1.0

66 12 10
                                    

Uyarı:Bu bölüm hassas içerik içermektedir, rahatsız olanlar okumamalıdır. "~" şu işareti gördüğünüz an hassas iseniz okumayı bırakınız. İyi okumalar dilerim.

07.09.23//Trdeki ilk nmixx smut sahnesi//

09.09.23//Kaldırıldı sahne\\

!Düzenlemeden atıyorum sadece smutu sildim, hatalar olabilir sonra düzeltirim. Lütfen oy ve yorum atın 💗!

Haewon'un dedikleriyle dış dünyadan bağımı kopardım ve denilen hiçbir şeyi algılayamadım. Şaka mıydı bu? Haewon bunları nereden biliyordu? Neden diğerleri değilde ben? Amerikan bilim kurgu dizilerindeki gibi seçilmiş kişi miydim? Hep başıma bir macera gelmesini isterdim ama bu..Bu çok ayrı bir boyuttu. Zilin çalmasıyla herkes kendi sırasına döndü.Matematik hocasını dinlemek yerine başımı sıraya koyup olanları düşünmeye başladım. 

»

Teneffüs zilinin çalmasıyla çantamı da alıp beden salonuna yöneldim, sıradaki dersim voleyboldu. Neyse ki öğlen arasına az kalmıştı. Gözüm Haewon'a takıldı. Üstündeki voleybol forması salaş olduğu için fiziğini kapatsa da mükemmel gözüküyordu. Gerçekten okuldaki çoğu erkeğin gözü onun üzerindeydi. Her spor dalını mükemmel bir şekilde yapıyordu keşke ben de onun gibi olabilsem düşüncelerini aklımdan kovmaya çalışırken Haewon'un başıma vurmasıyla düşüncelerim tamamen kayboldu.

"Öyle hayran hayran bakacağına gel sen de katıl."

"Nasıl? Parmak pas hariç hiçbir şey bilmiyorum ki."

"O zaman öğrenme vaktin gelmiş."

Önümdeyken bir anda arkama geçip ellerimi önümde birleştirdi. Nefesini boynumda hissetmemle başımı arkaya attım.

"Odaklanmalısınız Bayan Morrow."

Fısıltıyla dediği şeye karşın gözlerimi kapattım. Amacı beni tahriş etmekti ve bunda çok başarılıydı. 

Beden hocasının gelmesiyle hızlıca yanımdan ayrıldı ve soyunma odasına ilerledi. Bende onu takip ederek soyunma odasına girdim. Maaleseki kabin yoktu genelde gözlerimizi kapatarak veya dolapların arkasına girerek hallederdik ama ne kadar işe yarardı tartışılır. 

Üzerimi çıkarmaya başlayacakken Haewon'un bakışları beni durdurdu.

"Neden bakıyorsun?"

Titrek ama kendimden emin sorduğum soruya cevap vermeden beni izlemeye devam etti. Kızların çoğu ya diğer soyunma odasında ya da duşta oldukları için Haewon ile yalnızdık ve bu içimde hiç iyi hislere yol açmıyordu. 

Haewon'un üzerime üzerime gelmesiyle kendimi geriye doğru çektim fakat dolap buna engel oluyordu. Aptal bir kore dizisindeydik sanki! 

Karşımdaki  yüzü gördükçe yüzümün yandığını hissettiğim için gözlerimi kapattım ama dudağımda hissettiğim baskıyla kapattığım gözlerim anında geri açılmıştı. Haewon dudağını dudağımdan çekip yüzümde gezdirirken ben olayları kavramaya çalışıyordum. Noluyordu?! Fazla sıcak olduğu için düğmelerinin yarısını açtığım formamın bir düğmesini daha indirecektim ki Haewon fark etmiş olmalı ki formayı üzerimden çekip attı ve sütyenimle kalmamı sağladı. 

Tanrım! Haewon bambaşka biri olmuştu ve bu çok garip hissettiriyordu. Daha onuncu sınıftık ve benim evlenmeden biriyle ilişkiye girme gibi bir hedefim yoktu. Olursa da sarhoşken olmuş olurdu fakat daha reşit bile değilken asla. Kendimden çok sevdiğim kızla olsa bile. Haewon ellerini vücudumda gezdiriken daha fazla dayanamayıp dudaklarına kapandım. Buraya doğru gelen bir çift ayak sesini duymamızla hızlıca duşların olduğu yere ilerledik.Burada birsürü kabi, kabinlerin içinde de duşlar vardı. Açıklamak gerekirse bir sopa, sopanın ucunda hem sağda hem solda olmak olmak üzere musluklar bulunuyordu. Her kabinin bir musluğu vardı. Ben formamı üzerime örtmeye çalışırken Haewon beni kucağına alıp bir kabine soktu. Beden dersi benim için boştu, genelde ya duşta oyalanır ya da soyunma odasında dedikodu yapardım fakat Haewon okulun voleybol takımında olduğu için her beden dersi -ayrıca beden dersinin dışında da- voleybol antremanı yapardı. Haewon beni kucağından yere bıraktığında derin derin nefes alığ veriyordum ki tekrar öpüşmeye başladık. Sorgulamak istediğim çok konu vardı fakat şu an mantığımı değil kalbimi dinlemek istiyordum. Bundan pişman olacağını bile bile.

