𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓-11: 𝑻𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒕; 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒚𝒐𝒖

74 1 0
                                    

𝗦𝗮𝘁𝗼𝗿𝘂'𝘀 𝗣𝗢𝗩:

𝟲 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝗮𝗴𝗼:

𝘼𝙨 𝙄 𝙖𝙣𝙙 𝙂𝙚𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙪𝙩𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙨𝙩 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨, (𝙔/𝙣) 𝙙𝙧𝙤𝙥𝙨 𝙝𝙚𝙧𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙. 𝙎𝙝𝙚'𝙨 𝙢𝙤𝙩𝙞𝙤𝙣𝙡𝙚𝙨𝙨, 𝙚𝙢𝙤𝙩𝙞𝙤𝙣𝙡𝙚𝙨𝙨. 𝙄𝙚𝙞𝙧𝙞 𝙘𝙤𝙫𝙚𝙧𝙨 𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙤𝙪𝙩𝙝 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙤𝙬𝙣 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙞𝙩𝙨 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙗𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚 (𝙔/𝙣), 𝙝𝙤𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙞𝙜𝙝𝙩𝙡𝙮.

𝙄 𝙥𝙪𝙩 𝙄𝙯𝙖𝙠𝙞 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙, 𝙝𝙚𝙖𝙙 𝙩𝙤 (𝙔/𝙣).

𝙄 𝙠𝙣𝙚𝙬 𝙨𝙝𝙚'𝙙 𝙨𝙝𝙖𝙩𝙩𝙚𝙧𝙚𝙙 𝙖𝙥𝙖𝙧𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖 𝙢𝙞𝙧𝙧𝙤𝙧.

𝙎𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙨 𝙪𝙥 𝙖𝙩 𝙢𝙚, 𝙚𝙢𝙤𝙩𝙞𝙤𝙣𝙡𝙚𝙨𝙨 𝙤𝙣𝙚. 𝘽𝙪𝙩 𝙩𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙛𝙞𝙡𝙡 𝙝𝙚𝙧 𝙚𝙮𝙚𝙨. 𝙄 𝙘𝙧𝙤𝙪𝙘𝙝 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙞𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙝𝙚𝙧, 𝙝𝙚𝙧 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙞𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙤𝙣 𝙢𝙞𝙣𝙚. 𝙈𝙮 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙬𝙧𝙖𝙥 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙧, 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙘𝙧𝙮 𝙤𝙪𝙩 𝙡𝙤𝙪𝙙, 𝙨𝙤 𝙡𝙤𝙪𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙘𝙖𝙣 𝙘𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙙𝙣𝙚𝙨𝙨 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚𝙢, 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙘𝙧𝙞𝙚𝙨. 𝙇𝙤𝙪𝙙𝙡𝙮. 𝙒𝙧𝙖𝙥𝙥𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙗𝙞𝙩 𝙤𝙛 𝙖𝙣𝙭𝙞𝙚𝙩𝙮 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙢𝙚. 𝙄 𝙥𝙪𝙡𝙡 𝙝𝙚𝙧 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙡𝙖𝙥 𝙖𝙨 𝙄 𝙨𝙞𝙩 𝙘𝙧𝙤𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙡𝙚𝙜𝙨.

𝙈𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙙 𝙞𝙨 𝙛𝙞𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙮 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙢𝙛𝙤𝙧𝙩 𝙝𝙚𝙧. 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙞𝙣𝙩𝙚𝙣𝙙 𝙩𝙤 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙢𝙚, 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙄𝙚𝙞𝙧𝙞 𝙤𝙧 𝙂𝙚𝙩𝙤 𝙞𝙨 𝙙𝙤𝙞𝙣𝙜, 𝙢𝙖𝙮𝙗𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙮'𝙧𝙚 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙞𝙩𝙪𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣.

"(𝙔/𝙣), 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙞𝙡𝙮. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙛𝙞𝙣𝙙 𝙖 𝙛𝙞𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙣. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙤𝙩 𝙩𝙤 𝙘𝙧𝙮 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖 𝙗𝙖𝙗𝙮. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖 𝙬𝙤𝙢𝙖𝙣. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙞𝙨𝙚. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪. 𝙄𝙯𝙖𝙠𝙞 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙥𝙧𝙤𝙩𝙚𝙘𝙩 𝙔𝙪𝙧𝙞." 𝙄 𝙚𝙭𝙝𝙖𝙡𝙚, 𝙥𝙧𝙤𝙘𝙚𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙨𝙖𝙮.

"𝙄-𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚, 𝙨𝙚𝙣-𝙨𝙚𝙣𝙥𝙖𝙞. 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙮-𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜," 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙞𝙘𝙘𝙪𝙥𝙨 𝙥𝙧𝙤𝙫𝙞𝙙𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙥𝙧𝙤𝙘𝙚𝙨𝙨 𝙩𝙤 𝙢𝙚. 𝙎𝙝𝙚'𝙨 𝙘𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜, 𝙨𝙤 𝙢𝙪𝙘𝙝.

𝑰𝑵𝑭𝑰𝑵𝑰𝑻𝒀  ||  [𝐺𝑜𝑗𝑜 𝑆𝑎𝑡𝑜𝑟𝑢 𝑥 𝐹𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟]Where stories live. Discover now