6

350 17 1
                                    

მგონი მივეჩვიე.. იქნებ შემიყვარდა ?? აზრები, ფიქრები და გრძნობები ერთმანეთში მერეოდა.. არ ვიცოდი , რას ვგრძნობდი , არ ვიცოდი რომელი ემოცია დომინირებდა .. ყველაფერი უფრო იხლართებოდა ჩემს თავში როდესაც აღმოვაჩინე რომ ვეჭვიანობდი . ვეჭვიანობდი როდესაც მეგობრებთან მარტო მიდიოდა , ვიჯექი და იდიოტივით ვფიქრობდი , სად არის ? რას აკეთებს ? ვინმეს ხომ არ ხვდება ? იქნებ სხვა უყვარს ... ასეგი უაზრო ძალიან ბევრი ფიქრი მიტრიალებდა , რამდენჯერ მიფიქრია რა კარგი იქნებოდა რომ აღარასდროს დაბრუნებულიყო , წარმოვიდგენდი როგორ ურეკავდნენ გიორგის მშობლებს და ამცნობდნენ გიორგის გარდაცვალების ამბავშს შორიდან კარის უკან კი ღიმილიანი სახით როგორ შევცქეროდი მისი მშობლების კივილს და ტირილს.. მერე უეცრად ვიაზრებდი რამდენად საშინელი წარმოდგენები მქონდა და ღმერთს პატიებას ვთხოვდი ასეთი საშინელი ფიქრებისათვის... თვეები დამჭორდა იმის გასაცნობიერებლად რომ გიორგი შემოყვარდა ..  მისთვის არასდროს მითქვამს ეს.. რატომ ?? ვერ შევძელი .. ვერაფრით ვერანაირად ვერ შევძელი ამ სიტყვის თქმა , დღეებს დღეენი მისდევდა , ყოველი დღე ერთმანეთს გავდა , ოთოსთან საკმაოდ კარგი ურთიერთობა ჩამომიყალიბდა , ჩემი ძმია ადგილი დაიკავა როდესაც ჩემი ძმა ზურგშექცევით იყო ასე თი ისე ჩემთან, მან არ იცოდა სიმართლე და ამიტომ მიჭორდა ალბათ მასთან იგივე ურთიერთობით ყოფნა ხოლო ოთოს მკლავებში ხშორად ჩამძინებია ტირილისას , მასაც ვერ ვუთხარი ჩემი გრძმობები, ვერაბის ვეუბნებოდი რომ ჩემი ქმარი მიყვარდა , რატომ ვტიროდი ან რატომ ვიყავი მუდმივად ცივი და აგრესიული ყველას მიმართ ? ვერ ვპატიობდი იმ დღეს როცა მომიტაცა , ის მე ცხოველივით მომექცა , არაფრად ჩამაგდო , მხოლოდ ეს იყო ის ერთადერთი მიზეზი რის გამოც ვიყავი ყველას მიმართ აგრესიული , ერთადერთი რაც იყო კარგი ჩემს დედამთილთან და ქმრის მეგობარ ოთოსთან ყველაზე კარგი ურთიერთობა მქონდა , მე და ჩემი დედამთილი ერთმანეთს ყოველთვის ვგავდით ხასოეთებით , ორივე დილიდან გინებით ვიწყებდოთ სანამ ყავას დავლევდით ... ყავასთან ერთად სიგარეტსაც ერთად ვაბოლებდით და დილის ჭორაობასაც არ ვაცდენდით , რა გვქონდა ამდენი სალაპარაკო და სალანძღავი დღეს რომ ვფიქრობ აღარ მახსოვს , ჩემს ქმარს შუადღემდე კი არადა საღამომდე ეძინა , საღამოს გადიოდა , გვიან მოდიოდა სახლში და ყოველ დღე იგივე ხდებოდა,  მე უმეტესად სახლში ვიჯექი მე ხომ მეგობრებიც არ მყავდა ერთადერთი მეგობარი მყავდა სოფი და ისიც იშვიათად მოდიოდა , ერთად ბარში და კლუბშიც ხშირად მივდიოდით ხოლმე , სოფის ძევატყე რომ რაღაც პერიოდის შემდეგ ჩემთან მოსვლას მოუხშირა , უფრო სწორად გიორგის ნახვას , არ მინდოდა მეგობარზე მეეჭვიანა და არ ვიჯერებდი მის საქციელს , ალბათ ჩემი და ოთოს ურთიერთობიდან გამომდინარე ნორმალური მეგონა ზედმეტად თუ ეხებოდა და ეპრანჭებოდა ,თუმცა სიმართლეა გამოთქმა " ქალი ყობელთვის გრძნობს " , ვგრძნობდი რომ ჩემს ქმარს ჩემი ერთადერთი დაქალი ეპრანჭებოდა მოიხედავად იმისა რომ გიორგი თავიდან ამას ვერ ხვდებოდა , ჩვენთვის ბიჭის და გოგოს გადაბმული მეგობრობა გასაკვირი არ იყო თუმცა საბოლოოდ გიორგიც მიხვდა რომ სოფის ზედმეტი მოსდიოდა , ეს მაშინ მოხდა როდესაც სოფი ჩემთან დარჩა ღამე , ჩემი და გიორგის ოთახში კი საცვლების ამარა შემოვიდა როცა მეძინა ..  გიორგი კომპიუტერში თამაშობდა , შუქები ჩამქრალი იყო , თვალები კომპიუტერისკენ ქონდა და როცა სილუეტი დაინახა ინსტიქტურად ტრაკზე ხელი წამოარტყა რაც ჩვევა ქონდა , უკნიდან მიუდგა სოფი და ამ ყველაფერს უკვე ვხედავდი რადგან თითქოს ვიგრძენი მისი შემოსვლა გულაჩქარებულს გამეღვიძა, გინდ მე6 გრძნობა დაარქვით გინდა უბრალო დამთხვევა ..  დავინახე რომ მის მხრებზე ელაგა სოფის ხელები გიორგის რეაქციას ველოდებოდი ხმას არ ვიღებდი ... დავინახე რომ სადღაც 20 წუთი ასე დგომის შემდეგ გიორგიმ ხელზე ხელი დაადო უკან უნდა მიეხედა რა დროსაც ხელს უფრო დაკვირვებით შეხედა ... მისი რეაქცია დღემდე არ მავიწყდება როგორ შემობრუნდა სკამითვე თვალებდაჭყეტილი..

