𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓-10: 𝑻𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒕

75 1 0
                                    

𝗦𝗮𝘁𝗼𝗿𝘂'𝘀 𝗣𝗢𝗩:

𝟲 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝗮𝗴𝗼:

"𝙎𝙀𝙉𝙋𝘼𝙄𝙄𝙄," 𝙄 𝙝𝙚𝙖𝙧 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙮𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣 𝙞𝙣𝙨𝙩𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙪𝙧𝙣 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙚.

"𝙂𝙚𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙣𝙥𝙖𝙞, 𝙔𝙪𝙧𝙞'𝙨 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣 𝙛𝙞𝙜𝙝𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙄𝙯𝙖𝙠𝙞." (𝙔/𝙣) 𝙨𝙖𝙮𝙨 𝙩𝙤 𝙂𝙚𝙩𝙤. 𝙎𝙝𝙚 𝙥𝙪𝙡𝙡𝙨 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙤𝙞𝙣𝙩𝙨 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙞𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙨 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙.

𝙂𝙚𝙩𝙤 𝙢𝙤𝙫𝙚𝙨 𝙛𝙖𝙨𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙄 𝙚𝙭𝙥𝙚𝙘𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙞𝙧𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙝𝙤𝙡𝙙 (𝙔/𝙣)'𝙨 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙞𝙜𝙝𝙩𝙡𝙮, 𝙨𝙝𝙚'𝙨 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙩𝙝, 𝙥𝙖𝙣𝙩𝙞𝙣𝙜.

"𝙊𝙞. 𝙎𝙩𝙤𝙥 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙣𝙤𝙬." 𝙂𝙚𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙘𝙠𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙚𝙮𝙚𝙗𝙧𝙤𝙬𝙨 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙧𝙚𝙚𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙧𝙚𝙙 𝙚𝙮𝙚𝙙 𝙗𝙤𝙮𝙨 𝙨𝙩𝙤𝙥 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙗𝙚𝙝𝙖𝙫𝙞𝙤𝙧.

"(𝙔/𝙣), 𝙬𝙚 𝙩𝙤𝙡𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙤𝙩 𝙩𝙤 𝙩𝙚𝙡𝙡 𝙖𝙣𝙮𝙤𝙣𝙚. 𝙔𝙤𝙪 𝙞𝙙𝙞𝙤𝙩," 𝙔𝙪𝙧𝙞 𝙨𝙖𝙮𝙨 𝙤𝙪𝙩 𝙡𝙤𝙪𝙙.

𝙂𝙚𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙗𝙚𝙩𝙬𝙚𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙤𝙨𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙡𝙞𝙙𝙚𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙖𝙧𝙢𝙨 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙣𝙚𝙘𝙠𝙨, 𝙥𝙪𝙡𝙡𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙗𝙪𝙢𝙥 𝙤𝙣 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨' 𝙝𝙚𝙖𝙙.

"𝙊𝙐𝘾𝙃𝙃! 𝙎𝙀𝙉𝙋𝘼𝙄, 𝙏𝙃𝘼𝙏 𝙃𝙐𝙍𝙏𝙎." 𝙄𝙯𝙖𝙠𝙞 𝙨𝙘𝙧𝙚𝙖𝙢𝙨 𝙞𝙣 𝙥𝙖𝙞𝙣.

"𝙂𝙪𝙮𝙨, 𝙮𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙣𝙤𝙬 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙧𝙙 𝙮𝙚𝙖𝙧. 𝙃𝙤𝙬 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙢𝙖𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖𝙣 𝙚𝙡𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙧𝙮 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙨𝙩𝙪𝙙𝙚𝙣𝙩?" 𝙄 𝙨𝙖𝙮 𝙙𝙧𝙪𝙜𝙜𝙞𝙣𝙜 (𝙔/𝙣). 𝙎𝙝𝙚'𝙨 𝙝𝙞𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙝𝙞𝙣𝙙 𝙢𝙚, 𝙔𝙪𝙧𝙞 𝙖𝙥𝙥𝙧𝙤𝙘𝙝 𝙩𝙤 𝙝𝙚𝙧.

"𝙎𝙤𝙧𝙧𝙮, 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙤𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙚𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙣𝙤𝙬 𝙤𝙣, 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙞𝙨𝙚." 𝙏𝙝𝙚 𝙩𝙬𝙤 𝙗𝙤𝙮𝙨 𝙨𝙖𝙮 𝙞𝙣 𝙪𝙣𝙞𝙨𝙤𝙣.

"𝙂𝙤𝙟𝙤 𝙬𝙚 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙞𝙩, 𝙘𝙖𝙣 𝙬𝙚?"

𝙄 𝙣𝙤𝙙 𝙞𝙣 𝙘𝙤𝙣𝙨𝙚𝙣𝙩.

"𝙒𝙝𝙚𝙧𝙚'𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙚𝙣𝙥𝙖𝙞?" (𝙔/𝙣) 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙨 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙣𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩 (𝙀/𝙘) 𝙚𝙮𝙚𝙨.

"𝘿𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙧𝙮, 𝙔𝙤𝙪 𝙜𝙪𝙮𝙨 𝙖𝙧𝙚 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙪𝙨. 𝙏𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙞𝙚𝙡𝙙𝙬𝙤𝙧𝙠." 𝙄 𝙘𝙝𝙪𝙘𝙠𝙡𝙚 𝙨𝙚𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙖𝙘𝙚, 𝙨𝙤 𝙙𝙤𝙚𝙨 𝙂𝙚𝙩𝙤.

𝑰𝑵𝑭𝑰𝑵𝑰𝑻𝒀  ||  [𝐺𝑜𝑗𝑜 𝑆𝑎𝑡𝑜𝑟𝑢 𝑥 𝐹𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟]Where stories live. Discover now