פרק 1- התחלה

27 2 1
                                    


ליב התעוררה לעריפילים היא הרגישה שידיה קשורות מאחורי גבה מתוך אינסטינקט ניסתה למצוא מים סביבה אבל כמובן שחוטפיה היו זהירים היא לא מצאה מים בשום מקום היא שמעה קולות שקטים בקרבת מקום אך השתתקו כששמו לב שקצב נשימתה השתנה "היא התעוררה" אמר קול גברי לא מוכר "תסמם אותה שוב", היא הרגישה שמצמידים אליה שוב את המטלית ספוגה תמצית זרעי עכגד והיא מצאה את עצמה מאבדת את הכרתה

כשהתעוררה שוב הראש שלה פעם מכאב היא שוב ניסתה למצוא מים מסביבה אך לא מצאה היא הייתה קשורה בכותונת כשידיה מוצלבות בחיקה ועטופות בשלשלאות פיה היה חסום היא ניסתה להסתגל לאפילה שסביבה ומצאה עצמה מביטה לתוך פנים של כרכרה כשהיא קשורה לדופן אחת היא ראתה צללית של מישהו בפינה אך לא הצליחה לקבוע אם זה גבר או אישה היא ניסתה לזוז אך הייתה קשורה חזק מדי היא התחילה להיזכר במאורעות היום הקודם היא זכרה שהייתה מסיבה זה לא היה מיוחד אבל היא שמה לב שמסתכלים עליה אפילו יותר מתמיד... היא הלכה לחדרה מאוחר בלילה ושמעה רעשים מוזרים היא ייחסה אותם למסיבה שעדיין הייתה בשיאה ואז היא הרגישה שידיים חזקות מצמידות אותה לקיר היא ניסתה להיאבק ולקרוא למים שהיו מעבר לפינה אבל לפני ששמה לב הוצמדה לאפה ולפיה מטלית שהייתה חייבת לנשום אך הייתה ספוגה בזירעי עכגד- זרעים שכשטוחנים אותם ונושמים גורמים לאובדן הכרה- המחשבה האחרונה שלה הייתה על אחיה נית'ן שעדיין היה במסיבה ולא ידע מה קרה לה.

כשהייתה בכרכרה פתאום המציאות נחתה עליה נחטפתי אני לא מאמינה, הזהירו אותי שזה יכול לקרות אבל אף פעם לא חשבתי...האטת הכרכרה הפסיקה את מחשבותיה היא כמובן עברה אימונים של מה לעשות אם את נחטפת כיאה לנסיכה שיש לה סכנה אך מעולם לא חשבה שבאמת תצטרך להשתמש בהם הרי הארמון מאובטח בהרבה שומרים וכמעט אחרי כל פניה הייתה בריכת מים היה כמעט בלתי אפשרי לחטוף אותה אבל מסתבר שכל זה לא היה מספיק.

היא חשה שהכרכרה מאיטה מתחתיה ושמעה צעדים על אדמה כעבור כמה שניות נפתחו דלתות הכרכרה היא צימצמה את עייניה בניסיון לראות את חוטפיה אבל היה חשוך מדי היו שני דמויות שפתחו את הכרכרה ואחת שהייתה עדיין בתוך הם דיברו בשקט והיא לא יכלה לשמוע אותם היא ניסתה לחשב את סיכוייה לברוח מול שלושתם ולפי התוצאות לא היו לה הרבה סיכויים גם אם היו מורידים ממנה את השלשלאות היא עדיין לא הייתה יכולה להביס שלושה אנשים גדולים ממנה ומיומנים בהרבה הדמויות פנו אליה והיא שמה לב שיש שם שני גברים ואישה אחת הם התקדמו לעברה ואחד הגברים התחיל להתיר את הקשרים שכבלו אותה לקיר "שלא תחשבי אפילו לנסות להיאבק, נסיכה" הוא ירק את המילה כאילו הייתה רעל הוא הוביל אותה אל מחוץ לכרכרה היה חושך בחוץ והיא ניסתה לחפש מים מסביבה שתוכל להשתמש בהם אך לא מצאה דבר כמובן הרי חוטפיה לא היו מסתכנים עם מים בסביבת ילדה "ברוכה" .

גאות ושפלWhere stories live. Discover now