En sonunda Haewon kendi üstünü çıkarmaya başlayınca bende kıyafetlerimden tek tek arındım. Gözüm istemsizce ona kaydı. Gerçekten mükemmel bir fiziğe sahipti.Dayanamayıp dudaklarımızı tekrar birleştirmemle geri dönüşü olmayan bir yola atılmıştık.

//Smut kısmına gelen yoğun tepkiden dolayı smut kısmı silinmiştir.Amacımı tekrar tekrar belirtmeme rağmen yorum atacaksanız, atmayın. Tekrardan belirteyim"Amacım idolleri cinselleştirmek değil!"İyi okumalar dilerim.//


Duşların olduğu yere gelen ayak sesiyle hemen üstümü giyinmeye başladım. Neden üstümü giyiniyordum ki duştaydık. Gerçekten ne yapacağımı bilemiyorum. Haewon ise bana pişkin pişkin bakıyordu, pişkinden çok "o kadar bağırmamalısın demiştim sana" bakışıydı bu. Okulumuzun voleybol yardımcı kaptanı Claver'ın söylenmesiyle Haewon'un başının belada olduğunu anladık. 

"Başkan Oh? Burada mısınız?" Claver'ın yakın arkadaşı -daha doğrusu kölesi- Millie'nin dediğiyle Haewon eliyle bana bir sus işareti yaptı ve suyun sesini açtı.

Claver'ın söylenmeleri tüm duş salonunu kaplarken bir kaç kızdan "sussun artık şu kız" gibi sesler geldi. Evet duş alma yeriydi fakat duş alma hariç her şey yapılıyordu burada. Duş alan insan suyun sesinden duymazdı zaten söylenmelerini.

"Ben başkan olayım demiştim ama bedenci o sürtük kızı başkan yapmaya kararlıydı. Gel de gör yine başka bir kızla sevişiyordur iğrenç lezbiyen."

Duyduklarımla şokla Haewon'a döndüm. O ise hala umursamaz tavrındaydı, eski halinden eser bile kalmamıştı ve ben kesinlikle eski Haewon'u istiyordum. O böyle fantezileri iğrenç bulan biriydi, şuan yapmamış olmalıydık. Kesinlikle bunu yapmamış olmalıydık. 

Millie de benim gibi şaşkın olacak ki Claver'a sorusunu yöneltti.

"Haewon iyi biridir neden öyle şeyler yapsın ki, o böyle şeyleri iğrenç bulmuyor muydu? Hem  o hiç ders aksatmazdı neden böyle bad girl havalarına girdi ki şimdi? Hiçbir şeyide umursamaması ayrı gıcık. Böyle giderse sadece başkanlıktan değil okuldan da kovulacak."

Ben şokla Haewon'a bakarken o kabini terk edip Claver'a doğru ilerlemeye başlamıştı.Fakat Claver'ın arkası dönük olduğu için onun geldiğini görmüyordu, o yüzden anlatmaya devam etti.

"Umarım kovulur.Ayrıca geçen gün başkanlığı nasıl elinde tuttuğunu ona sormak için peşinden gelirken bir anda bir teklif sundu. "

Umarım düşündüğüm şey olmasın.

"Ben onu reddettikten sonra alt sınıflardan uzun kahve saçlı, uzun boylu her branşta yer alan... adı neydi o kızın?"

"Jinsol mu?"

"Evet! Benden sonra o kıza teklif etmiş, kız da ona karşı boş değilmiş. Soyunma odasında bastım onları."

Duyduklarım karşısında yere yığıldım.Sevdiğim kız ve en yakın arkadaşım... Hayır hayır bunlar bunlar böyle olmamalıydı. Ama işin daha kötüsü Haewon için bırakın özel biri olmayı, sex oyuncağından başka bir şey değildim ben.

Evett 2.atışımdı bu. Malum sahnelerden mahrum bırakılmış versiyonu. dost kazığı yedirttik, sevgili kazığı yedirttik. Haewon'u şerefsiz çıkarttık. Daha ne olsun bir bölümün daja sonuna geldik ama zaten okuyan yok nolsun. Bu arada sizce kaç bölüm yapmalıyım? Böyle giderse uzun sürecek çünkü. Nyese öpüldünüz 💋



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love To Hate Me | HaeLyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin