✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE GRUPĘ ⸻
✩ ✩ ✩
Przedstawicielką społeczności Królestwa Wyobraźni, która udzieliła odpowiedzi na poniższe pytania, jest: Królowa Wyobraźni – Założycielka grupy.
Baner (grafika rozdziałowa) wykonana przez Królestwo Wyobraźni, z wykorzystaniem prac Visenve.
Wywiad przeprowadzony w grudniu 2022 roku.
·
Data publikacji: 31.12.2022 r.・●・○・●・
Kilka wstępnych słów od społeczności Królestwa Wyobraźni:
Krolestwo_Wyobrazni to grupa, która wraz z rozpoczęciem 2023 roku zakończyła dwuipółletnią działalność na Wattpadzie. Podczas swojej aktywności, członkowie podejmowali różnorodne wyzwania, których celem była pomoc Strudzonym Wędrowcom. W poniższym wywiadzie Królowa Wyobraźni dzieli się z Wami swoimi spostrzeżeniami i opowiada o tej pełnej wyobraźni przygodzie.
☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić wywiad z członkami Waszej społeczności, o działalności, jaką prowadzicie na Wattpadzie. Jest szansa, aby osoba Was reprezentująca udzieliła odpowiedzi na kilka pytań w imieniu całej grupy?
Królestwo Wyobraźni: Cześć! W imieniu grupy dziękuję za zaproszenie, które z chęcią przyjmiemy. Musisz jednak wiedzieć, że wraz z końcem tego roku zamykamy swoją działalność. Z chęcią poopowiadam o minionych ponad dwóch latach. Nie ukrywam, że mogłoby być to dobre podsumowanie i pożegnanie. Jeśli więc taka opcja by Ci odpowiadała, z chęcią wezmę udział w rozmowie. :D
Dziennikarka: Skoro mogę sprawić Wam taki prezent na pożegnanie, to muszę się tego podjąć! W takim razie zacznijmy. Kim jesteś, jesteście i co sprowadziło Was na Wattpad?
Królestwo Wyobraźni: Jestem założycielką Królestwa Wyobraźni, Wattpadowej grupy, która rozpoczęła swoją działalność wiosną 2020 roku. Wcześniej byłam członkiem innej grupy, ale chęć stworzenia czegoś własnego była silniejsza. Miałam wiele pomysłów, przy czym dysponowałam pewną ilością wolnego czasu i postanowiłam wprowadzić mój plan w życie! Nazwa grupy przyszła do mnie bardzo szybko, a wraz z nim kolejne nazwy – dlatego też przedstawiam się jako Królowa Wyobraźni. :D
Dziennikarka: Czy za Waszym stworzeniem stoi tylko jedna osoba? Jakim pseudonimem posługuje się na Wattpadzie?
Królestwo Wyobraźni: Chociaż pomysł stworzenia grupy był mój, jeszcze przed rozpoczęciem oficjalnej rekrutacji zebrałam podstawowy zespół: Naczelną Betę Królewską i Królewską Armię, której zadaniem było stanie na straży Kodeksu Królewskiego i rozwiązywanie potencjalnych konfliktów. Osoby te miały swój spory udział w tworzeniu Królestwa. Później, gdy członkowie się stopniowo zmieniali, powstała administracja w osobach Królewskich Doradców. Mojego prywatnego konta na Wattpadzie nigdy nie afiszowałam, wychodząc z założenia, że w pewien sposób stanowimy dwa odrębne byty. (śmiech) Chociaż moi czytelnicy zostali poinformowani o mojej "drugiej osobowości", gdy okazało się, że na moją prywatną twórczość nie mam czasu. Teraz, gdy kończymy działalność Królestwa, mam nadzieję wrócić do dawnych projektów.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady z Grupami
RandomLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem jakiejś grupy i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o jej członkach? W takim razie nie mogł*ś trafić lepiej! Hejka! Jestem xNoorshally i zapraszam do książki, która jest inną odsłoną...