Bir Akşam Hikayesi

44 10 5
                                    

Yahu ben neden şu ödevleri yapamıyorum ya. Yarın zamani da bitecek hocada ağzıma edecek ne yapacağım bilmiyorum. Ve hiçte yapmak istemiyorum. Bir sürü şeyi ezberlemem lazım ama sor bana hiç birini ezberlemedim. Oyy oyy flash tv açıp halay çeksem biraz rahatlayabilir miyim acaba ?
1 bir gün sonra ben konuşuyorum ödevimi her zamanki gibi okulda yaptım. Ne kadar örnek bir öğrenci olduğumu görün işte.
Her neyse bugün düşünüyordum ne yapayım ne yazayım?? Yazip rahatlamam lazim falan diye. Ama aklima gelen hiç bir fikri sevmiyorum , bu çok saçma olur ya bunu ben noye yazayim millt neden okusun diye kendi kendimle kavga ederken mantikli tarafim sonunda sesini duyurdu ve mal misin sen ??? Dedi bana -kusuta bakmayin ağzi biraz bozuktur ;D - sen bu kitabin ismini saalamasyon koydun zatem yani aklindaki herşeyi yazabilmen için değil mi gerizekali tip ?? Deyince anammm bi kendime geldim sormayin.
Ben zaten niye kendimi kisitliyorum ki bundan sonra evinoze gelip anlayacam hikayemi falan. Çüsss yavaş gel sığır dedi yine mantikciğım. Püfff neyse evinize gelemiyecem ama bugüne kadat yapmak istediğim kendimce çilginlik veya yapilmasi gerekenler olarak gördüğü seyleri de yazacağım.
Mesela hani kantinde veya herhangi bir yerde siraya girersinizde arkanizdaki sürekli iteler ya eliyle koluyla bi tarflariyla. Bi gün katlanip çekilmeye çalişmak yerine arkami dönüp hani şu polisle yapıyor ya kolu arkaya kıvırma hareketi he onu yapip arkamda gerzekaliyi havali vir şekilde ittireceğim ve o da kwndi ayağona takilip yere yapişacak yüz üstu ve başıni kaldirip bana bakacak ve benim yuzumde bir "hakettin " ifadesiyle duracağim orta parmağımı dikey duruma getirip arkami dönüp tostu alip milletin etwklerini ve saçlarini uçuran hafif bir meltemle dönüp sinifa gireceğim.
Ayy gerçek olmasa bile yaşamiş gibi hissettim baya strasim azaldi ben gidip biraz daha birilerini yumruklayayim.
Tabi ki kimseyi yumruklamiyorum yatağimda eleee yatiyom ama olsun hayal etmek bile nefesini hızlandırıyor insanın.
Evet yaşamak istediğim başka nir sahne. Hani siz tam otobüse binmek için koşturursunuz da adam sizi görmez basıp gider sizde fatmagül gibi kalirsiniz ya ortada. Tam o anda birdenbire inanilmaz ailedeki flasha dönüşerek -bilmeyenler için süper hizli koşan bi çocuk böyle uçuyomuş gibi. Aryi tavsiye inanıaz aileyi izmediyseniz izleyin benim gibi animasyon filimleri seviyorsaniz kesinlikle- koşmak bir dahaki durakta otobüse yetişmek sonra otobuse binmek
olduğunu sanmadıniz heralde taviki hayir otobuse binerken biraz oyalanmak sonra otobüsün içone doğru ACABA SAAT KAAAÇ ? diye sorup geri inmek istiyorum unutmadann tabiki inmeden önce şöförun ağzına bi tane patlatip radyonun kanalini değiştirmek de istiyorum.
Başka bir safalak plan. Otobüse siyah gözlüklerle binecem böylece binen teyzeler bakarken körmüş gibi davranabilirim.
Bu arada gerçekten yaşlilara yer veririm hamilelere ve hasta olanlarada ama benden 4hadi5 yaş büyüsün diye ne bu havalar ya ayakta durabilirsin büyük ihyimalle altin gününden eve gisiyorsun benimse ağzima etmisler okulda pestil olmuşum hala dikip gözlerini bakmoyolar mi ay delo ederler adami.
Dünsene o genç görünumlü yaşli hissyatina sahiplerden birine yer vermedikten sonra otobüsw gervekten ayakta duramayacak biri girdiğinde sen yerinden kalkıp yer vermediğinin direk hözlerine bakarak havalı bir şekilde gözlüğü çikarip hakiki yaşliya dönüp buyrun teyzeciğim dediğini. Baya baya saç baş dalma sebebi.:D

Neyse sevgili okur bu bölüm biraz yaramazdım ama hep uslu olamamıza gerek yok ki birilerine zarar veeden pekala eğlenebileceğini unutma. Benom yazdıklarımi yapma ama hayal etmek serbest. Sonuçta hayaller kimseye zarar vermez ama sana zevk verir değil mi? Seninaklıma gelen muziplikleri bana yaz. Velki bir gün yaparız.

Kısaca tavsiyem kendini çok sıkma hayallerinde bile olsa baya eğlenebilirsin. Hatta bazen gerçek hayatta eğlenemeyeceğin şekilde.
İyi eğlenceler ;D

Her Şey ile Bir ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin