یکشنبه:
:«چطور شدم؟»
لوهان گفت و منتظر جواب دوست پسرش موند.
سهون بعد چند ثانیه خیره بودن به عشقش به حرف اومد:«مثل همیشه عالی ای عزیزم.»
لوهان دوباره ابنباتشو توی دهنش گذاشت و خنده لثه ای کرد که باعث شد دل سهون بریزه و بعد حسودی به اون ابنبات توی دهن دوست پسرش از دهنش بیرون بندازش و زبون خودشو جایگزینش کنه و بوسه ی خیسی رو شروع کنن.
بکهیون بعد پررنگ کردن خط چشمش همون رو سمت سهون و لوهان انداخت و گفت:«بسه جدی که نمیخواید الان سکس کنید؟باید بریم یالا یالا.»
لوهان دوست پسرشو با نارضایتی عقب هل داد و بعد دست کشیدن به پیرهنش گفت:«این همه تیپ زدم واسه پسرای جینیانگ سهون خره کیه.»
:«امشب هرکس که حتی نگاه بهت کرد رو دفن میکنم.فهمیدی قشنگم؟»
لوهان ایشی کرد و بعد چشم چرخوندن واسه دوست پسرش از خونه بیرون زد.
بکیهون خندید و همونطور که بند بوت های مشکی رنگشو میبست گفت:«سهون امشب تحمل کن نباید شر درست کنی.»
سهون دندون قروچه کرد باشه ای گفت.
:«هی اینجا خیلی شیکه بک.»
لوهان گفت و بی اهمیت به دوست پسرش که کنارش بود چشمکی به پسر مو بلوندی که از کنارش رد شد زد.
سهون لوهان رو جلو هل داد و زیر گوشش لب زد:«جنده بازی دربیاری میبرمت خونه مثل سگ تا گریه کنی تو اون سوراخ گشادت میکوبم فهمیدی؟»
لوهان برگشت سمت دوست پسرش و همونطور که یقه ی سهون رو صاف میکرد گفت:«عشقم میدونی که اینطور بهم بگی بیشتر وسوسه میشم.»
سهون که از این با خبر بود فقط دستاشو مشت کرد و بعد تنه ای به دوست پسرش سمت میز سرو مشروب رفت و اولین لیوان مشروبی که جلوش بود رو سر کشید.
لوهان پوزخندی زد و گفت:«بک...این رلیشنشیپ افتضاحه به عنوان رفیقت بهت توصیه میکنم سراغش نری.»
بکهیون سری از روی تاسف تکون داد رفت تا جهیون رو پیدا کنه که ازش بپرسه کی لفینگ رو توی مشروبای خاصشون میریزن.
+++
چانیول چشمی چرخوند.
سردرد گرفته بود از نوری که توی بار میچرخید.
معمولا عادت نداشت به اینجور فضا ها.:«اوپا...تو خیلی جذابی...دوست داری یکم برقصیم؟»
چانیول لبخندی به دختر مو بلوندی که کنارش نشست زد و یکم از مشروبش خورد.
دخترک خودش رو بیشتر به چانیول چسبوند و ایندفعه گفت:«اوپا...رقص دوست نداری؟چیزی از من نمیخوای؟»
YOU ARE READING
COCAINE
Fanfiction+مثل کوکائین میمونی. -چرا؟ -هر بار دست روی بدنت میکشم چشمام خمار میشه هربار که میبوسمت بیشتر میخوامت هربار که بوت میکنم لذت میبرم. +پس من کوکائین تو میشم. ژانر:مافیا/اسمات/عاشقانه/خشن/مواد مخدر/رومنس 🔞بچه ها این فیک دارای صحنه های مثبت هجده هست اگر...