Burayı bölümü yazdıktan sonra ekliyorum eğer homoseksüellik konuainda hassasanız birakin okumayı. Saçmalamış olabilirim, belki duygularınızı incitebilirm uykusuzluk işte başıma vurdu birşeylee yazdım.Öğrendiğim bilgi ilginç gelince saçmalayıverdim. Bak eğer gıcık gıcık yorum atcaksanız hiç okumayın. Eleştiri olur tabi yerinde ve aklı başında birşekilde.
Baylar bayanlar benden size öneri bu sefer konu olmadan tavsiye olacak .az önce öğrendiğim bir vikipedia bilgisine göre Fransada ibnelere ibne dememelisiniz.aynen paragrafı alıyorum buyrun.
Günümüzde ibne dengi terimlerin eşcinsel bireylere karşı kullanımı birçok gelişmiş batı ülkesinde "nefret suçu" kabul edilir cezai yaptırımlarla karşılaşılabilir. Örneğin Fransa'da ilgili ifadenin eşcinsellere kullanılması durumunda 22.500 € para cezası ile 6 aydan başlayan hapis cezası uygulanmaktadır.
Waaayy dimi ama ya. Şimdi olay çıkartmayın tamam benim dinime göre haram türkiyede pek sevilmez ve kimse çocuğunun homoseksüel veya lezbiyen olmasını istemez ama benim özel bir ön yargım yok dinine kalbine sığdırabilen destekler içinede sindiror yani umurumda değil gerçi damacanayı siken bile var bu dünyada çok da farketmez.
Ayy konuma gelemedim çeneme sıçayım.neyse millet konuu unuttim zaten dedim diyeceğimi. ilginç bir şey yani fransızlar da biraz abartmış sanırım koruyayım derken. Yani bizde argo olarak kullanılsa da gerçek anlamı oğlan çocuğu demek ibnenin arapça bir sözcük. Acaba fransada yaşlı bir inasana teyze demek te hukuki bir şey getirirmi yani sonuç olarak karşındaki kırılabilir.
Şimdi aklıma geldi de belki fransa ibneye argo bir şekilde ibne demek yasaktır heralde yoksa olduğu bir şeyi söylersek yanlış yapmıs olmayiz yani deel mi ama??
Gerçi onların dilde ergoda kibardır ya neyse
Ağzıma düşüncemi s.keyim. Ne yazdığımı ben anlamadım ya neyse boşverin bu bölümü s.klemeyin. Geçiin geçiiiiin....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey ile Bir Şey
AléatoireBaşlıktan da anlaşılacağı üzere kafamda dönen tilkileri , saçmalıkları ve kalan herşeyi yazacağım. 18 yılda hayattan yürümekten başka ne öğrendiğimi çözmeye çalışacağım. Canı sıkılan okusun ;) Kendi çıkattığım tavsiyeleri sizinle paylaşacağım. Umar...