp aşağıdaki kuyuya indim. Kuyu çok karanlıktı şimdi anlıyorum güçlerimin kıymetini çok geçmeden elimdeki feneri yaktım bir anda önüme labirent gibi bir şey çıktı ya ucunda bir define varsa (Tanrım küçükken neden burayı merak etmedim) neyse çok geçmeden labirenti takip etmeye başladım. Labirentin sonuna kadar devam ettim. Ama bulduğum bir define değil sadece exıt yazılı bir kapıydı. Ve benim lanet merakımdan dolayı kapının arkasında ne olduğuna bakmaya gittim ve kapıyı sessiz ce açtım zaten açar açmaz bir Hunter nöbetçisi gördüm acaba neden buradalar??

Sinsice Hunter nöbetçisi in arkasından bir siper arkasına geçtim buradan her yer gözüküyordu. Ardından oradaki nöbetçi kulübesinin içinden ikinci bir hunter çıktı. Bende fırsattan istifade nöbetçi kulübesinin içine gittim oradaki masa gibi yerde bu gece için hazırlanmış bir plan vardı planda doğruca john'un ormandaki evi işaretlenmişti ben bu plana bakarken bir nöbetçinin kulübeye yaklaştığını gördüm ve hızlıca eski yerime geri döndüm.

Sonra hunterin kulübeden aşağıya indiğini fark ettim oysa ki kulübenin altında zemin vardı. Hunter aşağıya gittikten sonra kulübeye gidip zemini araştırmaya başladım.

Sonra elime bir şey takıldı. Elim oraya girdi sanki gizli bir çekme kolu vardı. Kolu çektim ve bulunduğum zemin aşağıya inmeye başladı.

Daha sonra john'un orada bir odada zincirlerle işkence edildiğini gördüm buna daha fazla dayanamazdım. Hemen bir şeyler yapmalıydım. Nöbetçi tek başına olduğundan dolayı yanına gidip masada duran şarap şişesini alıp kafasına geçirdim. Üniformasını alarak kendi üstüme giydim uzun gelen kısımlarını şarabın kırık camıyla kestim. İşkence odasının önünde nöbetçi ilk bana bakarak kim olduğumu sordu. Üniformanın üstünde yazan ismi söyledim. Sonunda içerdeydim.

John'un kanlı suratına bakarak ona bir göz kırptım. İçerideki komutan sigara içmeye gittiğini söyleyerek odadan çıktı. Bizim için çok önemli dakikalar başlamıştı. İlk işim john'un bileklerindeki zinciri masadaki kerpetenle kırmak oldu. John hala şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Ardından ağzındaki bandı elleriyle kopardı. Daha sonra söylediği ilk söz "burda ne işin var" oldu. Ve ona cevabım " Burası bizim evin bodrum katı " dedim.

Çok şaşırmıştı. Yolda anlatırım diyerek Johnla birlikte işe koyulduk. İlk işimiz yukarı çıkıp oradaki nöbetçiyi etkisiz hale getirmek oldu. Bunuda başarmıştık. John tekvando bildiği için çok kolay olmuştu. Sonra çok geçmeden o labirente girdik.

Labirentin sonuna kadar devam ettik aynı zamanda da ona kendisini nasıl bulduğumu anlattım. Neyse tam Labirentin sonuna geldik önümüze bir grup hunter çıktı. Ellerindeki lazerli silahlar ikimizinde başına dogrultulmustu. Başımıza tek mermi ile ölebiliriz tanrım ne yapıcaz biz....

Arkadaşlar bu bölümü biraz uzun tutmaya çalıştım çünkü yaklaşık bir hafta geç kaldı arkadaşlar iki haftada olabilir sıradaki bölüm haftaya cumartesi gelecektir bir daha böyle geç kalmayacağım arkadaşlar umarım beğenirsiniz...

LanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin