CHAPTER 9

149 4 0
                                    

DISCLAIMERS:

This is a true story Names, Character, Businesses, Place, Event's, locales, and incidents.

Any resemblance to actual persons,
Living or dead, or actual events is purely coincidental

Note: base on a true story po so totoo po itong story hahaha

Tuesday, November 29, 2022

Ning mata ko mga 5:15 para mag luto og bugas and then ning balik ko og tulog Kay halang kayo akong mata and then I have a fever too so I am not feeling well jud karon but I need to go to school because we have a radio drama and I am the dj.

"Jasmine! Bakod na dinha ning balik mn kag ka tulog tsk" ingon ni kuya og mama.

"Oo!! Wait lang Kay halang kayo Ako mata og nag fever ko" ingon nako.

6:30am nag half bath lang ko Kay nag fever lagi ko and then pag homan nako og half bath nag sugod nako og Andam sa akong uniform.

6:57am ni abot nako sa SMAT and timing na nag line na sila sa court so me na ga Dagan na Kay late nako gamay.

"Jasmine!!" Ning Dagan si Fiona pa dulong sako og geh gakos ko.

"Ingon ka na mo absent ka?" Ingon niya.

"Wala uy Kay dj baya ko" ingon nako sa iya.

"Lagi na hahaha" ingon ni Fiona.

Nag Start na Ang prayer and Saba kayo Ang mga boys.

Geh adtoan nako sila og ning tapad sa ila "ngano Saba kayo mo?!" Ingon nako.

"Sila oh" ni Carlos.

"Warning ha!" Ingon nako sa ila.

Ning balik ko sakong line og nag ampo usab Kay good girl mn ko char.

Eh rewind nato Ang story........

"Boys first" ingon nako Kay ipa balik nami sa room.

"Double time boys!" Ingon nako.

"Girls follow" ingon nako.

Nang maka balik nami sa room computer mn among subject so gipa andam na nako sila para mag line nami and mo adto sa computer lab.

"EVERYONE LINE UP!!!" ingon nako sa ila gahi jud og mga ulo.

"Faster mo!" Ingon nako.

"Boys taronga inyong line palihug lang!!" Ingon nako sa ila.

Until sa Wala japun sila ning sunod tsk.

"ONSA MO ADTO PATA SA COMPUTER LAB OR DILI NA?!! FIX YOUR LINE!!!" ingon nako sa ila.

"Yawa isog kayo bays" ingon ni Carl og Miguel mga friends na nako sila since kindergarten.

"Hilom uy!" Ingon nako sa ila duha.

"Boys first!" Ingon nako ugh geh sundan sila si Gwen Naman bahala sa girls Soooo no probs.

"Dugay kayo Ang mga babae, jasmine oh"ingon nila sako Morag bata nga ga sumbong hahaha.

"Girls hurry up!!!" Ingon nako sa ila.

Gipa una nako Ang girls Kay matod pa nila girls first Kuno.

"Kamo na boys" ingon nako.

15minutes later.......

"Hi sir excuse Ang ga apil sa Radio drama" ingon ni John.

"Oh radio drama daw" ingon ni sir.

"Ta adto nata" ingon nako sa ila.

"Hala Ang laptop kwaon sa nato gagu!" Ingon namo ni Gwen og nata-ranta nag Dagan na lang jud mi Kay mag set up pami huhuhu tabangi mi lord.

Nang na kuha na namo Ang laptop Kay ning balik mi sa Library para mag ready na dadto so nag ready nami and everything tapos ning duo si ma'am Samo.

"Pang six mo" ingon ni ma'am Samo And ning tango na lang gud mi.

Pero g sakit na jud Ako ulo shutamerls like sakit na jud gikan ko sa fever and headache Gabie but I still want to go to school para maka apil sa Radio drama.

Pag ka taod-taod Kay nag picture mn sila Fiona sa laptop ni Carlo and Ako nga ga chilling lang Kay sakit Ang ulo but pretty japun Kay basin mo sulod lang si Lhyn dani.

Ning balhin dayon ko sa tapad ni Fiona Kay para naa mi new pics nag picture, picture lang mi and everything laugh trip kayo Ang mga boys Kay Ang haplas na halang kayo geh sulod sa ilong shuta HAHAHHAHAA.

Tingala ko na ning shagit si hoper "Jasmine!" Na bantayan nako iya mata so ning tanaw ko kung asa Ang direction sa iya mata and shit!

Si Lhyn OMG!

"Fretty Ang ferson ayieee" ingon ni Fiona.

"Naa pay pa hair flip char" ingon nila og nag katawaha.


Basta ako happy nako nga na Kita nako sha.


Hii guys sorry if this is just a short chapter muna Kasi I'm really exhausted this past few days until right now btw I finished this December 22, 2022 and again I'm sorry if this is just a short chapter, hope you enjoy it😘😘




                         The end.

Please vote po and comment 🥺💗

"Bye guys see you on next chapter"
"Love lots people♡"

Falling in love with the G-10 #1 (Completed)Where stories live. Discover now