Vzbudila jsem se na ošetrovně, velde mě seděl nějaký kluk a sledoval mě.
,,K-kdo jsi?" Zeptala jsem se.
Kluk zvážněl.
,,Co?" Řekl. Slzy se mu drali do očí.
,,Yn, to jsem přeci já, to jsem já Pětka".,,Kdo?" Řekla jsem neznámému. Neznámý měl slzy v očích, asi se zachvilku dostanou ven.
,,Kdo je Yn?" Zeptala jsem se znovu.
,,T-to jsi ty." Řekl kluk. Já? To bych si asi pamatovala ne? I když.. Co jsem dělala naposledy? Nic.. To jsem se teď jako narodila? Nesmysl.
,,Jsem unavená" Řekla jsem, kluk zakroutil hlavou na znamení nesouhlasu.
,,Apokalypsa začíná za 3 dny, a ty chceš spát?" Řekl
,,Apokalypsa? Co se kurva děje!?" Řvala jsem. Kluk se na mě podíval zděšeně, popadl zrcadlo a nastavil ho tak abych se viděla. Oči mi svítili modře.
,,Co-co to je todle?" Řekla jsem vystrašeně.
,,To je tvá sperschopnost" Řekl, a zrcadlo zase položil na stůl k čaji.
,,Proč si nic nepamatuju.." Řeknu po chvíli mlčení.
,,To já nevím.."Řekl
,,Ale brzy si vzpomeneš." Řekne a usměje se na mě.Todle se mi nelíbí, co když mi něco hodil do čaje nebo tak? Co když mě chce zabít.. Měla bych ho zabít já.. Teď není dobrý čas na to ho zabít, počkám si až mi začne věřit.
Byl večer a mi jsme hráli hry, myslím si že už mi věří dost.. Zabiju ho až bude spát, nebo tak..
,,Jdu ti udělat nový čaj" Řekl a odešel, v ruce měl prázdnou skleničku.
*Pětka*
Dělal jsem čaj, nachvilku jsem zvedl pohled a uviděl v odrazu, že za mnou byla Yn, a chystala se mě zabít.
Teleportoval jsem se za ní, a sebral jí nůž, který jsem jí dal k jídlu.
Yn se otočila a já jí podkol nohy, teleportoval jsem se nad ní, a dal jí ruce nad hlavu. Vzpomněl jsem si že mi někdo říkal, jen láska tě z toho dostane.
,,Pusť mě ty jeden bastarde!" Křičela po mně.
,,Yn, miluji tě! Prosím vzpomeň si!" Řekl jsem, až jsem byl překvapený.
Yn se vytratila svítavě modrá barva, měla zase tu svojí. Všechen hněv byl pryč.
,,Pětko?"Řekla překvapeně. Neudržel jsem se a polibil jí.
ČTEŠ
polib mě psychouši (Five)
Action15 letá Yn yln zjistí že její otec který ji ukríval od umbrella academy zemřel, Yn se bude muset setkat s umbrellou osobně a rozloučit se z tátou co se stane až umbrella academy zjistí že jejich otec před nimi ukríval tak mocnou holku, proč by to vů...