✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE GRUPĘ ⸻
→ -_Zaczytani_- ←
✩ ✩ ✩
Przedstawicielką społeczności Zaczytanych, która udzieliła odpowiedzi na poniższe pytania jest: pannadark0 – założycielka grupy.
Baner (grafika rozdziałowa) wykonana przez noorshallancką graficzkę: Adalynda_.
Wywiad przeprowadzony na przełomie marca i kwietnia 2024 roku.
·
Data publikacji: 28.04.2024 r.・●・○・●・
Kilka wstępnych słów od społeczności Zaczytanych:
Cześć!
Jesteśmy profilem -_Zaczytani_-. Pomysł na stworzenie grupy powstał w lutym tego roku i od tego czasu działamy na Wattpadzie. Na profilu prowadzone są wywiady, gazetka oraz zbiór one-shotów. Mamy nadzieję, że znajdziecie u nas coś dla siebie.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić wywiad z członkami Waszej społeczności, o działalności, jaką prowadzicie na Wattpadzie. Jest szansa, aby osoba Was reprezentująca udzieliła odpowiedzi na kilka pytań w imieniu całej grupy?
Zaczytani: Hejka! Naturalnie, bardzo chętnie!
Dziennikarka: Cudnie! Zacznijmy od razu. Na wstępie chciałam spytać kim jesteście i co sprowadza Was na Wattpad?
Zaczytani: Jesteśmy grupą zrzeszającą osoby w różnym wieku oraz o różnych zainteresowaniach. Na Wattpada sprowadza nas chęć pracy z innymi twórcami.
Dziennikarka: Ile osób stoi za założeniem Waszej społeczności i jakimi pseudonimami się one posługują?
Zaczytani: Oto nasi członkowie:
Julia2107rm - mój zastępca oraz grafik;
crochetTV - pisarka;
love_ksiazki - pisarka oraz wsparcie;
Ellusido - pisarka oraz recenzent;
Zaczytana-Zosia - pisarka oraz korekta;
hust_awka_1212 - wsparcie;
Kropka_books - wsparcie ;
Jagusdimond - wsparcie oraz korekta;
Ksiazkara_maria - recenzent;
Books1With1Tosia - estetyk;
AllysMainwaring - spec od one-shotów.Dziennikarka: Skąd wziął się pomysł na nazwę grupy i kto jest jej (nazwy) pomysłodawcą?
Zaczytani: Tak jak pisałam wcześniej, pomysłodawcą całej grupy jestem ja. A nazwa wzięła się w zasadzie od tego, że, nie wiem czy wszyscy tak mają, jednak gdy ja czytam coś na Wattpadzie, to jestem bardzo zaczytana. Postanowiłam więc wykorzystać to stwierdzenie.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady z Grupami
RandomLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem jakiejś grupy i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o jej członkach? W takim razie nie mogł*ś trafić lepiej! Hejka! Jestem xNoorshally i zapraszam do książki, która jest inną odsłoną...