Eğitim

413 38 26
                                    

Ray ile evde oturup playstation oynuyorduk. O kadar çok oyuna dalmışız ki saati unutmuşuz. Saate baktığımda saat 7 olmuştu ve hava yavaş yavaş kararıyordu.

Ray'in annesi o sırada Ray'i aradı ve eve gitmesini söyledi sonra birden John'un söylediği son söz aklıma geldi ve ceketimi kaptığım gibi ormana koştum.

Ormana geldiğimde kimse yoktu. Ve etraf kap karanlıktı hiç bir şey göremiyordum. Sonra bir anda bir ağacın arkasından bir taş geldi ve aniden eğildim. Taş gelen ağacın arkasından John kurt formunda çıktı ve bana bir pençe savurdu.

Ne olduğunu anlamadan yere yığıldım. Sonra bir anda tırnaklarımın uzadığını ve her yeri daha aydınlık ve gri görmeye başladığımı fark ettim kurt formuna dönüşüyordum.

Yerden kalkar kalkmaz John'un üstüne atladım fakat kenara çekilip beni itti kafamı ağaca çok kötü vurmuştum. Ardından kafamı ağaçtan çekip John'a bir pençe attım fakat tekrar kenara çekildi ama bu sefer kolumu kırdı ben yerde acı içinde kıvranırken o bana bakıyordu fakat bir süre sonra kolumun acısı geçti. Sanırım iyileşmişti.

Sonra bana elini uzattı. başta eline bir pençe attım fakat 2. de insan formuna dönmüştü. Demekki eğitim bitmişti.

Ben hala kurt formundaydım ve geri nasıl döneceğimi bilmiyordum. Fakat kendimi kontrol edebiliyordum. Ardından John bana " İnsan formuna geri dönmen için sakinliğini koruyup kafamı boşaltmalısın " dedi. Ardından söylediklerini harfiyen yaptım ve yavaşça eski halime döndüm. Ve John'un elini tutup ayağa kalktım.

John: Bu daha ilk aşamaydı.

Tommy: Ne yani yetmezmi senden resmen kurt dayağı yedim

John: Şimdi sana 3 grubun özelliklerini sayıcam:

Beta:

- Refleksleri hem insan hemde kurt formunda harikadır.

- Gözleri gri parlar ve parladığında her şeyi daha net ve aydınlık goörebilirler.

- Tırnakları uzar biz buna pençelerinin çıkması diyoruz.

- Kurt formunda yüzünde yoğun bir tüylenme olur ve isterse kurt formunda 4 ayak üstünde daha hızlı koşabilir.

- Kurtlar dolunayda kendini tutamayıp isterse en iyi arkadaşı olsun ona bile zarar verebilir.

- Bir kurtadam hem insan hem kurt formunda çok hızlı iyileşebilir.

- Ve son olarak insan formundayken biri sana saldırmaya çalıştığında eğer eğitilmemişsen ona karşı atak yapıp zarar verebilirsin.

Bunlar bir betanın genel özellikleriydi megaların ise nerdeyse hiç bir farkı yok. Sadece bir beta bir masum insan öldürürse bir mega olur. Ve göz rengi maviye döner.

Alfalar:

- Alfalar ise çok ama çok güçlülerdir.

- Alfaların attığı pençeler kolay kolay iyileşmez.

- Ve bir insanı kurda dönüştürebilirler

Diğer bütün özellikleri aynıdır işte bu kadar e şunu unutma ki bir kurt bir insana kolaylıkla zarar verebil...

Tam sözünü tamamlıyordu ki 50 metre ileriden koluna bir mermi isabet etti birden yüksek bir sesle uludu ve koşmaya başladı. Bende onun peşinden koştum ama o kurt formunda çok hızlı koşuyordu ben ise daha dönüşmeyi bilmiyordum.

Birden gözümün parladığını fark ettim ve aniden hızlandım. Nerdeyse John'a yetişiyordum. arkamızdaki adamlar izimizi kaybetmiş gibi görünüyordu. Ve en sonunda John'un beni kilitlediği yere geldik ve içeri girdik.

John: Bir an önce şu zehiri çıkarmalıyım.

Tommy: O aptal seni neden bir silahla vurdu.

John: Çünkü o bir hunter'dı.

Tommy: Zehri çıkarmak için ne yapmak gerekiyor??

John: 12 saat içinde mermiyi çıkarıp kendine panzehir yapman lazım.

Tommy: Peki panzehiri nasıl yapıcaksın??

John: Benim elimde 2 tane var

O sırada John mutfaktan bir bıçak getirip kolundaki mermiyi çıkardı. ardından bir kase içinde kavonoz dan çıkardığı mavi şeyi ezdi ve birden sıvıya dönüştü. Onu aşının içine alıp kendine aşı yaptı.

Birkaç dakika içinde vurulduğu yer iyileşti. Saat nerdeyse 11 olmuştu artık eve gitmem gerekiyordu. Ama ormanda avcılar vardı. O gece John'un yanında kalmam gerekti. Boş bir yatak buldu ve çok geçmeden oraya yatıp uyudum.

Sabah olduğunda çok açtım John çoktan uyanmıştı. Ve kahvaltı hazırlamıştı tek kelime etmeden yiyip eve gittim. Okula yetişmem gerekti okul 9 da başlıyordu saat ise 7:30 olmuştu eve gittim.

Hazırlandığımda saat 8:30 olmuştu ve şans eseri annem uyanmamıştı. Ardından okula gittim.

Arkadaşlar bu bölümü olabildiğince uzun yazmaya çalıştım. Ve çok aksiyon vardı. Umarım beğenmişsiniz dir. Eksiklerim varsa yoruma yazmayı unutmayın. Bu arada Yeni Bölüm 1 haftaya gelecek.

LanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin