Bölüm 4: Kurul #2

73 7 1
                                    

Bölüm 4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 4

*Kurul Kararı*

-Yazarın Anlatımıyla-

Akşamüzeri Elador'da bulunan kurul binasının önüne yığılmaya başlayan gazeteciler ve haber spikerleri henüz daha kurul üyelerinden hiçbiri Elador sınırına girmeden binanın önünde belirmişlerdi. Elador da bulunan Pamir ve Aslan bile henüz Elador sınırları içinde değildi. Orhan'ın açıklama yapmak üzere çıktığı konuşmada aldığı tepkiler doğrultusunda kurulu en erkene çekmek zorunda kalması halkın tepkisinin ne kadar yoğun olduğunu herkese kanıtlamıştı. Düşünmeden orada, o an karar vererek akşam kurulun toplanacağını duyurmuştu. Bu durum kimi kurul üyesinin hoşuna gitse de kimilerinin hemen bir karara varılacak olması hiç hoşuna gitmemişti. Kurul saati yaklaştıkça kurula gelen üyeler kapıda bulunan çok sayıda spiker ve gazeteciden pek çok soru alıyor ve hiçbirini yanıtlamadan masadaki yerini almak durumunda kalıyordu. Sorulan soruların çoğu olayın çarpıtılmasından kaynaklanıyordu. Ayrıca insanlar Altor'dan alamadığı hırsı maalesef ki Mevsim'den çıkarmaya çalışıyordu.

Orhan'ın da nihayet kurul binasına giriş yapmasıyla akşam geç saatlerde düzenlenen ilk kurul başlamış oldu. Baloda yaşananlar doğrultusunda sabah erkenden konuşma yapmak için kurul binasının önüne çıkan Orhan gelen tepkilere karşı hiçbir şey söyleyemeyince insanları savaştan uzak tutmak adına ani bir kurul kararı almıştı. Yaşananlar doğrultusunda zaten bir toplantı yapacaklardı ama bu kadar erken olacağını düşünmüyorlardı. Üstüne üstlük herkesin konuştuğu Mevsim yaşananlar tatsızlıklar doğrultusunda şu an aralarında değildi.

Herkes onun gelmesiyle masada ayağa kalkmış ve onun oturmasıyla da oturmuştu. "Öncelikle..." dedi ve Bahadır'ın elinde tuttuğu dosyayı önüne alarak konuşmasına giriş yaptı. Normalde gözlük kullanmıyordu ama balodan beri neredeyse hiç uyuyamamıştı. Küçük krallıklardan yanına gelen o kadar çok isim olmuştu ki büyük krallıklara zaman bile ayıramamıştı. İnsanlar Altor'un bir savaş başlatmasından korkuyordu. "...bu şekilde ani bir kurul toplamak zorunda kaldığımız için hepinizden özür diliyorum. Tahmin ettiğimden daha büyük tepkiler geldiği için ancak bu şekilde bir çözüm üretebildim. Yoksa halkı susturabileceğimizi sanmıyorum." Dosyayı masanın üzerine doğru fırlattı. Özür dilemişti ama kimseden bir karşılık beklememişti. "Bugün öğlen Altor ile bir görüşmem oldu. Ne olursa olsun net bir gerçeklik için DNA testi yapmamız gerekiyordu. Mevsim ve ondan aldığımız örneklerin on farklı Elemental hastanesinden çıkan sonuçları." Masadaki kağıtlara ilk uzanan Aslan Zordan olmuştu. Testin sonuç kısmında yazan yüzde yüz ibaresini gördüğü an kâğıdı tekrardan masaya fırlattı. "Mümkünse bugün bu mesele bir sonuca varsın. Ayrıca Altor'un teklifi konusunda da bir açıklama yapmamız gerekecek. İnsanlar fazlasıyla tedirgin. Keza bende öyleyim, halkın eline bir şeyler vermemiz lazım."

ElementalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin