Part 6 : confuse

1K 20 6
                                    


hi nyahhhhhh







































































Jam menunjukkan sudah pukul 8 pagi tetapi Azira dan Lia masih lagi tertidur...mungkin sahaja mereka penat kerana aktiviti malam tadi.

Azira masih setia di dalam pelukan Lia yang masih naked begitu juga Azira. Lia yang sebenarnya sudah bangun dari tadi hanya menatap wajah Azira.

Lia mengusap pipi Azira sesekali mencium dahi Azira mengamati setiap ciptaan tuhan yang baginya indah.

"comel" ucap Lia perlahan

"ermmm" Azira mulai terjaga dengan cepat Lia berpura pura tidur...Azira menggosok matanya melihat Lia yang masih lagi tertidur.Azira mendekatkan lagi mukanya pada Lia

"muahh morning Lia" Azira mencium pipi Lia dan tersenyum

"morning juga Azira" balas Lia membuka mata sebelahnya dengan senyuman nakal di bibirnya... Azira yang melihat itu dengan cepat menyembunyikan mukanya di leher Lia dan itu membuatkan Lia tersenyum melihat gelagat Azira yang sepertinya malu.

"astagaaa kenapa dia bangunn malunya aku" bisik Azira dalam hati.

"kenapa kau suka main perut aku" tanya Lia sambil mengusap kepala Azira yang masih menyembunyikan mukanya pada leher Lia.

"aku suka sixpack kau" ucap Azira yang dari tadi jari jemarinya sibuk bermain di sixpack Lia.

"nakal" ucap Lia singkat

"emmm Lia" panggil Azira memandang Lia dari bawah

"ye"

"you not give me morning kiss" ucap Azira manja memuncungkan bibirnya seperti seorang bayi.

"hahaha okay okay sorry" Lia mencium bibir Azira membuatkan Azira sedikit blushing dan kembali menyembunyikan mukanya pada leher Lia.

"Azira"

"ye"

"taknak mandi ke" tanya Lia..dengan cepat Azira memandang muka Lia mengangkat kening sebelahnya.

"kau tak suka aku peluk kau ke?"

"ehh tak i mean you know la after last night hehe"

"emmm nooo nak cuddle hmm" ucap Azira manja

"Azira kita kena mandi..nanti kuman haa nak aku sakit ke?" tanya Lia dengan cepat Azira menggelengkan kepalanya.

"ishh yela yelaaa hm" Azira mula beranjak dengan selamba badannya yang naked...baru sahaja dia mahu berjalan tiba tiba Azira terjatuh.

"auwww" Azira terjatuh akibat kelengkangnya yang masih sakit.

Lia yang melihat itu dengan cepat bangun melihat Azira...Azira menatap Lia tajam.

"k-kenapa ni Azira...okay tak ni?" tanya Lia gugup melihat Azira menatap dirinya tajam.

"ni semua salah kau" Azira

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 08, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

unbelievable loveWhere stories live. Discover now