Sorunsuz bir hafta bitmişti, hatta yeni bir haftaya başlamıştım.
O gecenin ardından babam gelip de bir kez olsun dövmemişti, okulda ki zorbalar bana bulaşmamıştı.Gerçekten de beni koruyordu...
Yatakta, dudaklarımı büzüp yatağın içinde kendi kendime düşünürüken, yatağın sol tarafında hissettiğim ağırlıkla hemen oraya dönmüştüm.
Büzülen dudaklarım yay miseli genişlerken gülümsedim ona, sola doğru tamamen dönmüştüm.
Taehyung, kalbimin ve ruhumun sahibi.
Saçımda hissettiğim soğuk eller, gözlerimle buluşan sıcak gözler.
Günaydın küçüğüm.
Derin ve bir okadar da korkutucu sesi oda da yankılanıp duvarların titremesine sebep olurken,
benim içimde ki sıcaklığı ve mutluluğu titretiyordu.Dudaklarımı ıssırıp biraz daha ona yaklaştım, vücudu bir cehennem kadar sıcaktı.
Sıcacıktı benim yuvam .
Günaydın.
Utandığım için kısık çıkan sesimin, onun kulakların da net bir şekilde duyulduğunu biliyordum.
Kendi kendime düşünüp biraz da aptal gibi gülümserken, dudaklarım da hissettiğim sıcak baskı ile gözlerim,
kızıl gözlerlerin ateşine bakarkan büyüdü.Şaşırmıştım. Bu bir hafta içinde sayısız öpücük olsa da hayatım da hiç bu denli temaslarda bulunmadığım için her öptüğünde sanki;
Kalbimdeki kelebekler ordan oraya uçuyor, karnım sert bir darbe yemişim gibi ağrıyor, nefesimi kesiyordu sıcak dudakları...
Hafifçe dudaklarımı onun dudaklarına doğru ittim.
Evet ben öpüşmeyi bilmiyorum...Yavaşça sıcak dudakları dudaklarımdan ayrılınca dişlerimi alt dudağıma geçirmiştim.
Gözlerim, onun gözleri hariç her yere bakıyorduYanağımda hissettiğim sıcak elle, içim huzur dolarken gözlerim terkardan gözlerini buldu.
Cehennem, onun gözlerinin içindeydi.
Küçüğüm, benim Jungkook'um
Gel, benimle gel.
Götüreyim seni bu lanet dünyadan. Gideceğin yer güzel olmasa da senin için güzel yaparım. Kimselere göstermediğim sevgimi sana adarım.
Benimle gel küçüğüm.
Cehennemi yuvan yaparım.Söylediği şey benim için çok ağırdı. Kulaklarım çınlıyordu sanki, yutkunmak zordu.
Düşününce çok mantıksız geliyordu, komik olan şeyse yaşadım her şey mantıksızdı.
Ama beni seviyordu. Beni koruyor, sıcaklığını hissettiriyordu.
Kimse, bu yaşıma kadar bana böyle güzel sevgi vermedi.Dudaklarımı aralıyor, sonra geri kapıyordum. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Ne demeliydim ki ?
Nasıl? Nasıl geleceğim seninle ?
Duydukları, hoşuna gitmiş gibi dudaklarında büyük bir gülümseme yer edindi.
Çok güzel gülüyordu Taehyung.
Yanağımda olan eli olduğu yeri okşarken, bana yaklaşıp dudağıma hızlı ve sert bir öpücük bırakmıştı, bende derin bir nefes.
Kendini öldür. Kendini öldür ve benimle gel küçüğüm, bana gel.