"Özür dilerim"
Lily neden bunu tekrarlıyordu ki? Kolumu tuttuğunda konuşamamıştı o zaman onu demeyi mi planlıyordu? Ama neden benden özür dilesin, yaptıklarından gayet mutlu gözüküyordu.
Kapıda durup bunları düşünürken birinin bana çarpmasıyla irkildim. Arkamı dönmeden önce o kişinin Kimya Hocamız Dahyun olmamasını umdum. Normalde tatlı bir kadındı ama ders konusunda ciddi ve fazla disiplinliydi. Korkarak arkamı dönmemle yere düşmüş kitaplarını toplayan Jeongini görmemle rahatladım.
"Naber jeong"
"Ben iyi de sen iyi gibi gözükmüyorsun. "
"Neden ki"
"Kapıya yaslanmış, uzaklara bakıyordun.Aynı felsefeci Soyeon Hoca gibi."
"YA HAYIR YA! YOK ÖYLE BİRŞEY DALMIŞIM SADECE. O KADININ ADINI AĞZINA ALMA!
Jeongin tepkimi görüp gülerek sırasına geçti.Şerefsiz diye mırıldandım. Soyeon Hoca felsefe hocamızdı çok güzel bir kadındı ama aşırı disiplinli ve gıcık bir kadındı. Doğru cevabı kabul etmez, üstün körü bakmamamızı söylerdi. Lakabı radar olarak geçiyordu.Her şeye burnunu sokması da ayrı bir gıcık özelliğiydi. Felsefeci olduğu için ona bunak da derdik.Birini Soyeon Hocaya benzetmek okul dilinde çok ağır bir küfürdü.
Soojin'in yanına ilerlememle onun yanında oturan Jinsol'u görmemle duraksadım.
"Jinsol ?!"
"Ne var Haewon?"
"Soojin ile ben oturuyorum. Git başkasıyla otur."
Soojin araya girdi ve konuştu.
"İkimiz atletizm takımından arkadaşız. Buraya ben ve bae aynı anda oturduk, beraber oturmaya karar verdik. Sana söyleyecektim ama teneffüs boyunca sınıfa gelmedin. Kantine baktım orada da yoktun."
"Off tamam.Ben Minnie ile otururum."
Jinsol araya girdi.
"O bu derslik Yuqi ile oturacakmış."
İç çektim, kiminle oturacağımı düşünüyordum.
Lily'den
Haewon benden nefret etmekte haklıydı. Keşke ona gerçeği anlayabilseydim. Onu gördüğümde söyleyemediğim için içimden özür dilerim diye sayıklıyordum.Bacaklarım artık beni taşımıyordu. Hızla gözüm bizimkileri aradı. Yoona'yı görmemle yanına ilerledim ve yanına oturdum. Gelen Yunjinle duraksadım. Yunjin beni Yoona'dan uzak bir köşeye çekti ve konuştu. Yoona'ya baktım. Umrunda değil gibi gösteriyordu ama hala onu dışladığımızı düşünüyor gibiydi.Bu konu çok kez yaşanmıştı. Yunjin Bae Ben ve Yoona takılırken Yunjin bizi kendine yaklaştırıp Yoona'ya bakarak kulağımıza ne kadar mükemmel olduğunu fısıldıyordu. Yoona ise ortada bomboş kalıyordu yere falan bakıyordu. Bir kez Yoona gelip bana ne konuştuğumuzu sormuştu çok kısık sesle ve kızararak. Ben de ona önemsiz, seni ilgilendirmeyen konular diyip geçiştiriyordum. Aynısını Bae'ye de sormuş Bae de öyle cevaplar vermiş. Yunjin'in zorba olduğunu ve onun hakkında kötü şeyler dediğini düşünüyordu büyük ihtimal.Yunjin'in bu hareketleri onu Yoona'ya yakınlaştırmak değil aksi haline Yoona ondan soğuyordu. Zaten içine kapanık biriydi konuştuğu nadir zamanların çoğunda benimle diğer yarısında da Bae ile konuşuyordu.
Yunjin fısıldayarak konuştu.
"Unnieee!" Sesinde mutluluk vardı.
"Sonunda Yoona ile yakınlaşmak için bir fırsatım olacak. Git sen exinle otur bak o da yalnız."
Fısıltı çığlığımla cevapladım.
"SANA ANLATAN DA KABAHAT YUNJİN. AYRICA EXİM FALAN DEĞİL O!"
Yunjin bu halime güldü ve gitmeden mırıldandı.
"O jeongin'i ile oturur zaten."
Birden arkamı döndüm.Jeongin'i? Hem o çocuk 11/B sınıfından Changbin'e aşık değil miydi?
Sınıfa baktım. Toplam 80 kişi vardı sanırsam. Sadece en arkalardan bir yer boştu, koşarak oraya gittim. Şansıma yanım boştu derken yan sırama atılan çantayla duraksadım.Gözlerimi çantanın sahibine çevirdim.Kız istemeyerek de olsa yanıma oturdu. Hemen çantamdan küçük bir kağıt parçası çıkardım ve en güzel yazımla yazdıktan sonra katladım.
Yanımdaki kız çantasından kalemliğini ve kimya kitaplarını,defterini çıkarıyordu. O çantasına dönmüşken katlı kağıdı defterinin arasına koydum. Hemen önüme döndüm ve ben de ders araç gereçlerimi çıkardım.
Dahyun Hocanın gelmesiyle sınıf ayağa kalktı.Hoca geç kaldığı için özür dilemiş - sadece 6 dakika olmuştu- masamızdaki her şeyi kaldırmamızı ve yaprak testlerimizi açmamızı söyledi. Gözüm kızın defterinde takılı kaldı. Notum çantasına düşmüştü en azından.
»
Sonraki dersimiz de biyolojiydi bu yüzden sıra kapma derdi yoktu. Kendime atıştırmalık almak için kantine gitme kararı aldım. Çantamdan cüzdanımı aldım ve tam sıramdan kalkacağım sırada çalan alarmla dona kaldım.
🦋
Hikaye hakkında düşünceleriniz?
Fav karakteriniz ?
Fav bölümünüz?
Sizce o alarm ne alarmıydı?
Haely'nin geçmişinde ne var?
Ayrıca hyunin mi olsun hyunlix mi?( Başka ship de olabilir)
Çok geç olmadan atmak için kontrol etmeden atacağım hata varsa düzeltirim aşklar
Aklımda mükemmel planlar var.
Oy ve yorum sayımız çok azaldı. Okuyanlar neden oy atmıyoruz? Lütfen oy atabilir misiniz ? Yorum atarsanız çok sevinirim ☯️
Minnak Spoiler İstemeyen Okumasın
Spoiler! Haewon'un dersleri anlattığı kısıma dikkat edin. ( 0.3 bölümünde)
Spoiler! O kağıt Lily'nin hayatını değiştirecek (0.2 bölümünde)
Tam spoi sayılmaz ama neyse
640 Kelime
Seviliyorsunuz💓
Öpüldünüz 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love To Hate Me | HaeLy
FanfictionTürkiyedeki İlk Haely Fici 🌟✅ "Saçmalama Haewon,Lily seni seviyor." "Evet, benden nefret etmeyi seviyor." ~ [Yazmaya ara verdim] Kyuwoo Sulljin Sulljin 1.🏅 263 yoona hikayesi arasından 1.🥈 Nswer etiketinde 3.🥉 Jiwoo etiketinde 2.🥈 84 bae hikaye...