Kapitolku věnuji SomkingCZ
Teď nevim, jak se to píše, ale v jedny povídce to bylo s c a dvěma s, tak snad je to takhle: Lacross :'D
Na fotce Rick ;*
Šerif Stilinsky byl překvapený, když v pět ráno našel v kuchyni svého syna, jak se cpe cornflacky a je oblečen a plně připraven na první den školy. Když ještě zjistil, že mu Stiles udělal kafe a i s novinama a snídaní ho položil na kuchyňský stůl, uklidil snad všechny místnosti v domě a za celou dobu neřekl ani slovo, dostal Šerif Stilinski podezdření:,,Takže...cos zase vyvedl?" ,,Nic? Copak nemůžu vstát brzo, upravit se, nasnídat, připravit snídani svému otci, uklidnit dům a vykoupat kočku?"zeptal se Stiles dotčeně. ,,Stilesi! Ty nikdy nevstáváš brzo, ani neděláš nic z toho cos udělal. Vždycky tě musím budit, jinak bys...tak počkat. MY NEMÁME KOČKU!" Stiles chvíli přemýšlel a pak se mu na tváři rozlil úsměv:,,Aha...tak proto měla tolik blech!" ,,Kdes sakra sebral...ty jsi vykoupal toulavou...ale vždyť je to jedno. Jen mi řekni, co proboha děláš takhle brzy ráno v kuchyni?!" Stiles chvíli uvažoval, zda to má prozradit, protože zmínit před otcem to, že se mu někdo líbí, je psychická a společenská sebevražda. ,,Včera jsem slíbil těm sousedovic dvojčatům, že je odvezu do školy, a nerad bych, aby kvůli mně přišli do školy pozdě." ,,Nemaj náhodou dceru?"usmál se na Stilese otec. A sakryš pomyslel si Stiles a s tím, že musí najít klíčky od jeho miláčka, se vypařil z kuchyně.
Stiles seděl za volantem a poslouchal rádio, bubnujíc prsty do rytmu o volant. Konečně se otevřely domovní dveře a Stilesovi se naskytl pohled na Ricka, Ráchelinina bratra. Měl tmavé vlasy i oči a skoro vůbec se Ráchel nepodobal. Pokud jde o Ráchel, ta se vynořila hned za ním. Vlasy, které měnily na paprscích slunce barvu z blond na zrzavou, měla sepnuté do tzv. koňského ohonu a na sobě měla bílé tílko s jedním černým pruhem a džínové kraťasy. ,,Já jsem Rick. No ty jo! Ty máš fakt vlastní káru! Závidim ti kámo. Mohl bych řídit?! Ne? No nic...za pokus to stálo. Sedim u okna! Už se nemůžu dočkat!"řekl Rick na jeden nádech, sedl si na sedadlo u okýnka a zabouchl dveře Ráchel doslova před nosem. Stiles se podíval na Ráchel se zvednutým obočím a pak vyskočil z auta, aby měla Ráchel jak nastoupit. ,,Brácha je hyperaktivní. Narozdíl ode mě. Neboj. Zvykneš si. Vlastně je úplně úžasnej, pokud mě zrovna nesere!"zašeptala s úsměvem Ráchel Stilesovi před tím, než si vlezla do jeho zlatíčka. ,,Prosím...zůstaň pohromadě,"vyslal Stiles k vozidlu tiché přání.
Když přišli do školy, zavedl Stiles dvojčata do ředitelny a pak se vydal do svojí třídy. Posadil se na své místo a hned na to vstoupil do třídy jeho nejlepší přítel Scott se
svou přítelkyní . Scott si chtěl sednout za Stilese a Kira před Stilese, ale včas je zastavil. ,,O co ti jde brácho?"zeptal se udiveně Scott McColl a oba dva si sedli z každé strany vedle Stilese. Než Stiles stihl odpovědět, vstoupil do třídy trenénér a s ním zbytek žáků včetně zbytku Stlesovo party-alespoň těch, co chodili do jeho třídy.Jen co se všichni na trenérovo pokyn posadili, museli se zase zvednout. Do třídy totiž vstoupil/a ředitelka/ředitel (teď nevím jestli v Teen Wolfu měli ředitele nebo ředitelku 😂) (nebyla to náhodou matka Lydie? Kdyžtak mi pls. do komentu napište, jak to vlastně je 😄 Já to podle toho pak opravím 😉) a hned za ní/m šla dvojčata.
,,Posaďte se,"řekl/a ředitel/ka. Pak se naklonil/a k trenérovi, něco mu pošeptal/a, a s tím, že mají všichni zůstat sedět, odešel/la.,,Takže,"začal trenér znuděně,,,tohle jsou Ráchel a Rick Fallowi. (to příjmení nemá nic znamenat...prostě Fallow 😉) Jsou tu noví, tak se k nim chovejte stušně atd., atd. No...fajn. A teď, když jsme se seznámili, můžeme si konečně napsat testík!" Celá třída zasténala. ,,Vy dva si sedněte třeba..." ,,U mě je místo!"skočil Stiles trenérovi do řeči. Rick se na něj zašklebil a Ráchel uniklo slabé uchechtnutí. ,,Fajn...tak si sedněte ke Stilinskimu. A vy...ne aby jste prošvihli trénink. Dnes přijímáme nováčky,"ukázal nejdřív na Scotta a pak na Stilese. Oba se na sebe zašklebili.
Těsně před tím, než se Ráchel posadila za Stilese a Rick před Stilese, se k němu Scott naklonil:,,Tak Ráchel jo?" Stiles ho jen praštil do ramene, což Scotta rozesmálo.
Po hodině seznámil Stiles Ricka a Ráchel s jeho partou.
,,Hele kluci...vy tu máte Lacross? Já ho znám jen z telky. Myslíte, že by mě trenér vzal do týmu?"zeptal se Rick. ,,Ty pako...vždyť ho ani neumíš hrát,"odpověděla Ráchel. Kluci si vyměnili pohledy a shodli se na plánu. ,,Myslím, že by se s tím dalo něco dělat. Dokonce je tu velká šance, že tě vezme. Jenom budeš potřebovat naší malou pomoc,"podíval se Scott Rickovi do očí.
Další kapitolku věnuju osobě, která uhodne jako první mé oblíbené číslo ♥ Věnování může být celkem 4. ;) Je to hrooozně těžké....x'D
Nápověda:Jsou to čísla spojená s Kurokem (Kuroko no basket), Stilesem (Teen Wolf), základem vípravy v prvním dílu (Percy Jackson) a výpravy určené v proroctví (Bohové olympu) :DD
Děkoju za komenty a vote v minulé kapitole ♥