ბიჭები და გოგოები უკვე პარკში არიან, მინა წუწუნებს, რომ ეშმაკის ბორბალზე არ უნდა რადგან სიმაღლის შიში აქვს, ჰანა კი ეუბნება, რომ ჯიმინი 'დაიცავს'. 

-ძვირფასო ნუ ნერვიულობ მე შენთან ვარ. ახლა ავიდეთ თორე გვიანდება. 

-ჯიმინ, მე დაბლა დავრჩები თქვენ ადით. - მაინც წუწუნს აგრძელებს. 

-კარგი, მეც დავრჩები მარტო ვერ დაგტოვებ. ესენი ავიდნენ ჩვენ კი სხვა რამით გავერთოთ. - გაიცინა. 

მინას თვალები გაუფართოვდა და იკითხა:

-მარტო ჩვენ ორი ? სულ სულ მარტო ? - ჯიმინმა საპასუხოდ თავი დაუქნია. - არა მოდი ეშმაკის ბორბალზე ავიდეთ, აღარ მეშინია. - დაიკრიჭა. 

-მოიცა ახლა ამან რა იფიქრა ? - კითხულობს ჯონგუკი. - ჯიმინმა სხვა ატრაქციონები იგულისხმა და ამან საერთოდ სხვა რამე იფიქრა. - ჯონგუკმა ეს, რომ თქვა ჯიმინი მასთან მივიდა და თავში ხელი წამოარტყა. 

-ჯონგუკა, ჯერ შენ პატარა ხარ მსგავსი რამეების სათქმელად, თანაც ეგ მე ვიცი რაც ვიგულისხმე. - ირონიულად ჩაიცინა. 

-არა! ასეთი შტერები როგორ ხართ ეგ სულაც არ მიფიქრია. - გაბრაზდა მინა. - წავიდეთ.

ჰანა მინასთან მივიდა. 

-ჩვენ ორი წთ მოგვეცით ცალკე მინდა რაღაც ვუთხრა. დაგველოდეთ. - ჰანამ მინას მაჯაში ჩაავლო ხელი და ცალკე გაიყვანა. 

-მინა ამის დრო არაა მაგრამ, ხომ ხედავ ჯიმინი რა თბილად და საყვარლად გეცევა? უყვარხარ და დარჩენა რატომ არ გინდა ? 

-ჰანა გადავწყვიტე დავრჩე ოღონდ იმიტომ არა რომ რაიმე გრძნობები მაქვს, ცხოვრების არევ დარევა არ მინდა. - ,,მაპატიე მეგობარო, ტყულის თქმა მიწევს რადგან გვერდში არ მიდგახარ და მე არ მინდა მასთან" გაიფიქრა თავისთვის. - წასვლის დროა, გველოდებიან. 

-მინა...

-გისმენ. 

-ძალიან მომწონს შენი გადაწყვეტილება, ძალიან მიყვარხარ. 

"უცნობის შეყვარება?"Where stories live. Discover now