Wywiad III: Królestwo Słów

59 9 1
                                    


POZNAJCIE GRUPĘ

krolestwo_slow

Przedstawicielką społeczności Królestwa Słów, która udzieliła odpowiedzi na pytania dziennikarki, jest: Vivienne_Clairette — Założycielka grupy.

Specjalne podziękowania dla:
Sansiviria oraz AnotherDaydreamer-, za przygotowanie wstępnych i końcowych słów wywiadu.

Baner (grafika rozdziałowa) wykonana przez członka grupy: Vivienne_Clairette.

Rozmowa trwała od maja do lipca 2023 roku.
·
Data publikacji: 23.07.2023 r.

・●・○・●・

Kilka wstępnych słów od społeczności Królestwa Słów:

Cześć!
Jesteśmy discordowym serwerem literackim, który zrzesza pisarzy, czytelników oraz wszystkich słabiej lub mocniej związanych z szeroko pojętą sztuką. Oferujemy rozmaite inicjatywy, przyjazne miejsce do rozwoju i przede wszystkim cudowną, wspierającą społeczność, która potrafi wywołać uśmiech na każdej twarzy! <3 Na Wattpadzie publikujemy recenzje, wywiady oraz fragmenty powstające w ramach Pałacu Tajemnic — ale to tylko ułamek tego, co tak naprawdę dzieje się w naszym Królestwie, dlatego zapraszamy serdecznie!

Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić wywiad z członkami Waszej społeczności, o działalności, jaką prowadzicie na Wattpadzie. Jest szansa, aby osoba Was reprezentująca udzieliła odpowiedzi na kilka pytań w imieniu całej grupy?

Królestwo Słów: Cześć! Jasne! Jesteśmy chętni udzielić odpowiedzi!

Dziennikarka: Cudnie! Na wstępie chciałabym zapytać o to kim jesteście i co sprowadza Was na Wattpad. Jak to się stało, że postanowiliście założyć wspólny, grupowy profil właśnie tutaj?

Królestwo Słów: Jesteśmy grupką pasjonatów literatury (a także sztuki w szerokopojętym znaczeniu)! Wywodzimy się z Discorda, gdzie zrzeszamy ludzi takich, jak my. Wattpad założyliśmy w chwili, kiedy spośród naszych użytkowników wyróżniliśmy parę osób do wspólnego projektu. Od tamtej pory recenzujemy książki, filmy, albumy muzyczne i wiele innych. Wcześniej korzystaliśmy jednak tylko z Instagrama, gdzie publikujemy recenzje w formie graficznej. Wattpad jest dla tych, którzy lepiej przyswajają tekst i rozpraszają się na ozdobnikach albo po prostu nie korzystają z social mediów. Poza tym wielu naszych twórców również na nim funkcjonuje, a że jesteśmy jak najbardziej nastawieni na promocję ich talentów, to Wattpad był strzałem w dziesiątkę - mogliśmy stworzyć listę lektur ze wszystkimi publikacjami autorów, którzy najczęściej przewijają sie w naszej społeczności. Mimo wszystko jest naszą trzecią i ostatnią formą kontaktu z odbiorcami, bazujemy głównie na pozostałych platformach

Dziennikarka: Ile osób stoi za złożeniem Waszej społeczności?

Królestwo Słów: Na pomysł założenia królestwa wpadła Vivienne_Clairette w październiku 2021 roku. Na początku był to zamknięty serwer dla najbliższych znajomych ze środowiska pisarskiego, więc przez parę pierwszych miesięcy była jedynym administratorem i moderatorem. W pewnym momencie postanowiła jednak wyjść z pomysłem do szerszego grona i od tamtej pory nieustannie się rozrastamy, ale nie zapominamy o tym, dlaczego tak naprawdę istniejemy - żeby stworzyć w internecie bezpieczne, otwarte i przyjazne każdemu środowisko do rozwoju kreatywności i pasji.

Noorshallanckie Wywiady z GrupamiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz