20. Vše si pamatuji..

217 7 0
                                    

Začala jsem ho vášnívě líbat. Zvedli jsme se a já po něm skočila, on mě chytl pod zadkem.

Odtrhli jsme se až kvůli nedostatku kyslíku, ale hned jak jsme se nadechli jsme se začali zase líbat.

Pětka mi začal sundávat tričko, a já jemu košili.
Když jsme byli uplně nahý, pětka mě opřel o kuchyňský pult a vklouzl do mě, já jsem zasténala.
Začal mě zas líbat, abych nebyla tak slyšet.

,,Yn já tě tak kurevsky miluju" Řekl po tom co se udělal.

,,Já tebe taky.." Řeknu a dám mu pusu, seskočím na zem, protože jsem celou dobu byla na lince.

Šla jsem si lehnout zas na ošetřovnu.

Byla jsem unavená takže jsem hned usnula, probudili mě až výbuchy.

,,Yn! Pojď musíme vypadnout!" Zakřičel na mě pětka, který se objevil ve dveřích.

Rychle jsem na sebe něco hodila a běžela pryč, po cestě jsem vyděla mrtvého poga..

,,Co se stalo!?" Zeptala jsem se když jsem vyběhla ven.

,,Vanya, úplně ji přeskočilo!" Řekl naštvaný Diego, upřímně? Nedivím se že je naštvaný..

Najednou se celá umbrella rozpadla.

,,Máma!" Zakřičel Diego.

Pětka se nahnul a sebral nějaký noviny.

,,Apokalypsa je už dnes.." Řekl Pětka.

,,Co? Co tím myslíš?" Řekla Allison.

,,Tydle noviny jsem viděl v apokalypse." Řekl Pětka jako vysvětlení.

,,Stane se to na tom koncertě co má dnes Vanya, to vím na 100%" Řeknu a všichni přikývnou.

polib mě psychouši (Five) Kde žijí příběhy. Začni objevovat