DUYURU💌

109 16 25
                                    

Bu fic Skaney ficime biraz benzeyeceği için Skaney'i yazmaya biraz ara verdim. Ayrıca sizce ilk hangisini yazmaya devam edeyim? Hangisini okumak istersiniz?
A)Dedektif-Sulljin/Aşırı rezil eski bir ficim. Lütfen bunu seçmeyin 💘Konusuna bakabilirsiniz 1.bölğmğ yayınlandı
B) LTHM- Haely /Bu hikaye. Sizce bu fice mi bölüm yazmalıyım?
C) My Girl-Skaney / Bu fici seçseniz bile haely hikayesini (lthm) bitirdikten sonra bunu yazacağım 🤭 Neyse siz yine yazın da fikrinizi.
D)Kissing İn The Moonlight- Raeda
Buna yazmak için motivasyon bulamıyorum kendimde.Çünkü okunmuyor :((( Tek tutan hikayem bu hikayem.Yani aslında her hikayem az çok okunuyor ama en çok okunan, yorum gelen ve yazmaktan zevk aldığım hikaye bu.
E)Grom Queen- Lumity
One Shot Olacak. Yayınlama tarihim ne zaman olmalı sizce?Devam edebileceğim bir hikaye değil çünkü.
F) Crime İtzy x NMİXX x Bp
Katil itzy x nmixx hikayesi tarzında. En sevdiğim hikayelerimden biri.( 10 bölüm olur diye düşünüyorum.) 7 bölümünü yazdım bile. Bunu tamamlayıp her cumartesi bir bölümü atacak şekilde yapmayı düşünüyorum öyle mi yapayım?
G) Christmas Kids- Toh Gelecek Au
Huntlow,Raeda,Lumity'nin çocuklarının hayatı.
H)Bizi nasıl etkiler- Baewon
Çok karışık bir hikayeye sahip.Baewon seviyor musunuz? (Mizahı en iyi olan ship <3)
I) Herhangi bir Huntlow Hikayesi

(Daha ad bulamadım)

J) I've got my eye on you- Kyuwoo
Konusuna bakabilirsiniz. İlk 3 bölümünü yayınladım. Okunmayınca yazmayı bıraktım.

K)Bizi Nasıl Etiketler-Baewoo
BaeWoo shipliyor musunuz?
(Kesinlikle konuyu anlatmaya üşenmedim)

Daha var ama yazmaya üşendim!
Ayrıca biliyorsunuz ki nmixx ve the owl house dışında başka bir gruba hikaye yazmadım (jensoo yazmıştım bi' ara) Yazmamamı istediğiz grup/ship var mı? Toh üzerinden mi kpop üzerinden mi ilerlemeliyim?
[Kalbim ikisi de diye bağırıyor 💓]
Hangi fici okumak istediğinizi yazar mısınız?
Öpüldünüz 💋💌
Duyuru bile 300 kelime sürüyor .d

Love To Hate Me | HaeLyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin