Canımın yandığını iliklerime kadar hissediyordum.
O kazayı sanki şuan yeniden yapmış gibi hissediyorum.
Korkuyordum kendim için değil çevremdekiler için korkuyordum.
Onlar korkmuyorlardı, ama ben onlar için korkuyordum.
Herhalde zaten bu endişem onlar içindi.
Çünkü zaten bu adam bana daha neler yaşatabilirdiki merak ediyordum.Yağmur:Açmiycakmısın zarfı?
Aylin:Açiyimmi? Ya içinden bomba falan çıkarsa?
Seren:Tamam abartma Aylin alttarafı bı mektup.
Aylin:Haklısın.Mektubu açmaya çalışıyordum.Ama mektup beklediğim gibi bir mektup değildi.Hastaneden gelmişti,beni yarın hastaneye çağırıyorlardı.Sanırım bugün aldığim, 2. en iyi haberdi.
Yağmur:Tamam ben şu evin pencerelerine kilit taktırıcam anlaşıldı!
Aylin:Bencede kapınında kilidini değiştirelim.
Seren:Kızlar isterseniz gelin bugün bende kalın.
Daha güvenli olur bence.Aslında mantıklıydı,Serenin evi güvenli olabilirdi.
Adar artık bu evi biliyo,ve bu ev bize tehdit gibi birşeydi.
Aynı zamandada Serenle yeni tanışmıştık.
Bilmiyorum ama Seren düşmanımızda olabilirdi.
Nerden bilebilirdim?
Ama burada kalmamızda mantıksızlıktı.
Yağmur la birbirimize baktık,ikimizde birbirimize baktık ve birbirimizden onay bekledik.
Yağmur bana kafasını bı ileri bi geri sallayarak onayladı bende tamam dedim.Seren:E hadi Ozaman!
Yağmur:Yukarıdan eşyalarımızı alalım, gidelim.
Seren:Tamam dışarda bekliyorum.
Aylin:Tamaaamm.Yağmur:Sence iyi biseymi yapıyoruz Serende kalmakla?
Aylin: Bilmiyorum ama burası bence bu saatten sonra yol geçen han olur.
Yağmur:Haklısın gidelim Ozaman.Arabalara bindik Serenin oturduğu ev apartmandı,kendimi birazda olsa güvende hissettim.
Birşey olursa bağırırız ve gelirler taakiii Seren konuşana kadar...Seren:Bu apartmanda 2 aile yaşıyor.İkisiylede pek aram yoktur.
Yağmur:Nasıl yani koskoca apartmanda 2 aile mi var?
Seren: Maalesef aslında bu evlerin hepsi doluymuş,ama zamanında psikopat birisi hepsini evlerinden etmiş.
Yağmur:Mesela ne yapmış?
Seren:Bahar teyzenin anlattığına göre yangın çıkartırmış.
geceleri birilerinin evlerine girermiş.Korkuturmuş herkesi.Aylin:Güvenli yer diye geldik hale bak.
Seren:Merak etme Aylincim adam şuan nerde kimse bilmiyor.
Bir sabah herkes kalkmışki adam sırlara gömülmüş.
Kimse ne duymuş ne görmüş.Seren:Neyse bugün çok yorulduk unutma Aylin yarın hastaneye gidiceksin.
Aylin:Aa evet hadi artık uyuyalım.
Seren:Ben yerlerinizi gösteriyim.Yataklara girdik herkesin elinde telefon,bende Serhat denilen adamı araştırıyordum.Hapisten 2 gün önce çıkmış.
Tesadüf olamazdı, bu adam hapisteyken neden başımıza böyle şeyler gelmiyordu.Neyse uyusam artık çok iyi olucaktı zaten Serenle,Yağmurda
uyumuştu.
Tam uykuya dalıyordumki pencerenin açılmasıyla uyandık!Yağmur:Bu neydi şimdi.
Seren:Dışarda çok rüzgar var o yüzden açılmış olmalı.
Merak etmeyin burda size kimse birşey yapamaz.Seren pencereyi kapatmaya gitti, bende zaten o kadar yorulmuştum ki hemen uyuyakaldım.
Sabah olduğunda alarm sesiyle uyandık.
Seren:Hadi bakalım Aylin hastaneye gidiceksin kalkta kahvaltı yap.Aylin:Yataktan esneyerek kalktım, elimi yüzümü yıkayarak kahvaltıya oturdum.
Birşeyler atıştırdıktan sonra evden cıkıp arabaya binip
hastanenin yolunu tuttum.Tambi paronayak olmuştum, arabaların hepsi beni takip ediyo gibi geliyordu.
Neyse ki en sonunda hastaneye gelmiştim.
Hastaneye girip müdürün odasına gitmek için asansör e bindim.
Asansör den indikten sonra müdürün odasını buldum.
Kapıyı çaldım içeri girdim müdür bey oturuyordu.Müdür bey:Aylin Hoşgeldin gel otur şöyle.
Aylin:Tabi...Oturdum müdürle biraz sohbet ettikten sonra, bir adam içeri girdi. Müdür ayağı kalktı,adamın yüzüne baktım.
Bakmasaydım keşke bu oydu Serhat Keskin di.
Bu kadarı fazlaydı ne işi vardı burda.
Müdürün koltuğuna oturarak herşeyi anlatıyor du.
Bu Hastane onundu.
Bana her seferinde daha çok yaklaşıyordu.
İntikam almak istediği belliydi.
Yada beni öldürmek istediği......Eğer beğendiyseniz oylama ve yorum yapmayı unutmayın,lütfen iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Acısı
Misterio / Suspenso... Bir insan geçmişinden kaçabilirmi? Cevap... Kaçamaz her ne olursa olsun kimle olursa olsun, bir insan ne geçmişinden kaçabilir,nede geleceğinden Aylin geçmişini unutmaya çalışıp , yeni bı hayat kurmaya çalışan bir kız. Fakat geçmişi Aylin'in peş...