10. Střelená, Doslova..

202 6 1
                                    

Vylezu někde u recepce, naštěstí se mě ten ťunťa nevšimne. Hned jak vylezu začnu utíkat pryč, pryč pro pomoc.. Nemůžu nechat Klause ve štychu, to prostě ne, je to můj bratr!

Běžím ihned domů, musím najít Diega, nevím proč ale mám pocit že on mi pomůže. Diego má kamarádku, je policajtka, možná by mi mohla pomoct.

Takže ne směr domu, ale směr policie. Vběhnu na recepci policie a ihned začnu mluvit

Klaus
Utekla, doufám že mě nenechá ve štychu, ne to by neudělala.

,, Kde je!" Zakřičela únoskyně ,, Nevím, ale jedno vím jistě zachvíli sem naběhne několik ozbrojených goril, a váš dva hezky vemou do chládku" Řeknu.
Zbili mě jak žito ale já fakt nevím kam běžela, i kdybych to věděl neřekl bych ani ň.

*Yn*
Vzali mě za tou policajtkou, už teď nevím jak se jmenovala..

,,Tak co se stalo" Řekla Diegova kámoška.
,,Hele, já teď nemám čas na výslech, mají mého bratra.. Já utekla, a oni ho možná kvůli mně zabiju, tak zvedněte ten svůj línej, ale zatraceně dobrej zadek, a pomocte mi ty parchanty zabít.. Diego vám bude vděčný" Řeknu na jeden nádech. ,,Fajn" Řekne, divím se že mi nedá pokutu nebo něco takového.. ,,Nejdříve, jakou mají adresu, jestli si pamatuješ.." Řekne, a podá mi papírek a tušku, na papírek napíšu adresu, nebo spíše kde se ukrývají.. ,,Fajn, jdeme" Řekne, zvedne se a jde pryč. Chvíli stojím na místě a divím se že mě chce vzít sebou, myslela jsem že mi řekne třeba. ,,Zůstaňte doma a počkejte".

Rozeběhnu se za ní. Následnem do auta, a jedem na adresu.

Policajtka se pomalu plíží, a kouká do oken, zda neuvidí Kaluse, řekla bych jí kde je to, ale sama si to nepamatuji.. Z jednoho okna uslyšíme tlumený křik, Klausovo tlumený křik, sebereme kartu od dveří která je na, uklízečky stolečku, a trhneme do vnitř.
,,Klausi!" Výkřiknu, a společně s policajtkou k němu běžím, aby jsme ho rozvázali.
Když ho rozvážeme, stoupnu si ale uslyším výstřel, a ucítím bolest na břichu....


Omlouvám se za neaktivitu, můj mobil byl u ředitele (ups..). Pokusím se vydávat teď víc, ale nic neslibuji. Taky by měl vyjít příběh o Draco Malofyovy :) takže buďte ve střehu! :)

Xoxo

polib mě psychouši (Five) Kde žijí příběhy. Začni objevovat