~3~🔞

19.7K 188 0
                                    

" Boss ဝသုန်ဟန်ရဲ့ အချက်အလက်တွေရပါပီ "

" အွန်း တင်ပြ Jack "

" ဝသုန်ဟန်က အရင်က သူဌေးသားတစ်ယောက်ပါ။ အဖေက ဦးဟန်ထွဍ် အမေက ဒေါ်ကေသွယ်လျ ပါ Boss။ လွန်ခဲ့တဲ့ သုံးနှစ်ကမှ ဦးဟန်ထွဍ် နဲ့ ဒေါ်ကေသွယ်လျ တို့ ပြင်ဦးလွင်ကအပြန် မှာ Accident ဖြစ်ပီး ဦးဟန်ထွဍ်ကဆုံးသွားပါတယ်။ ဒေါ်ကေသွယ် ကတော့ ကိုမာနဲ့ဆေးရုံမှာပါ။ ဝသုန်ဟန်က 18နှစ်မပြည့်သေးတာကြောင့် Company ကိုသူ့ဦးလေး ထွဍ်ရှိုန် ကမောင်ပိုင်ဆီးပီး ဝသုန်ဟန့်ကိုအကြွေးတွေနဲ့ပစ်ထားခဲ့တယ် "

" ဝသုန်ဟန်ကို ဒေါ်ကေသွယ်ရဲ့ညီမ လှတေသ ကခေါ်ထားပီး ဝသုန့်နာမည်ပိုင်အမွေတွေကို ယူပီး သြစတေလျကိုထွက်သွားပါတယ် Boss"

"ကြားရတာတော့ အခါးတွေကြီး တကယ်မြန်မာဇာတ်အတိုင်းပဲ Jackငါ့အထင်မအေးအေးဝင်စီစဥ်တာထင်တယ် ဟားဟား "

" ကဲဆက်ပြော "

" အခုလက်ရှိတော့ Ps ေကျာင်းမှာ eng ကျူတာ လုပ်နေပါတယ် "

" ဟုတ်ပီ "

" အခုတော့ ဦသက်ဆိုသူဆီမှာ အကြွေးအများဆုံးဖြစ်နေတယ် Boss"

" နေပါအုန် ငါမရှင်းလို့ ဘယ်လိုအကြွေးများတာတုန်း "

" ဒီလိုပါ boss TK Company ပိုင်ရှင် ဦးဟန်ထွဍ် က စျေးကွက်တစ်ခုမှာအရှုံးပေါ်ပီး ဘဏ်ချေးငွေရှိပါတယ်။ ပီးတော့ ဒေါ်ကေသွယ် ကိုဆေးရုံတင်ဖို့ ချီးတာတွေပါ ရှိပါတယ် Boss. နေရပ်လိပ်စာက Form မှာပါ ပါတယ်"

" ကြိုက်ပီ Jade ငါ schedule ရှိသေးလား"

" အခုမရှိတော့ပါဘူး Boss ညကျရင်တော့ ဦးထွရှိုန်ရဲ့ Party တက်ရပေါ့မယ် "

" ဟုတ်ပီ အခု ဟိုကောင်လေးရဲ့ ကျောင်းကိုသွားမယ် "

" hok Boss "

ဘုန်းနေခ နဲ့ Jade ဝသုန်ရှိရာ ကျေင်းတော်ကိုထွက်လာခဲ့ကြသည်။
.....................

" So let's stop this lesson here"

" Sir, Can I ask you a question please? "

ဝသုန် စာသင်လို့ပီးတော့ ရှေ့ဆုံးတန်းမှာ ထိုင်တဲ့ကျောင်းသူလေးက မျက်မှန်အဝိုင်းလေးကိုပင့်ပီး ဝသုန်ကိုမေးခွန်းမေးလာသည်။

💮 Oo 💮Onde histórias criam vida. Descubra agora