Wywiad I: Paranormalni

88 6 4
                                    


POZNAJCIE GRUPĘ

Paranormalni

Przedstawicielką społeczności Paranormalnych, która po konsultacji z członkami grupy udzieliła odpowiedzi na poniższe pytania, jest: Adalynda_ – Jedna z założycielek.

Baner (grafika rozdziałowa) wykonana przez członka Paranormalnych: Adalynda_.

Rozmowa trwała od września do listopada 2022 roku.
·
Data publikacji: 27.11.2022 r.

・●・○・●・

Kilka wstępnych słów od społeczności Paranormalnych:

„Tworzymy społeczność osób z pasją, które chcą uczyć się nowych rzeczy i pomagać innym. W grupie łatwiej nam wymieniać doświadczenia i wzajemnie się wspierać.

Jesteśmy otwarci na poznawanie nowych osób, poza tym wciąż szukamy nowych członków. Paranormalni z radością przyjmą osoby kreatywne, pragnące dzielić się pomysłami i gotowe zaangażować się w nowe, grupowe projekty.

A wszystko to pod szyldem upiorności i strachu. Nie boisz się? W takim razie zapraszamy..."

Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić wywiad z członkami Waszej społeczności, o działalności, jaką prowadzicie na Wattpadzie. Jest szansa, aby osoba Was reprezentująca udzieliła odpowiedzi na kilka pytań w imieniu całej grupy?

Paranormalni: Witamy! Nie spodziewaliśmy się takiej propozycji, ale chętnie odpowiemy na twoje pytania. Co chciałabyś wiedzieć?

Dziennikarka: Przed rozpoczęciem rozmowy chciałam spytać z kim rozmawiam (właściciel/założyciel/administrator) a także o nick, jakim posługujesz się na Wattpadzie.

Paranormalni: Na Wattpadzie znajdziesz mnie pod nickiem Adalynda_. Jestem jedną z założycielek grupy.

Dziennikarka: Miło mi Cię poznać! Przejdźmy teraz do rozmowy właściwej. Kim jesteście i co sprowadza Was na Wattpad?

Paranormalni: Na Wattpad sprowadza nas chęć stworzenia społeczności ludzi z różnymi zainteresowaniami, niezależnie od ich stopnia zaawansowania. Nasza administracja dba o to, aby grupa trzymała się wyznaczonych do tego reguł, a dzięki proponowanym usługom rozwijamy ich umiejętności. W skrócie: Jesteśmy grupą ambitnych ludzi z pasją!

Dziennikarka: Ludzi z pasją nigdy za wiele! Ile osób stoi za założeniem Waszej społeczności?

Paranormalni: Założycieli jest dwóch.

Dziennikarka: Jakimi pseudonimami posługują się na Wattpadzie?

Paranormalni: Pseudonimy naszych założycieli to Adalynda_ i senunai.

Noorshallanckie Wywiady z GrupamiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz