📃FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY📃

132 8 1
                                    


❗️ZGŁOSZENIA OTWARTE❗️
·
✩ ✩ ✩

📃FORMULARZ📃

1
Podaj swój Wattpadowy pseudonim.

2
Oznacz profil grupy, z przedstawicielem której wywiad chciałabyś/chciałbyś przeczytać.

3
Napisz dlaczego chciałabyś/chciałbyś przeczytać wywiad z przedstawicielem tej konkretnej społeczności.

4
Jeśli posiadasz informację o tym, gdzie najłatwiej zdobyć kontakt do grupy poza Wattpadem, poinformuj mnie o tym w tym miejscu!

4
Podaj ewentualne pytania, które dziennikarka ma zadać podczas rozmowy.

5
Oznacz trzy osoby w celach promocyjnych.

Specjalne miejsce na pytania:___

✩ ✩ ✩

Zrobię wszystko co w mojej mocy, aby przeprowadzić wywiady z przedstawicielami grup przez Was polecanymi. Jednakże, gdy dana społeczność się nie zgodzi, to nie będę nikogo zmuszać, nie na tym to polega.

Pomysł na takie wywiady pojawił się w mojej głowie już na początku sierpnia 2022 r. i od tamtej pory pracuję, aby dostarczać Wam ciekawych rozmów z różnymi Wattpadowymi organizacjami. Myślę, że mogę to uznać za mój oryginalny pomysł, chociaż publikując tę książkę wiem, że istnieje już jedna podobna, na profilu pewnej grupy. Jednakże pierwsza wzmianka o moich wywiadach pojawiła się 14.09.2022r. gdy okładka tejże książki pojawiła się w graficiarnii grupy Paranormalni, gdzie ją zamówiłam. To chyba dowód, że pracuję nad tym od jakiegoś czasu. Jeżeli ktoś podwędził mój pomysł, to trudno, każdy ma prawo publikować na Wattpadzie co chce. Można się inspirować innymi twórcami, ale tytułu oryginalności pomysłu nikt mi nie odbierze!

Mam nadzieję, że to co chcę zrobić w tej książce przypadnie Wam do gustu, i tak jak ja zagłębicie się w świat pełen „twórczej biografii" znanych bądź nieznanych przez Was Wattpadowych Grup.

Zapraszam do czytania,
życząc przyjemnej lektury!
❤️

Noorshallanckie Wywiady z GrupamiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz