Baharom bekerja sebagai kerani sekolah, umur pun dah cecah 50-an, badan besar, boroi, hitam manis, senyuman menawan dengan misainya hitam tebal, tengah hari dah balik ke rumah.
Setelah menduda hampir 11 tahun dia mendapat jodoh semula dengan si Nurul, janda beranak satu. Nurul ni selalu outstation luar negara, pergi Hong Kong la, Sepanyol la, Australia la, tak tau la ape kerjanya, yang tau dia ni kerja macam marketing, promosikan barang company la gamaknya, kadang tu sampai dua tiga bulan pergi luar negera, sudahlah gersang menduda, dah kawin lagi pun gersang juga, apa taknya bini selalu takde kat tepi bila tidur, Baharom selalu gersang macam dia masih menduda, tangannya pasti nak mengelus batang sambil berangan. Apatah lagi setiap kali Baharom gersang dia melancap je la, pancut, puas lap pakai kain pelikatnya terus tido, esok bangun, lepas mandi pergi kerja.
Baharom ni tak berapa la gemar dengan perangai anak tirinya ni, anak tiri dia ni jenis lembut sikit, pakai pun baju perempuan, nama pun Shima, meluat nak tengok anak tirinya, tu yang Baharom layan endah tak endah je. Umur pun lebih 20-an tapi tak tau ape kerjanye, keluar jer, malam baru nampak batang hidung, itu pun kalau Baharom masih menonton tv kat ruang tamu, kalau Baharom dah tidur tak nampak la anak tirinya tu seharian. Nasib baik duit mak dia banyak sponsor, teteknya dah bulat, bontot tonggek mengalahkan maknya, badan putih gebu, montok, padat, kalau orang tak tau dia lelaki pasti dah jatuh cinta, maklumlah mak Shima pun cantik bergetah, tak tau mana silapnya sampai anak tirinya tu terconvert jadi perempuan jadian.
Kadang Baharom stim jugak tengok anak separuh lakinya kalau berkemban keluar dari bilik air tu, biasalah kalau kat rumah tu Baharom pakai sarung pelikat je, kalau dah stim macam tiang bendera gamaknya, mana boleh nak sorok-sorok, lagipun dia kat rumah selalunya seorang-seorang je. Anak tirinya pun kadang-kadang je ada kat rumah tu, malam baru nampak muka, tu pun terperap dalam bilik, sejak kahwin pun ada la dua tiga kali Baharom bertegur sapa dengan anak tirinya tu, tak di kisahkannya apa anak tirinya tu nak buat, takut menyibuk hal dia pulak nanti, maklumlah Baharom ni orang luar, tapi tiap-tiap pagi mesti ada sarapan dengan baju dah siap bergosok tergantung kat ruang tamu, anak tirinya sediakan sebelum dia pergi kerja, tak tau la bila masaknya, nasi goreng la, mee goreng la, tak pun kuih muih, logiknya dia beli la kut, tapi terbela la juga nasib Baharom walaupun ditinggalkan isteri outstation, anak tirinya juga yang jaga makan pakaiannya.
Cuaca tak menentu, mungkin faktor usia, dalam dua tiga hari ni Baharom rasa lemah, hari ni badannya betul-betul terlalu panas, tak tau kenapa, demam kuat, badannya basah berpeluh. Anak tiri Baharom curiga bila Baharom tak keluar bilik, dia tau Baharom tak kerja sebab baju kerja Baharom masih tergantung kat tempat biasa. Dia menyelak langsir bilik tidur Baharom, melihat Baharom yang terlentang demam di dalam bilik, anak tirinya terus masuk bilik Baharom tanpa meminta kebenaran Baharom. Baharom yang demam kuat tak sedar kain pelikatnya dah terlondeh entah kemana, menyerlahkan tubuhnya yang besar terdedah segalanya tanpa seurat benang.
Anak tirinya dapat melihat dan menikmati seluruh tubuh Baharom yang gemuk gempal itu, matanya tertumpu di bahagian milik kebanggaan Baharom, begitu mengiurkan, anak tiri Baharom melihat seorang lelaki yang diidam-idamkannya selama ini, tapi takut dengan sikap Baharom yang tak mesra dengannya, terasa nak peluk tubuh besar yang berbogel depannya, payudara jantan yang besar, perutnya yang buncit, batang Baharom yang gemuk tebal berhias bulu tebal bersambung hingga ke pusat yang dijaga rapi, telurnya yang besar dan padat terjuntai membuatkan anak tiri Baharom mengetap bibir menahan nafsu songsangnya.
Anak tiri Baharom keluar dari bilik tidur Baharom dan masuk semula dengan membawa tuala kecil dan sebaldi air. Baharom yang sudah berbogel tanpa seurat benang di atas katilnya di lap dengan air, Baharom membuka matanya sedikit melihat anak tirinya namun kepalanya terlalu sakit dan berat matanya untuk membukanya, apatah lagi untuk membantah anak tirinya menyentuh tubuhnya yang telanjang bulat, Baharom terasa malu tapi nak bersuara pun dia tak mampu, terlalu sakit kepalanya, terlalu lemah badannya. Baharom terlentang dan terkangkang, seluruh badannya di lap dengan teliti, bila batangnya di lap anak tirinya, batangnya semakin mengeras dan membesar, Baharom tak dapat mengawalnya, anak tiri Baharom semakin teruja mengelap batang Baharom, telur Baharom, sedap rasanya bila batangnya di elus lembut, melihat batang Baharom semakin membengkak, anak tirinya cepat-cepat meniarapkan tubuh besar Baharom dengan sedaya upaya dan menyambung lap badan Baharom di bahagian belakang. Namun anak tirinya begitu lama membersihkan lubang jubo Baharom. Terasa sedap bila lubangnya yang berkedut dibersihkan anak tirinya sehingga basah, tapi kenapa basah hangat lubang jubonya, terasa tualanya begitu kesat, Baharom tak tau anak tirinya sedang enak menikmati lubang juburnya, dia bukan menggunakan tuala, tapi membersihkan lubang jubo Baharom dengan lidahnya. Nikmat yang Baharom tak pernah rasa. Baharom menunggingkan jubonya setiap kali lidah nakal anak tirinya bermain di sekitar lubang juburnya, batangnya semakin keras menikam tilam.
YOU ARE READING
GAY FIKSYEN 18SX
General Fiction*Permintaan dari followers - Cerita-cerita dalam seksyen CERPEN ni pendek dan ditamatkan hanya dalam satu part saja. Some of the short stories here were heavily inspired by the author -ami, I'm his big fans!