Part 5 : first time 🔞

1.6K 24 4
                                    


k part ni memang sundal sikit kalau basah main la sndri malas aku nk puas kan nafsu kau 🗿


































































Lia Pov

Aku menonton series GL dengan Azira. Tiba tiba pulak keluar part basah ni. Aku dah sakit duk menahan adik ni dari bangun.

Azira ni takda rasa pape ke..dah apa pasal dia tengok aku pulak. Astaga iman aku tak kuat. Aku dah tak tahan tengok series dia.

Aku memegang tangan Azira...aku melihat Azira yang juga melihat aku. Kami bertatapan dengan hasrat aku yang menginginkan tubuhnya.

Aku mendekatkan muka aku dan aku melihat Azira memejamkan matanya...aku mencium bibirnya.

Bibir yang lembut..aku tak berhenti mencium bibirnya. Dia mula membalikkan badannya dari meniarap dan berbaring mengalungkan tangannya pada leher aku menyuruh aku agar berada di atas badannya.

Kami melumat bibir masing masing dengan penuh kasih sayang dan sedikit nafsu. Dia menolak dada aku untuk mengambil nafas seketika kerana kami berciuman hampir 10 minit.

Apabila dia melepaskan ikatan ciuman kami...aku terus mencium leher putihnya...aku kucup setiap inci lehernya dengan tangan Azira meramas rambut aku seperti meminta lebih.

Aku menatap Azira dan aku dapat melihat mata Azira seolah olah meminta lebih dari itu. Kaki Azira memeluk punggung aku membuat kan tubuh aku yang dibawah terkena pada bibir vagina Azira.

"emhhh" desah Azira apabila milik aku terkena pada miliknya

Iya adik aku terbangun dan aku terus mencium bibir Azira dengan sedikit agresif...aku memancing nafsu Azira dengan menggesekkan adik aku pada vaginanya.

Azira menekan kuat pelukan kakinya pada punggung aku membuatkan adik aku menjadi begitu rapat dengan miliknya..tak sabar betul budak ni.

Tangan aku meneroka masuk ke dalam bajunya...tak pakai bra rupanya budak ni baguss.

Aku menggetel putingnya yang menegang dari tadi. Aku membuka bajunya dan melihat gunung new zealand Azira...putih dan kenyal.

Aku yang tak tahan melihat payudara Azira aku terus menghisap payudaranya. Aku dapat merasakan badan Azira menggeliat kesedapan kerana aku menyeluk tangan aku kedalam vaginanya.

"kau basah" aku melihat Azira yang menggigit bibirnya apabila aku bermain pada klitorisnya...aku menggesekkan jari aku pada klitoris nya dengan bentuk 'circle'.

Aku terus melumat bibirnya dengan tangan aku yang masih bermain pada klitorisnya..dengan tidak sabar Azira membuka baju aku...sehingga kedua dua nya naked.

Aku melihat miliknya yang putih..tembam..arghhh rasa nak jolok terus..aku melihat Azira yang ternganga melihat adik aku yang baginya begitu besar.

"besarnyaaa" ucap Azira sambil memegang milik aku sesekali mengocoknya..nak je aku terkam dia ni. Aku membuka kakinya dan dia seolah olah membenarkan apa yang aku mahu lakukan pada dirinya.

unbelievable loveWhere stories live. Discover now