Hujung bulan lepas Steven Ng berkunjung ke salah sebuah kolam renang dekat tempat kerja dia, Steven sengaja masuk kolam renang itu pada hari bekerja sebab tak berapa suka tempat yang terlalu sesak dengan orang.
Steven rasa ada dalam 8 orang saja yang beratur di depan kaunter. Selepas bayar, dia terus menuju ke bilik salin pakaian. Steven hanya memakai speedo, lepas siap menyimpan barang-barang lain dalam locker dan disebabkan perut rasa lapar, Steven menuju ke cafe di tepi kolam sambil memerhatikan menu, boleh tahan juga bila dia tengok harga makanan cafe tersebut, banyak pilihan dan tak lah mahal sangat.
Steven bukan selalu dapat bercuti macam ni, biasa lah kalau dah ramai jantan yang taste lalu lalang depan dia, batang Steven pun mula mengeras, timbul lah bonjolan pada speedonya. Taste dia pada jantan yang lebih tua dari dia, terutamanya jantan-jantan yang bertubuh gempal, atau 'daddy bear'.
Terlihat ada satu keluarga betul-betul duduk bertentangan dengan Steven, jarak agak dekat, jadi dapat nampak dengan jelas. Kanak-kanak ada 6 orang, 3 perempuan 3 lelaki, semua masih kecil lagi. Isteri sibuk melayan kerenah anak yang bongsu, Steven perasan dari tadi suami kakak tu (sini kite panggil daddy lah senang) asyik memerhatikan bonjolan di celah kelangkangnya, celah kelangkang daddy pun mula bergerak-gerak mengembang. Steven sengaja mengusap-usap bonjolannya sambil melemparkan senyuman kepada daddy tu, daddy seperti serba tak kena melihat Steven.
Daddy tu berkulit hitam manis, misai tebal, badannya besar dan berperut buncit, pasti kuat seks sebab anaknya berderet. Daddy membalas senyuman belan-belan melayan anak-anaknya, Steven menghabiskan minuman dan betulkan speedonya, rasa selesa sedikit, Steven senyum lagi kepada daddy tu lalu menuju ke kolam renang, tapi dia tak berenang, cuma merendamkan kedua-dua kakinya dalam air sambil mencuci mata jantan-jantan lain yang berendam bersama keluarga masing-masing.
Daddy tadi dah pun siap main air dengan anak bininya, mereka duduk bawah kanopi, semakin seksi bila badan daddy basah kuyup, badan daddy berbulu lebat dari dada hingga ke perutnya, batang Steven baru nak stim terasa nak kencing pulak, dia meninggalkan kawasan kolam renang dan terus cepat-cepat langkah masuk ke dalam bilik tandas yang bersebelahan dengan bilik persalinan pakaian.
Steven mengeluarkan batangnya yang sedikit keras dan melepaskan air kencingnya, fuhhh.... rasa lega. Tetiba ada orang masuk ke tandas dan berdiri di sebelah Steven. Alamak daddy tadi lah! Daddy mengeluarkan batangnya lalu turut kencing di sebelah Steven, mata Daddy melihat batang Steven yang separuh keras.
"Kenapa keras tu?" Daddy sengaja melontarkan perbualan.
"Btg abg tu nampak sedap, sebab tu keras.." Entah spontan Steven menjawab.
"Suke btg rupanya" lantas daddy menarik Steven ke salah satu kubikel yang paling dekat. Batang mereka masih terjuntai-juntai tak sempat nak masuk balik dalam seluar masing-masing, daddy menolak Steven masuk ke dalam kubikel dengan kasar dan mengunci pintu. Seluarnya ditanggalkan dan kini mereka berbogel bersama-sama dalam kubikel itu.
Batang daddy hitam, gemuk, cendawan kembang berkilat dalam 5 inci, muat-muat mulut Steven kalau hisap. Daddy menarik kepala Steven tepat ke kepala batang yang keras megah, Steven terus mengulum hebat batang yang disendat ke dalam mulutnya, punggung daddy mula dihayun menjolok mulut Steven, mata daddy terpejam menikmati sedutan mulut Steven yang seperti vakum, tangannya sesekali meramas-ramas rambut Steven dan kadang-kadang menggentel puting sendiri, Daddy mula mendesis keghairahan, tujahannya semakin kasar dan laju, tangannya menekan kepala Steven supaya batangnya masuk habis, satu hentakkan dengan pancutan deras dan hangat tersembur ke dalam mulut Steven.
Daddy menongkah tepi dinding keletihan, Steven mejilat saki baki air mani daddy yang kental pekat, batang daddy masih keras walaupun baru terpancut. Steven menonggeng di depan daddy, daddy seperti menunggu saat ini, batangnya terus menerobos lubang jubo Steven, Steven kemut dengan kuat membuatkan batang daddy seperti rasa diramas-ramas. Daddy seperti kemaruk lubang, terus tonyoh jubo di depan dia dengan rakus, hentakannya kasar dan padat, Steven terasa senak setiap kali dihentak, Steven memalingkan kepalanya dan daddy pun mengulum lidahnya sambil menghenjut di belakang, memang nikmat, sudah pasti isteri daddy puas dengan mainan daddy ni, daddy menarik bahu Steven, membuatkan punggung Steven melentik, daddy ni suka main 'doggy style', Steven tahu daddy mahu sampai kemuncak kenikmatan buat kali kedua berturut-turut, dia mengemut dengan kuat!
"Arghhhh... " Daddy memancutkan air maninya ke dalam jubo, berdenyut-denyut kepala batangnya melepaskan benih jantan dalam dubur Steven. Daddy memeluk Steven dari belakang.
"abg betul-betul puas... bini abg tak suka isap btg abg, dia cuma kangkang je, jadi bini abg jer lah...." Bisikan daddy yang puas dengan kemutan Steven, sekarang sampai giliran Steven untuk pancut, dia minta daddy hisap puting dia, dia nak melancap, mulut daddy terus menyerang puting Steven, daddy menjilat, menyonyot puting Steven dengan ganas, dia menyedut kepala puting Steven hingga Steven meracau.
"Ahhhh nk kuar dh ni...." Steven mengoncang batang sendiri dengan laju sehingga air maninya termuntah dari kepala batangnya, habis terkena perut daddy.
Masing-masing puas, mereka mandi sama-sama membersihkan sisa air mani yang berada di tubuh. Steven memakai balik speedonya semula dan mereka keluar menuju ke kolam renang untuk berendam, Daddy menyertai semula keluarganya dan Steven terus mencari mangsa lain...
/tamat
*Credit to ami
YOU ARE READING
GAY FIKSYEN 18SX
General Fiction*Permintaan dari followers - Cerita-cerita dalam seksyen CERPEN ni pendek dan ditamatkan hanya dalam satu part saja. Some of the short stories here were heavily inspired by the author -ami, I'm his big fans!