Hej jestem Emilia Kochanowska możecie mnie kojarzyć po nazwisku, jestem pewna, że wiecie o kogo mi chodzi tak, moim bratem jest Kuba Kochanowski. Nie lubię za bardzo mówić o sobie, ale opowiem o sobie choć trochę. Trzy lata temu wyprowadziłam się z rodzinnego domu w sumie to zaraz po zdaniu matury w wieku 18 lat, dla wielu ludzi jest to, za wcześnie, lecz ja chciałam jak najszybciej się usamodzielnić. Mieszkam na niezbyt dużym osiedlu obok Kochana, gdy szukałam mieszkania Ola i chłopak pomogli mi znaleźć idealne mieszkanie właśnie obok nich. Właśnie coś o Oli, Ola to moja najlepsza przyjaciółka, znamy się od podstawówki, wszystko robiłyśmy razem ona studiuje psychologię i jest dziewczynom Kuby. Para jest razem od szkoły średniej. Kuba jest ode mnie starszy o 3 lata a traktuje mnie dalej jak 10 latkę, która we wszystkim potrzebuje pomocy choć z jednej strony jest to w sumie miłe, Ola mówiła, że obiecał naszym rodzicom, że mną się zaopiekuje po wyprowadzce. Rodzice nie byli za bardzo zadowoleni tym, że tak szybko się wyprowadzam z domu, ale co mam poradzić chcę się rozwijać a nie żyć na garnuszku moich rodziców, co prawda i tak jeszcze 2 lata po moim wyfrunięciu z gniazda płacili za mnie rachunki. Mama jest inżynierem i projektuje różne budowle, za to tata jest chirurgiem urazowym. Mimo ich pracy nigdy z Kubą nie czuliśmy braku ich obecności zawsze przychodzili na nasze przedstawienia czy mecze. W wieku 18 lat zaczęłam jeździć z reprezentacją mężczyzn siatkówki jako promotorka w mediach społecznościowych, aby sobie dorobić, lubiłam tą pacę, ale zaczęłam pracować jako modelka na planach zdięciowych. Chciałam pracować na wybiegach niestety z moim wzrostem niezbyt mi to wychodzi. Powoli rozwijam swoją karierę.
CZYTASZ
--Prawo Miłości-- Tomasz - Fornal-
Ficção Adolescentehistoria opowiada o młodej studentce prawa. Na swojej drodze spotyka nowego nieznajomego do, którego coś poczuła, czy będzie mu w stanie zaufać po jej ostatniej miłości? z może ten ktoś nauczy ją kochać?