✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE GRUPĘ ⸻
→ riprecenzje ←
✩ ✩ ✩
Przedstawicielką społeczności Read in Peace, która udzieliła odpowiedzi na poniższe pytania jest: myslezeniemysle – administratorka grupy.
Baner (grafika rozdziałowa) wykonana przez członka Read in Peace: TheSameAllison.
Wywiad przeprowadzony na przełomie stycznia i lutego 2024 roku.
·
Data publikacji: 25.02.2024 r.・●・○・●・
Kilka wstępnych słów od społeczności Read in Peace:
Grupa Recenzencko-Literacka RiP: Read in Peace istnieje od marca 2023 r., liczy sobie ponad dwadzieścia osób o różnych profesjach, w tym literaturoznawców, redaktorów, dziennikarzy, psychologów, a nawet prawnika i zawodowego korektora. Przede wszystkim piszemy recenzje i polecajki, tak książek, jak i wierszy, ale oferujemy użytkownikom Wattpada także możliwość zamówienia okładek i grafik. Organizujemy popularne konkursy, a w przyszłości przymierzamy się również do prowadzenia wywiadów.
☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić wywiad z członkami Waszej społeczności, o działalności, jaką prowadzicie na Wattpadzie. Jest szansa, aby osoba Was reprezentująca udzieliła odpowiedzi na kilka pytań w imieniu całej grupy?
Read in Peace: Hej! Bardzo nam miło, że się do nas zgłosiłaś. Jak najbardziej jest taka możliwość. 😀 Bardzo chętnie o sobie opowiemy.
Dziennikarka: Wspaniale! Na wstępie chciałabym poznać bliżej Waszą działalność. Kim jesteście i co sprowadza Was na Wattpad?
Read in Peace: Na początku chcieliśmy podziękować bardzo za zaproszenie do wywiadu. Bardzo nam miło, że możemy gościć na Twoim profilu. Co do pytania: jesteśmy grupą osób o różnych preferencjach i wykształceniu, które zebrały się, by pomagać autorom na Wattpadzie uzyskać opinię na temat swoich dzieł. Jesteśmy tu, ponieważ to tutaj możemy dotrzeć do największej liczby osób, głównie amatorów, którzy chcieliby się rozwijać. Nasi recenzenci na życzenie autorów oceniają ich prace, a także piszą polecajki, powstające zwykle jako niespodzianka. Na obecne konto przenieśliśmy się niedawno, ale sam RiP istnieje już od dłuższego czasu, w tej czy innej formie.
Dziennikarka: Ile osób stoi za założeniem Waszej społeczności i jakimi pseudonimami się one posługują?
Read in Peace: Na chwilę obecną jest nas tu ponad dwadzieścia, ale na samym początku były tylko dwie – wildisthewind6 i _Lulu_pisze_. Wszystkie inne zostały "zwerbowane" później.
Dziennikarka: Jak wygląda u Was kwestia administracji? Ile osób opiekuje się członkami, bez tej rangi?
Read in Peace: Takich osób mamy pięć, ale tak naprawdę nie można powiedzieć, że panuje u nas ścisła hierarchia. Administratorzy to osoby, które posiadają hasło do konta grupy i w związku z tym zajmują się publikacją, pisaniem ogłoszeń, odpisywaniem na komentarze i tak dalej. Traktujemy to bardziej jak dodatkowy zakres obowiązków niż pozycję władzy. Różne decyzje odnośnie dalszego rozwoju konta, nowych inicjatyw i tak dalej, staramy się podejmować wspólnie.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady z Grupami
RandomLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem jakiejś grupy i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o jej członkach? W takim razie nie mogł*ś trafić lepiej! Hejka! Jestem xNoorshally i zapraszam do książki, która jest inną odsłoną...