pahal ngau pndag pndag baca jela halamak ai . ahu hemhuk hau hahang"wehh sekarang dah time rehat laaa jom makan" ucap Laila setelah melihat jam tangan nya kepada Azira yang masih teringat akan kejadian tadi.
"Azira? Azira?" panggil Laila berkali kali namun Azira tidak menyahut.
"AZIRAAA" jerit Laila ditelinga Azira dan itu membuat Azira terkejut.
"ya tuhan Lailaaa asal kau jerit dekat telinga aku, aku tak pekak lagilahhh" ucap nya sambil menggosok telinganya.
"ha yela tu tak pekak...dah dah jomla lunch lapar dah nii" ucap Laila menarik tangan Azira
Sesampai sahaja di kantin Azira ternampak Lia dengan seorang gadis cantik sedang makan bersama seolah olah tengah dating.
watak tambahan gess
"siapatu?" bisik Azira dalam hati sambil mengecilkan matanya fokus ke arah gadis tersebut.
"ehhh ada Lia la dekat depan jom makan dengan dieorang" ucap Laila menarik Azira duduk di sebelah Lia tanpa meminta persetujuan Azira.
Azira hanya pasrah dengan kelakuan Laila, nak ikutkan nak je si Azira ni hempuk kepala Laila tapi sayang member.
Lia yang sedang makan pun terkejut Azira yang tiba tiba duduk di sebelahnya.
"haii korangggg nak join boleh?" tanya Laila yang memang sudah duduk di depan Azira sedangkan Azira duduk di sebelah Lia.
"ehh boleh je" ucap gadis tersebut lembut sedangkan Azira hanya menatap gadis di depannya ini tidak suka.
"Azira, hmm tak makan ke?" tanya Lia tetapi Azira tidak menjawab dia memandang ke tempat lain.
"oh diet eh okayla centu" ucap Lia kembali memakan makanannya dan sudah tentu Azira semakin marah mendengar ucapan Lia.
"Lia nanti petang ni teman aku beli barang jap bosan lah sorang sorang" ucap gadis tersebut dan Lia hanya menganggukkan kepalanya manakala Azira hanya menjeling Lia dari tadi.
"kau ni budak lagi ke? apesal makan comot" ucap Lia sambil membersihkan bibir gadis itu dengan tisu.
TAKKKK
"duduk dekat sini makin panas jee" ucap Azira melepaskan kemarahannya pada meja dan terus pergi.
Laila yang melihat Azira tiba tiba macam tu pun turut beredar meninggalkan 2 pasangan ini sedang makan.
YOU ARE READING
unbelievable love
Romancejust abt gxg and wlw if korang yang anti LGBTQ tak payah tngok kalau cringe!