part 1

528 30 0
                                    

გამარჯობათ მე ჯიმინი ვარ.ცოტახნის წინ მამა გარდამეცვალა და ამის გამო მე და მამიკო(ჯინი) სეულში ჩამოვედით რათა ახალი ცხოვრება დაგვეწყო.მამიკომ  ახალი ალფა იპოვა და რამდენიმე თვეში ქორწინდებიან.მამიკომ მის შესახებ მხოლოდ ის მითხრა რომ 31 წლისაა,ნამჯუნი ჰქვია და ყავს ორი შვილი ალფები.

jimini Pov:
დღეს სკოლა იწყება და ძალიან მიხარია რომ ახალ მეგობრებს გავიჩენ, მაგრმ ამავდროულად მეშინია რომ ჩემი კლასელები ცივათ დამხვდებიან.
დილით 6 საათზე გავიღვიძე შხაპი მივიღე,ვჭამე და ტანსაცმლის არჩევას შევუდექი.მთელი ნახევარი საათი ვარჩევდ ბოლოს კი შავი ამოღებული საროჭკა ,შავი მოტკეცილი შაევალი ჩავიცვი და ფეხზე თეთრი კონვერსები ჩავიცვი. სკოლაში წასვლა ფეხით გადავწყვიტე რადგან სეირნობა მიყვარს,სკოლა სახლთან არც ისე შორსაა დაახლოვებით 20 წუთის სავალია. სკოლაში მისვლისას ყველა მე მიყურებდა მე კი არ მიყვარს ყურადღების ცენტრში ყოფნა. სკოლაში შესვლის თანავე დირექტორთან შევედი.
ჯიმინი: გამარჯობა.მორცხვათ თქვა ბიჭმა.
დირექტორმა დაუძახა ერთ-ერთ მოსწავლეს სახელად თეჰიონი და უთხრა ჩემთვის სკოლა დაეთვალიერებინა ჩემთვის. ბიჭმა ღიმილიანი სახით შემომხედა და მეც იგივეთი ვუპასუხე. თეჰიონმა ძალიან ბევრი რამ მითხრა და დამათვალიერებინა სასიამოვნო ადამიანი ჩანს.
თეჰიონი: შეიძლება დავმეგობრდეთ? მორცხვად ეკითხება ჯიმინს.
ჯიმინს არც უყოყმანია ისე დათანხმდა.
ბოლოს ისღა დარჩენოდა კლასში შესულიყო და ბავშვებისთვის თავი წარმოეჩინა.
ჯიმინი კლასში მათემატიკის გაკვეთილზე შევიდა და ბავშვებს თავი წარუდგინა. ალფები მისით მოიხიბლნენ ასეთი საოცრება არასდროს ენახათ,ჯიმინის გამოყვანილი წელი და საჯდომი მისი თეთრი კანი და ანგელოზივით სახე, მაგრამ ომეგებზე იგივეს ვერ ვიტყვით ყველა ამაზრზენი სახით უყურებდა.მასწავლებელმა ჯიმინს ადგილი აჩვნა. ჯიმინი დაჯდა მასწავლებლის ნაჩვენბ სკამზე და ყურადღები5 უსმენდა მასწავლებელს. ისე გავიდა 5 გაკვეთილი  და სახლში წასვლის დრო ჯიმინმა ვერც კი მოასწრო ყველას გაცნობა.

ჩემი ნახევარძმაWhere stories live. Discover now