- სოფიი?? აქ რა გინდა?? მოხდა რამე ?? რამე გჭირდება ??
- შენ თვითონ შემეხე გიო..
- მაპატიე , სილუეტი დავინახე და მარი მეგონე...
- არაუშავს .. ეხლა ხომ იცი რომ მე ვარ ...

სოფის საუბარზე უკვე მინდოდა ავმდგარიყავი და თმით მეთრია მაგრმ ჩემი ქმრის რეაქცია მაონტერესებდა რას იზავდა , ამიტომ ჩუმად ყოფნა გავაგრძელე... საბოლოოდ მხარზე ხელი ჩაავლო გიორგიმ სოფის გარეთ გაუშვა და ოთახის კარი შიგნიდან ჩაკეტა ..

- გადმობრუნდი , ვიცი რომ გღვიძავს ! შენი სუნთქვა მესმის ...

და ხო რა თქმა უნდა დამავიწყდა რომ გიორგი არის ადამიანი რომელმაც ჩემი ყველანაირი მდგომარეობა წეპირად იცის..

- რა არის??
- უყურებდი როგორ მედგა უკნიდან და ხმა არ ამოიღე ! ამდენად გეზიზღები ??
- არ მეზიზღები ..
- მარი..  გეყო უკვე , რას ელოდებოდი ,.ხომ მიხვდი რომ მას არ ველოდი და შენ მეგონე სანამ ყურსასმენი არ მოვიძრე და მის ხელს არ შევეხე ..
- მეძინა ..
- შენი სუნთქვა გავიგე მარი !
- მეძინება გიორგი ..
- ეს დედა მოტყნული შენ წინ რომ ქალი მოვტყნა მაგაზეც არ გექნება რეაქცია ..
- ძილინებისა , არ აპირებ დაძინებას??
-არა ჩავალ სამზარეულოში ყავას დავლევ !
- არა ...აქ იყავი ! მე თვითონ ამოგიტან ..
- რატო??
- რატომ უნდა გახვიდე ??
- ცოტაც და დავიჯერებ რომ ეჭვინობ და მითუმეტეს ფიქრობ რომ ჩვენივე სახლში შენ დაქალს გავჟიმავ !
- ხანდახან მართლა სექსუალირი ხარ ... მგონი მართლა დებილი ვარ ასეთი ქაჯი რომ აღმაგზნებ !

მისკენ მივიწიე და ვაკოცე .. მოვატყუე მხოლოდ იმიტომ რომ ჩემთან დამეტოვებინა და ოთახიდან არ გასულიყო , მართლა შემსშინდა რომ მასთან რაიმე ექნებონა.. ჩემს ფამტაზიებს კი დასასრული არასდროს ქონია .. ჩემი დაქალი სოფი იმ ღამეს წავიდა და დიდი ხნის განმავლობაში აღარც მინახია ..

ჩემი ცხოვრება - მე ეს შევძელი (ქართული)( დასრულებული )  Where stories live. Discover now